Hogyan kerestünk 2 780 000 forintot egy landing page-dzsel?

Ma kétfajta online cég van:
  • az egyik még nem ismerte fel, hogy milyen értékes a szövegírás
  • a másik annyi landinget, hírlevelet és salesanyagot készít, amit csak kapacitással bír
„Now, let’s write a swimming pool”, mondta volt John Lennon. A szabadságérzeted új szintre emeli az, ha képes vagy írni egy olyan landing page-t, ami milliókat hoz be minimális hirdetési költséggel. Itt van minden, amit tudnod kell. A kampányt most marketingszempontból vesézzük ki.  

A termék és az ajánlat

  Remélem, hogy köztudomású, hogy marketinges tréningeket tartunk. Ezekről bővebben olvashatsz itt. Mindegyikről készül felvétel profi stábbal, a videókat pedig a résztvevők vehetik meg 15 000 Ft-ért. Ha valaki jegy nélkül venné meg, akkor a tréning jegyárát kérjük. Ez tehát 35 000 Ft, kivéve az e-commerce tréningnél, amelynél 30 000 Ft – a cikk összes ára nettóban értendő. Ezen árazás oka kettős: egyrészt ne kannibalizálja a részvételt az, hogy a videó jegy nélkül olcsóbb, másrészt a felvételeket a jegyek mellé szántuk extraként. Fogtuk a 2016-os évben tartott tréningjeink felvételeit (kivéve a befolyásolási tréninget, mivel az idei tematika, hiába volt decemberben a bemutatása), és összeraktuk őket egy csomagba. Ez teljes áron 130 000 Ft lett volna.  

Ezután elkezdtünk gondolkozni azon, hogy hogyan ösztönözzük a teljes videócsomag megvételét

Read More