Milliódolláros kudarcok: mit tanulhatsz világcégek megbukott kampányaiból?

Hogyan bukhat meg egy kampány, amire egymilliárd dollárt költenek? Egyszerűen: a világ legnagyobb cégei hajlamosak a megvalósításba ölni minden pénzt, miközben az alapkoncepció sokszor átgondolatlan marad. Három példát vizsgálunk meg: kampányokat, amelyek dollármilliós költéssel csak érdektelenséget, rosszabb esetben hatalmas felháborodást tudtak felmutatni. A FIAT 50 ezer nőt zaklat A direct mail műfajában nem könnyű igazán … Read more

A szövegírás valódi értéke

A szövegírás sokkal többet ér, mint amennyit most fizetsz érte, ha az ügyfelünk vagy. Ennek oka az, hogy itthon új műfajnak számít, és rengetegen nem is tudják még, hogy van ilyen lehetőségük. Még kevésbé tudják, hogy mennyit ér, mit csináljanak vele, mikor és mit bízzanak egy szövegíróra. Idézek Wolf Gábor HVG.hus interjújából: Ön szerint mi … Read more