DM levél
Így adj el pénzzel (egy levél, amit azonnal át akarsz ültetni a saját kampányodba)
A birodalmakat felépítő figyelem
Figyelem nélkül a reklámod nem létezik. Ha a célcsoportod nem olvassa el, akkor lényegtelen, hogy milyen szép a dizájn, milyen jó a szövegezés, és milyen lelkesen fogadta el az ügyvezető – a reklámod valódi súlyát mindig a piac mérlegén méred. Következésképp a reklámod első és legfontosabb feladata az, hogy az olvasódat meggyőzze arról, hogy olvassa el a legelső mondatot – ezt a főcímeddel éred. Ilyenkor indoklod meg a kontaktust (hogy miért írtál) és építed fel a reklámanyagod értékét (hogy ne tegye félre, hanem valóban olvassa el ott és akkor). Közhelyszerűvé válik már ezen a blogon, de a főcímed egyetlen célja az, hogy rávegyen az első mondat elolvasására – de bizony nehéz feladat ez.Tehát a levélkezdés
Read MoreEzért törlöm a bemutatkozóanyagodat (és hogyan értékesítenék önmagamnak)
Ebben a cikkben azt fogom részletezni, hogy értékesítőként hogyan értékesítenék önmagamnak – és azt, hogy hogyan nem. Ha B2B területen értékesítesz, akkor ezt a cikket mindenképp olvasd el. Elöljáróban annyit szeretnék tisztázni, hogy az értékesítőket nagyon szeretem. Kisebb átkötésekkel a marketingszöveg-írók valahol olyan értékesítőknek számítanak, akik írásban értékesítenek. A merevlemezemre van mentve több tucat zseniális … Read more
Ilyen egy jó DM levél
Természetesen sokszor kérnek tőlünk referenciákat, amivel nincs is baj, hiszen havonta 1000 oldalnál is több szöveget készítünk. Csakhogy szerződésünk természetes része a titoktartási záradék, így nem mindent mutathatok meg. Van viszont egy levél, amelynél nincs akadálya, hogy bemutassam: például ilyeneket is csinálunk. Talán el tudsz lesni belőle egy-két trükköt. A feladatunk az volt, hogy egy … Read more