Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 14 perc

Gyakorlati útmutató: így gyűjts értékeléseket a rendezvényeiden [rendezvénymarketing]

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Marketing
  • Címkék: rendezvénymarketing

Nem állíthatom, hogy a rendezvényekkel kapcsolatos értékelésgyűjtésekről már mindent tudunk. A marketinges elfogadja, hogy a piac mindig változik, a tudás folyamatosan avul.

Azt viszont gyanítom, hogy az alább bemutatott tapasztalattömeg hasznos lesz neked, ha rendezvényeket csinálsz – ugyanis több tucatnyi rendezvény alatt kitapasztaltunk néhány működő fogást, így ezekre már nem neked kell rájönnöd.

Nézzük, hogyan gyűjts értékeléseket.

A cikk elolvasása előtt nézd meg ezt a 2 anyagot

A témáról írtunk már: letölthetővé tettük a „tökéletes értékelőlapot”.

Hasznos továbbá az az anyag is, amely megmutatja, hogy hogyan kommunikálj a rendezvényed különböző szakaszaiban.

Ha még nem láttad ezt a 2 anyagunkat, akkor az elolvasásukkal kezd, mert építünk rájuk.

Legyen értékelőlapod

Mit keres itt ilyen tipp?

Nos, ezt ne tőlem kérdezd, hanem azoktól a rendezvényesektől, akik az eseményük után nem gyűjtenek résztvevői visszajelzéseket.

Ez kihagyott ziccer, mert az értékeléssel:

  • közvetlenül növeled a résztvevők elégedettségét (az értékeléskérés puszta ténye is mutatja, hogy érdekel téged az, hogy milyen élményt és értéket kaptak)
  • közvetetten növeled az árbevételed (a piackutatás egy olyan lyukas hordó, amit mindig tölteni kell vízzel, hogy a kampány alatt ne maradj szomjas – ráadásul akkor telik meg újra és újra a rendezvényed, ha folyamatosan fejleszted, ahhoz pedig tudnod kell, hogy min kell dolgoznod még)
  • kielégíti a kíváncsiságod (valld be: ha előadsz, téged is érdekel)
  • plusz egy üzenetet kapsz az utókommunikációhoz ésvagy a következő kampányodhoz (azaz: meg tudod mutatni, hogy a tréningsorozat előző alkalmával milyen jó volt a nap)
  • a meghívott előadóidat még jobban tudod szolgálni (ezt előadói kalappal a fejemen mondom: maroknyi rendezvényről kapunk visszajelzéseket, ahonnan pedig kapunk, azt megjegyezzük)

Ha értékeléseket gyűjtesz, már ezzel leléped azokat az eseményeket, ahol ezt elfelejtik (vagy simán ignorálják).

A rendezvényed indulása előtt legyél kész

Minimum azt a döntést hozd meg, hogy papíron kéred-e be vagy digitálisan – ha papíron, akkor logikusan nyomtatnod kell, illetve a rendezvényed menetébe be kell illesztened a folyamatot (mikor kapják meg, hogyan szeded össze). Az eseményed alatt erre aligha lesz időd.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Tele a hotel, csúcson a #ContentPlage

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, Szept 21., 2018, időpont: 4:48 (PDT időzóna szerint)

Bár a fönt linkelt cikkben azt olvashatod, hogy a papírra szavaztunk (hatékonysága miatt), legutóbb a Content Plage-on mégis digitális értékelőlapot küldtünk ki.

Ennek okai:

  • a nagyobb rendezvény mind értékben, mind elköteleződésben (2 nap Siófokon) ad annyit, hogy a kitöltési hajlandóságot növelje (nagyobb a rendezvény „gravitációja”: egy meetupot könnyebb fejben „nyugtázni”, egy konferenciánál viszont napokig lelkesek maradnak a résztvevők)
  • intenzívebb az utókommunikáció, a digitális értékelőlap pedig kommunikációs apropót ad (ha még nem töltötted ki, akkor kérlek, tedd meg, de egyébként itt az Instagramunk, itt az elővételi stb.)
  • rugalmasabb neked és a résztvevőknek is (nem egyszerre távozik mindenki, hanem a hotelből különböző időpontokban csekkolnak ki a vendégek)

Megoldható lett volna papírral is?

Meg hát.

De a rendezvényed indulása előtt tudnod kell, hogy melyik verziót választod – és a döntésedet érvekkel támaszd alá (tehát ne azért használj valamit, mert csak az jutott eszedbe).

Figyelj a kitöltések „tisztaságára”

Előfizetői tartalom

A gyakorlati tippeket előfizetőink már olvassák. Legyél te is előfizetőnk, mert meg fog térülni neked.

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkÍgy használj valós híreket hirdetésedben (3 példával)
Következő cikkÍgy neveld a fogyasztódat – közösségimédia-platformok gyerekeknekKövetkező

Ezeket olvastad már?

Hogyan keresnek ma a látogatók a webáruházadban? (Webáruház best practice)

Mi a webáruházad legfontosabb usabilityeleme? Hát a kereső! A jó keresővel uralhatod a piacodat, a

Elolvasom »

Pillantás a jövőbe: előfizetős rendszerek a cégedben

Az előfizetéses modell a marketing egyik legizgalmasabb és egyik legjövedelmezőbb területe. A koncepció nem új,

Elolvasom »

Milyen chatbotot készíts? (14 felhasználási mód)

Most a marketingszakma a chatbotoktól hangos. Jó okkal: ez a trend hatalmas, a chatbotok számai

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints