Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 8 perc

Hogyan keress pénzt a blogoddal?

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Egyéb
  • Címkék: blog, monetizálás

Az örök kérdés, hogy hogyan keress pénzt egy bloggal.

Mivel a most olvasott blog tavaly 45 000 000 forintos árbevételhez segített minket, így van mit mondanunk arról, hogy mit érdemes és mit nem.

Hogyan ne monetizáld a blogod?

Ne monetizálj PPC-hirdetésekkel (a legismertebb az AdSense).

Miért ne?

Ennek több oka is van:

  • Kiszolgáltatott leszel a forgalmadnak (ezt még kezelheted) és a Google-nek (simán kitilthatnak a programból, ha valamit elszúrsz) – ez vállalkozóként vállalhatatlan kockázat, mert nincs ráhatásod.
  • A magyar piac kicsi – 15 millió főből kell annyi forgalmat összehoznod, hogy értelmezhető bevételed legyen.
  • Több blogra ésvagy magazinra lesz szükséged és profi kampányokra – akik PPC-hirdetések jutalékaiból élnek, azok egyrészt nagyon értenek hozzá, másrészt főállásként végzik, harmadrészt jellemzően több felületük is van. Ennyi tudással és ennyi munkával már csinálhatsz „rendes” vállalkozást is.

Eltántorítani persze nem akarlak. Próbáld ki, hiszen tanulásnak mindenképp jó – és akár cáfolj ránk, írd meg a sikersztorid.

Ha már hirdetésekkel monetizálnál, akkor lehetőleg hirdetési helyeket adj el egyéni megrendelőknek – displayt vagy advertorialt (tévesen PR-cikknek mondják idehaza).

De nézzük a könnyebb utakat.

4 lépésre van szükséged

A stratégia egy szalvétára is felírható:

  1. írj döbbenetesen minőségi cikkeket
  2. építs listát a látogatóidból
  3. tartsd velük a kapcsolatot (pragmatikusan hírlevélben)
  4. értékesíts nekik

A logikus kérdés, hogy miért nem gazdag még mindenki.

Nos, azért, mert ezek mindegyike nehéz. Nagyon nehéz.

Ezek a cikkek segíteni fognak:

Így tervezd meg 10 lépésben a tartalommarketingedet

Így írj jó cikkeket

Így iratkoztass fel látogatókat (feliratkozási oldal)

Ilyen hírleveleket írj

Ilyen sales page-eket írj

Hogyan kezdj hozzá?

Legelőször fejben tedd rendbe a mentalitásod.

Te nem írogatsz – mert írogatni a hatodikos unokahúgod írogat: házit.

Nem maga a cikk, a videó, a webinár, a podcast a lényeg. Ez egy formátum, amivel értéket tudsz átadni.

Tehát te első körben értéket adsz (blogbejegyzéseket jó információkkal), hogy a megcélzott emberek rád figyeljenek. A blog üzlet. Ezt a kapcsolást könnyebben teszed meg, ha már meglévő cégednek indítasz blogot.

Eljutottunk a következő lépéshez.

Mérd fel, hogy mi hiányzik a piacodról

Úgy tartalomban, mint termékben.

És ezt akkor is tedd meg, ha már megvan, hogy mi a szolgáltatásod vagy a terméked – zenetanár vagy, doméneket regisztrálsz, árut szállítasz, kisboltod van, tréningezel, coacholsz stb. (Mert pozicionálnod kell.)

A legelső lépésed az, hogy találj egy tartalmi rést. Ez a piaci rés mintájára az a terület, amit a többi szolgáltató (itt: blog, magazin, fórum stb.) nem tölt ki (vagy nem elég jó minőségben).

Kezdd a legelső kulcsszóval, ami eszedbe jut. (Ha komolyan akarod csinálni, akkor generálj kulcsszavakat például a Keywordtool.io szolgáltatással.) Mérd fel a találatokat, ezeket gyűjtsd egy Excelbe.

Nézd meg minden tartalmi konkurensednél, hogy milyen a stílus, hogyan közelítik a témát, egyáltalán ki az író (piaci szereplő, hobbista stb.), mik a legnépszerűbb anyagok és mi hiányzik.

Mi hiányzik? Így találj valós kérdéseket a piacodról

Előfizetői tartalom

Most jön a lényeg! Az előfizetés megéri

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkÍgy készíts saját kutatásból tartalmat (és építs erős szakértői brandet)
Következő cikkEz a 381 szavas levél olyan sikeres volt, hogy új bankfiókot nyitottak miatta (elemzés)Következő

Ezeket olvastad már?

E-mail-marketing paradoxon: a leiratkozás növeli a bevételeidet

Az e-mail-marketingben külön kutatott, vizsgált és optimalizált részterület a leiratkozások csökkentése. Azt hiszik, hogy minden

Elolvasom »

A 3. e-mail marketing konferencián jártunk (1. rész)

„Haladó e-mail marketing” alcímű szakmai konferencia fogadott minket a Hotel Gellértben, és úgy gondoltuk, hogy

Elolvasom »

Reakció az árajánlatkérésre: jó és rossz példák

Szakmai oldalról van szó, így nem csoda, hogy legfőképpen a szövegírásról esik szó, de önmagában

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints