Mi az a „hook” (és miért hagytad ki a legutóbbi főcímedből)?

A copywriterek egymás közötti beszélgetései kb. hasonlóan érthetetlenek, mintha orvosok latin szavakkal fűszerezett beszélgetéseit hallgatnád. Kávésbögrével a kezükben gratulálnak egymásnak azért, mert az év eddigi legerősebb hookját megtalálta a kolléga. Elsőre fölmerül benned, hogy vajon normálisak-e. („Hook? Vagyis horog? Miről beszélnek ezek?”) Második gondolatra eszedbe jut, hogy elvileg a te reklámszövegeidnek is tartalmaznia kéne ilyen… izét. De úgy érzed, hogy bár nem egyértelmű ez a „hook-dolog”, de fölismernéd, ha látnád (és a legutóbb kampányod megírásakor nem rémlik, hogy találtál volna hookot). Harmadik gondolatod pedig az, hogy elolvasod ezt a cikket és minden világossá válik. Read More