Hogyan alkalmazhatod a tartalommarketinget közösségi finanszírozáskor?

Van egy dédelgetett projekted és most azon gondolkodsz, hogy közösségi finanszírozással szerzed meg hozzá a szükséged forrásokat? Tökély. Viszont nem árt, ha tisztába kerülsz néhány dologgal, mert a crowdfunding nem ígér garantált sikert minden indulónak. A célösszeget elért (kiemelkedően sikeres) projektekben általában megvan ez a közös pont: létrehozóik tökéletesen át tudták adni, hogy miről szól … Read more

Crowdfunding és tartalommarketing: hogyan építs profi kampánnyal bizalmat 4 lépésben

Meg tudsz győzni, hogy pénzt adjak egy ígéretre? Ha a válaszod nem, esetleg hezitálsz, akkor még ne vágj bele a közösségi finanszírozásba. Olyan kampányt kell megtervezned, ahol a szavadért fog pénzt adni sok potenciális vásárló (hiszen még nincs termék). Olyan bizalomépítésre lesz szükséged, amely meghaladja a „hagyományos” – létező, kézzelfogható – termékeknél szükségest. Ehhez fogok … Read more