Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 8 perc

Hogyan állj neki a szövegírásnak még akkor is, ha semmi ötleted nincs? (Előkészületek)

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Szövegírás
  • Címkék: írás, szovegiras

A „writer’s block” egyetlen oka az, hogy nem készültél fel megfelelően.

A másik „tünet” az, ha a szöveged híg: kevés konkrétumot tartalmaz, és nagy szavakkal próbálod betömködni a felkészülés hiánya ütötte réseket.

Megfelelő felkészüléssel a legnagyobb gondod nem az lesz, hogy mit írj – hanem az, hogy a sok ötletből és infóból mit hagyj ki.

6 lépés kell ahhoz, hogy az életed egyszerűbb legyen.

Minden szövegírói munkát ezzel a 6 lépéssel kezdünk

Az előkészületek során ezeket kell összeállítanod:

  1. Fact sheet
  2. Benefitlista
  3. pain points, domináns érzelmek
  4. ajánlat kidolgozása (árral, garanciával, szállítással stb.)
  5. kifogások és a válaszok
  6. használható hitelességelemek

Ezeket ne spórold meg, mert profi (értsd: ebből él) szövegírók is így kezdik a projektjeiket. Így szisztematikus, így látod át, így találsz meg minden olyan pontot, ami az eladást vagy a célkonverziódat segíti.

A fact sheet

Legelőször fogsz egy A4-es papírt akár digitálisan, és minden egyes adatot leírsz a termékedről.

Állítsd a Wordöt teljes képernyőre, mert segít. Itt egy útmutató.

A terméked itt lehet bármi, amiről hirdetést írsz: a lead magnet is terméknek számít.

Ha könyv, akkor leírod, hogy hány oldal, hány grammos a papír, mekkora a mérete, ki a szerző, mi a téma – és 50 fölötti adatot célzol.

Ha monitor, akkor leírod a gyártót, az összeszerelési helyet, a pixelsűrűséget és így tovább. Fogod a terméked dokumentációját és szépen kimásolod az adatokat. Mindent, ami eszedbe jut, szépen egymás alá egy oszlopba. Ne foglalkozz azzal, hogy mit használsz majd fel és mit nem.

A termékelőnyök

Ezután minden adathoz társítasz egy (vagy több) termékelőnyt – a fönti listában linkelt cikk bizony részletes.

Termékelőny az, amit lát, érez, hall, tapasztal a vásárlód, ha használja a terméket – röviden: hogyan segíti a vásárlódat, hogyan teszi jobbá az életét.

Ha kocsid van, akkor termékelőny az, hogy álomszerűen gyorsul – ebből származtatott előny, hogy lenyűgözheted az utasaidat.

Ha fűnyíród van, akkor termékelőny az, hogy 400 négyzetmétert lenyírsz 8 perc alatt úgy, hogy le sem izzadsz – származtatott előny, hogy több időd marad megnézni a sorozatokat, amikkel elmaradtál.

Ha könyved van, akkor termékelőny az, hogy a benne szereplő tudással az értékesítésed hatékonysága 30%-ot emelkedik – származtatott előny, hogy így kevesebb munkával többet érsz el, ergo marad időd a valóban fontos dolgokra (legyen az épp cégvezetés, család vagy szórakozás).

szövegírás kezdés

Mi is így csináljuk, itt épp a marketingkonzultációnk (gyóntatás) landingjét írjuk. Előbb a feature-öket szedtük össze (fact sheet), utána termékelőnyökké fordítottuk. A lista ennél hosszabb.

Problémák

Előfizetői tartalom

A cikk további részét csak előfizetőink olvashatják. Legyél te is előfizetőnk!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkEz a 381 szavas levél olyan sikeres volt, hogy új bankfiókot nyitottak miatta (elemzés)
Következő cikkBranded content az Indexen (és amit helyette használhatsz)Következő

Ezeket olvastad már?

Egy sales letter 100%-os konverzióval

Nem olvastad félre. Akad egy kevéssé ismert levél a direct response copywriting történetében, amely 100%-os

Elolvasom »

„60 mph/h-nál e cikk leghangosabb része a feltörő ámulatod” – David Ogilvy legendás Rolls-Royce-hirdetése [részletes elemzés]

Valószínűleg a valaha volt legismertebb autóhirdetés David Ogilvy nevéhez fűződik. Saját bevallása szerint a hirdetés

Elolvasom »

Ezért rettenetes a karácsonyi hírleveled (és így javítsd ki)

Szinte hallom a gondolataid: „hm, jön a karácsony, tökéletes alkalom, hogy hírlevelet küldjünk az ügyfeleinknek”.

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints