A legelső tartalommarketing? John Deere és a The Furrow története

John Deere tudtán kívül forradalmasította a marketingkommunikációt. Az 1895-ben alapított The Furrow magazin a mai napig fut, és a cég (Deere & Company) többek közt ennek köszönheti a sikerét. (2013-ban 67 000 alkalmazottat foglalkoztattak, a Fortune Global 500 rangsorában a 307. helyet érték el.) Johnék akkor foglalkoztak tartalommarketinggel, amikor az még jóval drágább volt, mint ma … Read more

Domináld a keresőmarketinget tartalommarketinggel: frissítés nélkül is nő a látogatottság [magazin esettanulmány]

A tartalommarketing ereje brutális. Egy online magazint február végén leállítottunk, tehát bő 5 hónapja nem kerül ki új cikk, nem hirdetjük, nem rakjuk ki a közösségi felületekre az anyagokat. Az oldal 5 hónapja változatlan. Most augusztus van, és a mai napig emelkedik az organikus keresőforgalom. E sorok írása előtt írtam e-mailt az ügyfélnek, hogy ezt … Read more

A tartalommarketing csúcsa: a céges magazinokról printen innen, online-on túl

A print meghalt? Kacagnivaló, és nézzük meg egy befektetési példán keresztül. A jó befektető akkor ad el, amikor a befektetése drága (magyarul nagy rá a kereslet), és akkor vásárol, amikor a befektetése olcsó (magyarul alig kell valakinek). A rossz befektető fordítva működik: divat szerint vásárol drágán, majd alacsonyabb áron ad el, a veszteségei pedig óriásiak. … Read more