Képzeld el azt, hogy kapsz egy levelet postán – sima fehér boríték, nem tűnik reklámnak, tehát kibontod.
A levél tetején egy 1000 forintos bankjegy virít.
Vajon elolvasod a levelet? Legalább az elejét megnézed, hogy ki és miért küld neked pénzt?
Ne vicceljünk egymással, persze, hogy elolvasod.
Nézzük, hogy mi ez az egész, és hogyan tudod felhasználni a saját kampányaidban.
A birodalmakat felépítő figyelem
Figyelem nélkül a reklámod nem létezik.
Ha a célcsoportod nem olvassa el, akkor lényegtelen, hogy milyen szép a dizájn, milyen jó a szövegezés, és milyen lelkesen fogadta el az ügyvezető – a reklámod valódi súlyát mindig a piac mérlegén méred.
Következésképp a reklámod első és legfontosabb feladata az, hogy az olvasódat meggyőzze arról, hogy olvassa el a legelső mondatot – ezt a főcímeddel éred. Ilyenkor indoklod meg a kontaktust (hogy miért írtál) és építed fel a reklámanyagod értékét (hogy ne tegye félre, hanem valóban olvassa el ott és akkor).
Közhelyszerűvé válik már ezen a blogon, de a főcímed egyetlen célja az, hogy rávegyen az első mondat elolvasására – de bizony nehéz feladat ez.
Tehát a levélkezdés
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.