Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 3 perc

A reklámadó a tartalommarketinget sem kíméli

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Ingyenes, Tartalommarketing

Talán nem is gondolnád, de a reklámadó még a tartalommarketinghez is kapcsolódik. Hogy mégis hogyan?

Küldtünk egy hírlevelet erről. Pontosítunk is.

Kedves Balázs!

A kormány által bevezetett új reklámadó kapcsán nagyon sok hír jelent meg az elmúlt hetekben, sok volt a találgatás, ezért egy rövid összefoglalóval szeretnék segíteni, úgyhogy csak a lényeg:

Nem kell reklámadót fizetned, ha évi 500 millió forintnál kisebb az adóalapod. Ilyenkor 0-s bevallást sem kell beadnod!

Praktikusan ez a könyvelőd dolga, de jó, ha tudsz róla. A NAV tegnap tette közzé az új, 1494 jelű bevallási lapja tervezetét, itt megtekinthető.

A 2014. évi XXII. tv., tehát a reklámtörvény szerint adófizetési nem terheli azokat a vállalkozásokat, melyek adóalapja nem éri meg a törvényben 0%-ot meghaladó adómértékre meghatározott összeget, tehát a félmilliárd forintot.

Ha például jutalékot szoktál számlázni partnereidnek, akkor azt nyilván reklámügynöki tevékenység megjelöléssel teszed. Ilyen esetben is jó, ha van egy nyilatkozatod felé, amelyben jelzed, hogy nem vagy reklámadó-fizetésre jogosult. Az ilyen számlákon érdemes föltüntetni az alábbi szöveget is:

A szállító a 2014. évi XXII. tv. 3. § (3) bekezdésére való hivatkozással kijelenti, hogy a Reklámközzététel vonatozásában reklámadó fizetési kötelezettség nem terheli.

Van tehát némi plusz adminisztráció, de a különadó csak a nagyobb vállalkozásokat érinti. (Amennyiben a Tiéd ilyen, akkor a föntiek nem vonatkoztak Rád, beszélj a könyvelőddel!)

Egyébként tegnap publikáltuk az első hazai, széles körű kkv-s célközönségű tartalommarketing-felmérést, már több szakportál át is vette. Itt található. Eszerint a mi szövegíró cégünk a legismertebb a piacon :) Köszönjük.

 

Barátsággal;

Sipos Zoltán
marketingszöveg-író

Ahogy az előző hírlevélnél, úgy most is azt tartottam szem előtt, hogy hasznos tartalmat adjak. Ügyfeleink és feliratkozóink tudatos reklámtevékenységet folytatnak (azaz nem házon belül oldják meg, hanem sok marketingszöveget és tartalmat rendelnek, AdWords-ben vagy Facebookon meghirdetik, reklámoznak).

Egy apró hibát azért elkövettem, véletlen az első levelekben az ment ki, hogy 0-s bevallást is be kell adni, mert a sajtóhírek még pár napja is erről szóltak, de a végleges törvényből ezt szerencsére kivették, így nem kötelező, hiszen csak plusz adminisztrációs terhet jelenteni. Hja, csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. :)

Egy új adó bevezetésekor minden cégvezető kap egy kisebb gyomorgörcsöt, hogy vajon vonatkozik-e rájuk az adó, és ha igen, akkor mennyire. Ezért a levélben ezt foglaltam össze, illetve előkerestem a szükséges papírt.

Nem akarom túldicsérni a hírlevelet. Egyszerűen olyan hírlevelet írtam, amit én is hasznosnak tartanék, ha a saját feliratkozóm lennék.

Tehát ez az egyik érv arra, hogy iratkozz fel, ha még nem tetted meg (itt az oldalsávban találod az űrlapot).

Másik érv: ritkán küldök hírlevelet, de akkor valódi, tartalmas hírlevelet kapsz, nem pedig reklámot.

A harmadik pedig az, hogy készülőben van egy tartalommarketinges útmutató, amit majd minden feliratkozómnak el fogok küldeni.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Share on facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

PrevElőző cikkVan-e a magyar kkv-knek tartalommarketing-stratégiájuk? (felmérés)
Következő cikkMiért kommunikál a céged valójában?Következő

Ezeket olvastad már?

„Ne akarjunk laikusként csak egy mondatot átírni” – Interjú Kádár Tímeával

Kádár Tímea jól ismert értékesítési szövegíró, a Reader’s Digest korábbi szövegírója, az Aegondirekt.hu korábbi marketing-

Elolvasom »

Bizalomépítés a bizalmatlanság korában: UGC és transzparencia

A reklámokban nem bízol, a médiában finnyásan válogatsz, a Facebookon álhírek lepik el az idővonalad.

Elolvasom »

10 hasznos és gyors linképítő tanács

…amelyekhez elég egy szabad délután. Ez a 10 tipp nem az alapfeladatokat mutatja be, hanem

Elolvasom »
Védett honlap

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2019 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.