Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 11 perc

Hogyan szerezz szövegírói munkát még akkor is, ha nincs tapasztalatod?

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Marketing
  • Címkék: értékesítés, szabadúszó, szovegiras

Ez a cikk abban segít neked, hogy a szövegírói karrieredet elindíthasd.

Te is érzed, hogy az indulás a legnehezebb. Nincs portfóliód, nincsenek még eredményeid, amiket kommunikálhatnál, nincs ügyfélköröd – és valószínűleg nem tudsz százezreket ellőni marketingre.

2 jó hírem is van.

  • Ez a probléma általános, a marketinges fórumok tele vannak olyan beszélgetésekkel, hogy hogyan indítsd el a szabadúszó karrieredet.
  • Van megoldás, és a cikkben elmondom.

(Ez a cikk konkrét, megvalósítható és eredményes stratégiát ad a kezedbe. Nem olyan üres tanácsokat kapsz, hogy networkingelj, hanem lépésről lépésre megoldást.)

Miért legyél szabadúszó?

Kedves mondásunk, hogy hazánkban a szabadúszó inkább szabadon fuldokló.

A szabadúszás nagyon gyümölcsöző, ugyanakkor nagyon kockázatos és nagyon nehéz.

High risk, high reward.

A legtöbben ott rontják el, hogy a szabadúszást hasonlóképp fogják fel, mint a biztos alkalmazotti állást. Holott a szabadúszást úgy kell felépítened, mint egy céget – bár a szó legszorosabb értelmében nem vagy vállalkozó.

(Vállalkozónak azt tartjuk, aki 20+ embert egy közös cél felé visz, vállalati struktúrát alakít ki, termékvonalai vannak stb., tehát nagyban játszik – ugyanígy a legtöbb 3 fős mikrovállalat sem tekinthető hagyományos vállalkozásnak.)

Viszont nem kapod a munkát, hanem szerzed.

  • Te végzed a pozicionálást.
  • Te találod ki a szövegírói szolgáltatásaidat.
  • Te árazol.
  • Te értékesítesz.
  • Te csinálod a marketingedet.
  • Te készítteted (vagy készíted) el a weboldalad.
  • Te adózol. (A legjobb barátod a KATA lesz.)
  • Te osztod be az idődet.
  • Te teszed ki az arcod minden munka mögé (ha rossz, akkor te buksz, ha nyersz, akkor tied a hírnév).
  • Nincs limit a bevételeiden (bár 24 órából áll egy napod, de ahogy egyre jobb leszel, úgy növelheted az árakat, később pedig termékeket készíthetsz).
  • Több lábon állsz (nem 1 munkahelyed van, hanem mondjuk 10 állandó ügyfeled).

A magasabb kockázatért olyan szabadságot kapsz, amit munkavállalóként sehol.

És ha belököd a szekeret, akkor utána soha többé nem akarsz majd alkalmazott lenni. Nekünk van egy szövegírónk, aki szabadúszó – könyörgünk neki, hogy csak nekünk dolgozzon, de nem akarja feladni a szabadúszást. És megértem őt.

Nézzük lépésről lépésre, hogy hogyan szerezz munkát.

 

0) Tanulj folyamatosan

Ezt csak a tisztesség kedvéért mondom, de ez a cikk nem arról szól, hogy hogyan tanuld ki a szakmát.

Olvasd el az alapkönyveket.

Kövesd a legnagyobb neveket (meg ezt a blogot is).

 

1) Készíts egy saját oldalt

A domén és a tárhely egy évre pár ezer forintos költség, amit akkor is meg tudsz engedni, ha kilóg a segged a gatyádból. Én is meg tudtam engedni.

Ezután telepíts föl egy WordPresst (ha a szolgáltatód jó fej, akkor ezt megteszik neked) és válassz egy ingyenes sablont. Ezt utána finomhangolod (a HTML és CSS ilyen barkácsolási szinten nem nehéz, és mindig ott a Google).

Ha az oldalad megvan, akkor szükséged lesz ezekre az aloldalakra:

  • „Rólam”
  • Blogbejegyzések
  • Szolgáltatáslista & kapcsolat
  • Sales page
  • Feliratkozási oldal (vagy feliratkozási doboz, exit popup stb.)

 

2) Írj 5–20 blogbejegyzést

Nem kell keresőoptimalizálnod.

Nem kell utána frissítened a blogod.

Nem kell terjesztened sem.

Ezeknek a blogbejegyzéseknek kizárólag az a céljuk, hogy ha egy potenciális ügyfeled az oldaladra jut, akkor:

  • lássa, hogy jól tudsz írni (soft referenciának számít)
  • megmutasd, hogy hogyan tudsz neki segíteni

Témád lehet például az, hogy hogyan tud segíteni a szövegírás egy kkv-cégnek az árbevételek növelésében… hogyan tud a látogatód jobb weboldalt, e-mailt, Facebook-posztokat (stb.) írni… hogyan térül meg egy jó e-mail-sorozat (és itt kiszámolhatod, hogy a nagyobb megnyitás és nagyobb átkattintás hogyan hozza vissza a szolgáltatásod árát és hogyan térül meg az ügyfelednek). Írj legalább olyan jó anyagokat, mint amiket nálunk látsz, eszedbe se jusson általános, féloldalas cikkeket publikálni olyan címmel, hogy 5 módszer, hogy kasszarobbantóan bombasztikus legyen a céged kommunikációja. Tényleg ne, komolyan beszélek.

 

Előfizetői tartalom

Hogyan értékesíts még akkor is, ha nincs tapasztalatod? Ha előfizető vagy, akkor olvashatod!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkEsettanulmány egy rönkházépítő víruskampányáról
Következő cikkÍgy írj hosszú sales page-t, hogy sok eladást hozzon (letölthető vázlattal)Következő

Ezeket olvastad már?

Perszonalizált e-mail marketing – 7 módszer, amiket már ma alkalmazhatsz

Képzeld magad elé a következőt: belépsz a kedvenc éttermedbe, az ajtónálló azonnal felismer, a kedvenc

Elolvasom »
KPI mutatók

Hogyan érd el, hogy a vállalkozásban kitőzött céljaid tényleg teljesüljenek?

Ahhoz, hogy a vállalkozásod működjön, el kell érned bizonyos mérföldköveket. De célokat elérni csak akkor

Elolvasom »

Ezt csináld, ha a konkurensed másol (5 lépés, hogy legyőzz bárkit)

Szóval a konkurensed másolja a kommunikációd, az árazási stratégiád, a termékeid, a megjelenésed vagy bármid.

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.