Akarsz-e játszani?
Játékunk a Nagy Hadronütköztetőből indul és a marketingben ér véget, közben pedig gazdaggá tesz téged.
Amikor két részecskecsomagot ütköztetnek, akkor az ütközést nem tudják közvetlenül megvizsgálni – ellenben tömve van detektorokkal a berendezés, a különböző részecskék (mind típus, mind energia szerint) más „nyomot” hagynak az érzékelőkben.
A kutatók ezekből a nyomokból fejtik vissza, hogy mi történt az ütközés során.
A játékunk hasonló: megmutatom egy sikeres hirdetés kreatívját, majd közösen megfejtjük, hogy miért lehetett sikeres. Ezután megkapod a kreatív analitikáját is (mi volt a költés, a célzás stb.). A játék értelme az, hogy megértsd azt a gondolatmenetet, ahogy egy hirdetést elemzünk: az analitikát itt láthatod, ám ha szembejön veled egy hirdetés, akkor ilyen adatokhoz nem férsz hozzá (hiszen semelyik konkurensed nem fog meginvitálni a hirdetési fiókjába).
Kezdhetjük?
A kreatív maga
Tehát szembejön veled ez a hirdetés:
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.