Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 3 perc

360 szóban minden, amit a tartalommarketingről tudnod kell

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Hogyan készítsek ütős tartalommarketing-stratégiát?, Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: tartalommarketing

Nincs időd, nekem sincs, így tömör leszek. A Media Hungaryn is erről adtunk elő, ezt a szemléletet olvashatod a Kontent magazinunkban és ezt képviselik a hazai tartalommarketing-szakemberek.

A cikk eredetileg a Digital Hungaryn, valamint a Media Hungary kiadványában jelent meg.

0) Definíció: olyan marketingszemlélet, amely során valódi tartalmat adsz a jó csatornán a jó időben a jó embereknek, és ezzel üzleti célokat érsz el. További 44 definíció itt.

1) A tartalommarketing egy szemlélet. A content marketing nem 2 kiló blog és 30 dkg újracsomagolt ATL-hirdetés „natív tartalomnak” csúfolva. Olyan marketing(kommunikációs) szemlélet, mely megtalálhatóvá teszi a céged, hasznos az ügyfelednek és leadet generál.

2) Hatékony. A tradicionális eszközöknél átlagosan 62%-kal olcsóbb, viszont 3-szor több leadet generál (Demand Metric). A havi 1-2 poszttal frissített céges blog 70%-kal több leadet generál (HubSpot). És így tovább.

3) Hosszú távú projekt. A „tartalommarketing-kampány” értelmezhetetlen, mert a modell a folyamatos kommunikációra épül. Az eszközök többsége nem 1 hónap alatt térül meg, hanem (pl.) fél év alatt.

4) Nem kell félni a content shocktól. Az ijedelem oka: túl sok tartalom van az interneten, ezért a tartalommarketinggel csak a zajt növeled. A valóság az, hogy senki nem olvas el mindent (lehetetlenség). Erősen szűrünk, és a jó tartalmat publikáló cégnek nem kell félnie.

5) Nem buzzword és nem számít az elnevezés. Hívhatod permission marketingnek (Seth Godin után), hívhatod inbound marketingnek (nagyjából szinonima), hívhatod content marketingnek – a szemlélet számít. Nekem se tetszik a név, de a név célja az, hogy ugyanazt értsük alatta. Annyira nem buzzword, hogy 19. századi példát is tudunk mutatni, az USÁ-ban pedig már jó 10 éve megy.

6) Azért ad el, mert az emberek így vásárolnak. A reklámot kizárod: rossz időben ér el és invazív. Viszont rákeresel a problémádra, elolvasol egy-egy bejegyzést, feliratkozol a hírlevélre, letöltöd az infoterméket, megnézed a webinárt – és végül vásárolsz, mert kialakult a bizalom és a cég jó időben „reklámozott”.

7) Beépül a tartalomfogyasztásba. Ma több eszközön fogyasztunk több tartalmat. Logikus lépés, hogy a tartalomfogyasztást ne megszakítsd a tradicionális reklámokkal, hanem valódi tartalommal beleépülj.

8) Médiaépítés és kiadói szemlélet. A Facebook-oldalad médiának számít a közösségi médián. A blogod, a weboldalad, hírleveled – mind médium. A kommunikáció korában az a cég hatékony, amely kiadóként gondol magára és a marketingtevékenységeire.

A Media Hungary tartalommarketing-termének előadásait percről percre tudósítottuk, ezt itt elolvashatod. Egyébként a szekció főtámogatói voltunk.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkContent curation: érték tartalomkészítés nélkül
Következő cikkHallgasd meg a Media Hungary-s előadásomat!Következő

Ezeket olvastad már?

Egy fillért sem adok a cuccodért! (5 lépés, hogy az unalmas terméked izgalmas megoldássá alakítsd)

Kedves értékesítő, marketinges, cégvezető! Ahogy Guy Ritchie kultikus filmjében (A Ravasz, az Agy és két

Elolvasom »

676%-os látogatottságnövelés tartalommarketinggel

A minap a piacvezető szemészeti klinikával tárgyaltunk (e sorok írásakor úgy tűnik, hogy ügyfelünk lesz),

Elolvasom »

Így generálhatsz ötleteket bármiből (+13 ötlet a marketingedhez)

Ebben a cikkben 13 kreatív ötletet kapsz a marketingedhez, de nem ez az igazán fontos.

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.