El se kezdd olvasni a cikket, ha úgy gondolod, hogy sohasem leszel elkötelezett a tartalommarketing mellett.
Olyan módszerről írok, ami elméletben pofonegyszerű, leírni gyerekjáték, végrehajtani viszont több év kemény munkáját kívánja meg.
Nyilván ezt is saját magunk teszteltük, úgy írok tehát róla, hogy nem csak sejtem, nem csak egy külföldi tartalommarketinges blogon olvastam, nem egy esettanulmányban villant elém: hanem tudom, hogy működik.
A megfelelő tartalmat a megfelelő szegmensnek
A tartalommarketing és a marketingkommunikáció alapvetése, hogy sohasem készíthetsz olyan tartalmat, ami mindenkinek megfelel majd.
Behatárolhatod a szegmenseidet, felépítheted a buyer personáidat, de minél több adatod van, minél pontosabban tudsz célozni, annál inkább rádöbbensz: egyszerre annyi mindenkit kell kiszolgálnod, hogy magad is könnyen belezavarodsz.
Az első lépés a tisztázás felé a konkrét stratégia, amelyben meghatározod a számodra legfontosabb szegmenseket, és azokon belül a legideálisabb mintavásárlókat.
De ha már eddig eljutottál, ne itt állj meg. Ne csak egy stratégiát építs fel.
Ne csak egy márkát.
Építs fel több brandet!
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.