Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 15 perc

4 azonnal használható szövegírási vázlat, amelyeket ismerned kell

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Szövegírás
  • Címkék: szovegiras, vázlat

4 olyan vázlatot kapsz a cikkben, amelyeket a profi szövegírók is használnak, a vázlat ugyanis az azonnal fölhasználható best practice.

Nem is akármit tudsz majd megírni ezekkel, hanem a salesfolyamatod különböző állomásaihoz készítheted el a megfelelő anyagokat: esettanulmány, megoldástudatot kialakító anyag, igényteremtés, ajánlat és értéknövelés. Amíg a világ a világ, addig ezek alapvető tartalmak lesznek a salesben.

Az esettanulmány vázlata

Ezt a tartalomtípust a kampány legelején használjuk, amikor egy blogbejegyzésben megírt esettanulmánnyal fogjuk meg a célcsoport figyelmét.

Az a cél, hogy az eredményeket látva elkezdje őt érdekelni, hogy hogyan érhet majd el ő is hasonló eredményeket – de az elsődleges cél az, hogy a figyelmét megszerezzük.

Lezárás előtt (tehát a salesfolyamat végén) is használjuk, ekkor már hitelesítésre – esettanulmányon keresztül mutatod be, hogy a szoftvered vagy fogyasztótablettád (vagy bármely más terméked) valóban megadja azt, amit korábban megígértél.

1. Mindig egy nagy ígérettel kezdünk, ez jellemzően a főcím. „Hogyan szereztem 75 325 látogatót reklámok nélkül és 2 hét alatt” – ez a főcím megígéri (a „hogyan” miatt), hogy ezt megtudod, ha elolvasod az anyagot.

2. Rögtön utána vázolom azt, hogy milyen problémákkal és kihívásokkal szembesültem vagy én vagy az ügyfél (tehát akiről épp esettanulmányt írunk). Azt hittük, hogy reklámok nélkül nem lehet sok látogatót az oldalra terelni, minden szakértő ezt mondta, ám mégis sikerült.

3. Elkezdjük elmélyíteni a problémát. Ha reklámokat használnánk, az nagyon drága volna, forgalom nélkül viszont a webáruházunk megfullad – nincs árbevétel, kollégákat kell elbocsátani, éhenhalunk. A problémamélyítés során elkezdesz a következményekről beszélni (mi történt volna, ha nem oldjuk meg a problémát vagy nem találunk megoldást). Ennek a résznek az a célja, hogy az olvasó megértse, hogy fontos témáról írjuk az esettanulmányt, olvasson tehát tovább.

4. Végigvesszük, hogy miket próbáltunk ki. A reklámokat kipróbáltuk, de elfogyott a büdzsé. A partner forgalomterelését kipróbáltuk, de nem tudtuk mivel motiválni őt. A clickbaitet kipróbáltuk, de rossz minőségű forgalmat hozott. Ha a salesfolyamatod végére készíted a esettanulmányt, akkor konkrét terméktípusokat is kizárhatsz itt, a folyamat elején viszont egyszerűen csak alaposak vagyunk. Hiteles, hogy nem azonnal találsz rá a megoldásra, hanem több dolgot kipróbálsz (mert szinte biztosan így is van).

5. Leírjuk a megoldást. Ezt ne gondold túl: írd le pár mondatban a módszert, hogy hogyan szereztél 75 325 látogatót 2 hét alatt reklámok nélkül.

6. Kifejtjük a megoldást. A választott formátumod (hírlevél, blogbejegyzés, Facebook-poszt stb.) és a saját igényességed diktálja, hogy milyen részletességgel. Megteheted, hogy csak gyorsan végigszaladsz a lépéseken és mindegyikhez írsz 1-2 mondatot, hogy a célcsoportod valóban megértse a módszert. Megteheted azt is, hogy az összes szoftvered beállítását az utolsó gomb megnyomásáig kiscreenshotolod, majd „ide ezt írd” részletességgel mutatod meg a lépéseket. Ez tényleg tőled függ.

7. Megmutatjuk az „utána” állapotot. Eddig nem volt forgalmunk (képernyőkép), most ekkorára hízott az Analytics (ismét képernyőkép), ez a webáruházunkon ilyen üzleti eredményeket hozott (pl. több eladás, gyorsan kiépülő közönség stb.).

8. Call to action. Ha hírlevélben küldöd az anyagot és reklámozol egy képzést, akkor link a képzésre. Ha hírlevél ismét, ám még csak edukálsz, akkor tegyél egy fölhívást arra, hogy a következő hírleveled is olvassa el. Ha blogbejegyzés, akkor feliratkoztatod valahova. Mindig van CTA.

Van remény! (A megoldástudat kialakítása)

Megoldástudatnak hívom azt, amikor a problémával vagy igénnyel rendelkező potenciális ügyfél megérti, hogy a problémájára vagy igényére létezik egy termék vagy egy szolgáltatás. Fontos: nem az én termékem, hanem úgy általában egy termék.

Ezt a tartalomtípust általában a kampány első harmadába tesszük. (Azért harmadába, mert mi jellemzően 3 részre osztjuk a kampányt. Ha te nem három részre osztod, akkor a kampányod elejére.)

A célod az attitűdformálás, kevésbé ijedősöknek: manipuláció. Eddig gondolt valamit az ügyféljelölt, te pedig a megfelelő infókkal eléred, hogy ezután mást gondoljon és máshogy álljon hozzá. Példa: káosz van a cégemben (ezt gondolod potenciális ügyfélként). A CRM-fejlesztő akkor sikeres a megoldástudat kialakításakor, ha elhiszed neki, hogy egy CRM segíthet a megoldásban. És ebben fog segíteni a megoldástudatot kialakító anyagod.

Az ilyen tartalomformával sokszor a kifogásait is kezeljük, bár ezekre általában nem közvetlenül térünk ki (hiszen nem konkrét termékről beszélünk még), hanem például a piaci helyzetről írunk. Egy példa: sok karrierjét kezdő kreatív attól fél, hogy túl sikeresnek lenni valamiért bűn, a sok pénz pedig megront téged – ha én mondjuk üzleti könyveket vagy tréningeket árulok (vagy csak simán fel akarom venni az illetőt), akkor először azt kell elérnem, hogy ezen a gondolkodásmódján változtasson. Ezt például azzal érhetem el, ha ennek a gondolkodásmódnak a kialakulásáról beszélek (Szomszédok, Kádár-kor, szülők hozzáállása), majd ebből kiindulva vezetem le, hogy a pénz nem fog megrontani, ha nem hagyod neki.

Tehát a vázlat:

Előfizetői tartalom

Bejelentkezés után 3 további vázlatot kapsz!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkA teljes lead magnet eszköztárad: 33 csalitermék minden kampányodhoz
Következő cikkHogyan csinálhatsz átfogó videós kampányt a Facebookon?Következő

Ezeket olvastad már?

6 konkrét példa, hogy jobb AdWords-hirdetéseket írj

Hogyan kell hatékony Ads- (korábban AdWords-) hirdetéseket írni? Billentyűzettel, hihi. Meg az alábbi hat tippel.

Elolvasom »

Ilyen egy jó DM levél

Természetesen sokszor kérnek tőlünk referenciákat, amivel nincs is baj, hiszen havonta 1000 oldalnál is több

Elolvasom »

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. Ezt nyomtasd ki

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.