Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 16 perc

Hogyan készíts webinárt és generálj leadeket hozzá? (Részletes útmutató)

  • Szerző: Csák Viktor
  • Kategóriák: Tartalommarketing
  • Címkék: videomarketing, webinár

Marketingesként még nem iratkoztál fel elég hírlevélre, ha hetente nem kapsz legalább 2-3 meghívót egy webinárra.

De miért olyan népszerű az élő online videós formátum?

Azért, mert az egy kényelmes esemény, amihez nincs szükség terembérlésre és rendezvényszervezésre (vendégoldalról nézve pedig megjelenésre), de mégis erős kapcsolat alakítható ki előadó és néző közt.

A webinárral:

  • szakértőként jelenhetsz meg
  • növelheted a weboldalad vagy a blogod forgalmát
  • és pénzt is kereshetsz

A jó webinár elég inspiráló ahhoz, hogy – témától függően – motiválja a nézőt, miközben folyamatosan építgeti az előadó személyét.

Miért van szükség webinárra?

A fogyasztók ma már ritkán hoznak azonnali vásárlói döntéseket, cserébe viszont egyre több információt szeretnének (rólad vagy a cégedről), mielőtt elhatározzák magukat.

A webinár pedig nemcsak azért jó, mert edukálhatod vele a célközönséged, hanem azért is, mert azzal hatékonyan demonstrálhatod a piaci szerepedet, illetve megmutathatod, hogy te vagy a megfelelő szakember, akiben bízhatnak. Mindezt úgy, hogy a megtekintésért (a jelenlétért) csak regisztrációt kérsz, nincs limitálva a résztvevők száma, a tartalom pedig később is visszanézhető, vagyis korlátlanul újrahasznosítható.

Hogy mennyire népszerű külföldön, azt jól mutatja, hogy a tartalommarketing-támogató toplista első öt helyén az alábbi technológiai eszközök állnak:

  • analitikai eszközök (87%)
  • e-mail-marketing-szoftverek (70%)
  • tartalommenedzsment-eszközök (63%)
  • marketingautomatizációs rendszerek (55%)
  • webinár vagy más online prezentációs platformok (43%)

Magyarországon még kevésbé népszerű a formátum. Ez nem hátrány, hanem éppenséggel előny: szinte kék óceánra futhatsz ki tartalommarketing-hajóddal.

Ha kedved kaptál ahhoz, hogy webinárt készíts, akkor menj végig a lentebbi csekklistán. Látni fogod, hogy a feladat nem lehetetlen, és legfeljebb az élőzés miatt lehet okod izgulni, de akkor is csak legfeljebb az első egy-két alkalommal. A cikkben egyszerűen követhető és megvalósítható folyamatokat mutatunk be.

Előfizetői tartalom

A teljes cikket csak előfizetőink olvashatják. Légy te is tagja a Marketingszöveg.com előfizetői táborának!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkÍgy készíts jól konvertáló landing oldalt villámgyorsan (9 lépésben a Divi WordPress-sablon használata)
Következő cikkNézz a szavaid mögé (3 népszerű közhely valódi jelentése)Következő

Ezeket olvastad már?

Landing page készítés nulláról (Az összes elem, amit legutóbb elfelejtettél)

Ez itt nem egy teljes szövegírási segédlet. Ez egy leltár. A landing page készítés alapjai

Elolvasom »

Konvertál a beteg? Lesd el az amerikai gyermekkórházak marketingfogásait

Ha egészségügyről van szó, a közönség bizalmának elnyerésén a jó közérzet, a jobb életminőség és

Elolvasom »

20 tévhit a tartalommarketingről

Nincs olyan terület, amelynek ne lennének meg a saját kis tévhitei. A tartalommarketing sem kivétel:

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints