Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 15 perc

Mitől fog működni a PR-cikked? 5 tipp, amivel növelheted a hatékonyságát

  • Szerző: Kovács Noémi
  • Kategóriák: Márkaépítés, Marketing

Bár szakmai szempontból két külön területről van szó, a PR – azaz a public relations – és a marketing időnként hatással van egymásra. A közönségkapcsolatot ápolni nemcsak nemes feladat, de hatékony tevékenység is: használhatod a márkaismertség növelésére, a márkád értékesebbé tételére, illetve közvetve a vevői elköteleződés növelésére, a fogyasztók és igényeik megismerésére, leadgenerálásra, hogy csak néhányat említsünk a számtalan előny közül. Úgyhogy a PR-t megéri jól csinálni és az egyik legerősebb eszköze, a PR-cikk sem olyan ördögtől való gondolat, mint ahogy azt előzetesen gondolnád. Máris mutatjuk, hogy miért.

Sokan dobálóznak manapság a networking panelbeszélgetések, vagy egy szimpla small talk során a PR-rel. Ha azonban a dolog mélyére ásunk, rögtön szemet szúr, hogy bár sokat forog közszájon a Public Relations fogalma, kevesen mérik fel igazán, hogy miért fontos ápolni a közönséggel kialakított kapcsolatot és persze a sajtókapcsolatokat. Most ennek is a mélyére ásunk.

Tegyük helyre a PR szerepét a marketingben

Szerencsére egyre több vállalkozó látja be, hogy a közönséggel ápolt kapcsolat akár hasznot is hozhat a vállalkozásának. Azonban egyelőre még kisebbségben vannak azok, akik veszik a fáradtságot arra, hogy kellő figyelmet szenteljenek a PR-nek.

Ennek oka többek között arra vezethető vissza, hogy nehéz – de nem lehetetlen – mérni a PR hatékonyságát. Emellett az sincs megfelelően kommunikálva, hogy a PR hogyan segíthet a hatékony marketing rendszerek kiépítésében és a marketingcélok elérésében, a kampányok segítésében

Végeredményben a Public Relations:

  1. Ismertté teszi a márkádat és népszerűsíti a márkaértékeket

Bármilyen iparágról legyen is szó, a márka iránti bizalom kulcsfontosságú a vásárlások ösztönzése és az ügyfélkör elköteleződésének növelése szempontjából. A PR gyakorlatilag felépíti a bizalmat a brand iránt, valamint megismerteti és megszeretteti a márkádhoz, termékedhez, szolgáltatásodhoz kapcsolható értékeket.

Emellett pedig a különböző felületeken – akár egy boltban elhelyezett plakáton vagy social media posztban – mutatott egységes kommunikációs stílus fog egyedi hangot adni a cégednek. Ez a voice of tone, a márkád hangja, ami megkülönbözteti a vállalkozásodat a többi közül.

  1. Felerősíti és támogatja a marketingüzeneteket

Miután felépítetted a kampányodat, kiválasztottad a weboldaladon, a landingen, a hirdetésekben, hírlevelekben, közösségi média posztokban használt üzeneteket, a PR feladata lesz az, hogy ezekre az üzenetekre megfelelő fókusz kerüljön.

Akár a sajtóvisszhangot vesszük alapul, print és online megjelenésekkel, esetleg influencer együttműködésekkel vagy más affiliate együttműködésekkel növelheti az adott kampányban használt üzenetek erejét.

  1. Jót tesz a SEO-nak

Főként a PR-cikkek esetében beszélhetünk arról, hogy a PR-nek a keresőoptimalizálásra is pozitív hatása lesz. A cégedre külső hivatkozásról visszamutató linkek javítják a keresési rangsorban elfoglalt helyedet nemcsak a Google, de akár a Yahoo, a Mozilla, a Bing keresőkben is.

  1. Erősíti a közösségi kapcsolatokat

Ez több fronton is végbemehet. Egyfelől ott van természetesen a vásárlóképes közönség, akik befolyásolása kulcsfontosságú az eladási számokat tekintve. Emellett azonban ott vannak a különböző üzleti és szakmai együttműködésekben rejlő potenciál is.

Például, amikor kapcsolatot épít a helyi piaccal mondjuk egy jótékonysági együttműködés kapcsán, vagy amikor a céged beáll egy „ügy” mögé, az mind a közönség, mind a helyi szereplők számára üzenetértékű. Ha aktív tagja vagy a helyi közösségeidnek, az erősíti a márkádba vetett bizalmat, így új üzleti partnereket és a szakmád elismert személyiségeit is nyerhetsz a márkádnak.

  1. Növeli az online – és az offline – jelenlétet

Ebben a világban, ahol mindenki digitálisan kapcsolódik mindenhez, a PR abban segíti a vállalatokat, hogy a legtöbbet hozzák ki online jelenlétükből. A PR nyújthat támogatást az online értékesítések növeléséhez, a közönség elköteleződésének növelésében, de a válságkommunikáció során is rendkívül hasznos, amikor a márka reputációját és a belé vetett bizalmat kell menteni, esetleg újra felépíteni.

A PR-tevékenység segítségével a vállalatok figyelemmel kísérik a fogyasztók, partnerek és alkalmazottak érdekeit, azonosítja a gyenge pontokat és a fenyegetéseket; valamint segít a menedzsmentnek a különböző konfliktusok megoldásában, a gyors párbeszéd kialakításában. A PR általában a közvéleményre összpontosít és a meglévő gyorsan növekvő piac miatt a PR a marketingkommunikáció fontos részévé válik.

Egy jól átgondolt PR-stratégia hosszú ideig pozitív imázst teremt és biztosítja a stabil vállalati sikert. Hatékony stratégiát nem lehet egy nap alatt kidolgozni; alapos tervezést és bonyolult előkészületeket igényel, amelyek a cél ügyfelek, érdekeik, szükségleteik meghatározására összpontosítanak, valamint hatékony kommunikációs csatornákat használnak.

A változatosság gyönyörködtet: eszközök a PR kezében

A PR eszköztára éppolyan széles és változatos, mint a marketingé, azon belül is a tartalommarketingé. Ha egészen őszinték szeretnénk lenni, nem egy helyen átfedésben is vannak, valamint a marketinghez hasonlóan online, offline és hibrid megoldásokat is felvonultat.

A márkaimázs megteremtésében és a márka láthatóvá tételében nagy szerepe lehet például:

  • a videómarketingnek
  • az influencer marketingnek
  • a keresztmarketingnek
  • a rendezvény menedzsmentnek
  • a PR-cikknek.

A videók például bizonyítottan nagy hatással vannak a közönségre a márkaismertség és a márkapozíció megerősítése során. A kreatív videós tartalmak kiváló eszközök a közönség befolyásolására, egyszersmind a márka népszerűsítésére, értékesebbé tételére.

Ugyanez a helyzet az influencer és keresztmarketinggel. Előbbi esetben a közönségedre befolyással bíró személy irányítja a figyelmet a márkádra, illetve kampányodra, változatos kommunikációs csatornákat használva.

Keresztmarketing során pedig egy közös promócióban működik együtt több vállalat, melyek termékei és szolgáltatásai kiegészítik egymást. A keresztmarketing lehetővé teszi a promóciók költségeinek csökkentését, hosszú távú együttműködést hoznak létre és jelentősen bővítik a fogyasztói bázist.

Ezzel szemben a rendezvény menedzsment hibrid műfaj, hiszen a jegyértékesítés – ma már az esetek többségében – az online térben zajlik. Ugyanakkor a promóció során online és offline eszközökre is szükség lehet, ráadásul, maga a rendezvény is presztízs értékű.

Egyfelől szakmailag megkülönböztet a versenytársaidtól és építi a szakértői státuszodat, másfelől a kampány során és a rendezvény alatt számtalan marketingkommunikációs csatornán a márkádra irányíthatod a figyelmet. A közösségi médiában, fizetett hirdetésekkel, más tartalommarketing tartalmakkal. Ezen felül a rendezvényen a customer experience, azaz az ügyfélélmény is új szintre emelkedhet.

Amelyik egyik eszköz esetében sem mindegy, az a tálalás: hogy hogyan, milyen formában, formátumban, stílusban és csatornán keresztül éri el a közönséget az információ, az üzenet. Itt van nagy szerepe a PR-nek, hiszen a közönséggel való kommunikáció több saját csatornán: weboldalon, közösségi médiában, hirdetésekben, blogposztokban zajlik.

2 eszköz, ami mindennél többet nyom a latban: a sajtólista és a PR-cikk

A fentiek mellett a hatékony PR egyik csodafegyvere: az up to date média- és sajtólista. Ha ez a rendelkezésedre áll, akkor PR-cikkeken és sajtóközleményeken keresztül is elérheted a közönségedet, amennyiben nem félsz használni a rendelkezésedre álló eszközöket. És persze, ha átjutsz a szerkesztői szűrőn.

Ahhoz, hogy egységes kép alakuljon ki a cégedről, a márkaismertség növekedjen, a PR feladata lesz következetesen kommunikálni a sajtóval és a közönséggel. Kialakítani és finomhangolni a branded voice of tone-ját, hogy minden kommunikációs csatornán egységes kommunikáció folyjon még abban az esetben is, ha több különböző médium hozza le a PR-cikket, vagy a sajtóközleményt.

Akkor lesz hatékony, illetve eredményes a PR-cikked és a kampányod, ha figyelsz néhány kulcsfontosságú összetevőre a publikálás előtt, valamint az után is. Például:

  1. Határozd meg a célokat, a korlátokat és azt, hogyan fogod mérni az eredményeket

Mielőtt nekiülsz megírni egy PR-cikket, vedd végig magadban:

  • Mi a célod ezzel az anyaggal: új közönséget szeretnél elérni, pozitív kapcsolatot alakítanál ki a közönséggel vagy növelnéd egy-egy termék/szolgáltatás értékesítését?
  • Milyen kampányba illeszkedik a PR-cikk: eldöntötted már, pontosan melyik terméket vagy szolgáltatást promóznád? A folyamat során, milyen márkaérték legyen kiemelve?
  • Milyen költségvetésed van a cikkre és a kampányra?
  • Mik a határidők, van-e ütemterv: mikor kell publikálni, meddig kell monitorozni az eredményeket, futtatni a hirdetéseket?
  1. Ismerd meg a közönséget

Az üzenet, azaz a PR-cikk kézbesítése előtt el kell döntened, hogy kinek szánod az írást, főleg akkor, ha a célod az új közönség elérése. Amennyiben nem lősz vaktában mindenre és mindenkire, már ez is egy jó előszűrő a megkeresendő médiumokat illetően, hiszen, ha tudod, hogy ki az ideális olvasód, azzal a sajtóorgánumok számát is csökkentheted.

Előfordulhat az is, hogy olyan szolgáltatást szeretnél promózni, ami több szegmensnek is megoldást kínál a problémájára. Ebben az esetben természetesen különböző típusú és stílusú médiumokat is érdemes megkeresni, de ilyenkor az adott cikk anyagát és stílusát mindig igazítsd a közönséghez. Ezzel egy kampányban ugyanannak a terméknek/szolgáltatásnak/eseménynek a promójára több változat is készülhet a PR-cikkből.

  1. Válaszd ki a megfelelő platformot / platformokat

A fentiekből világosan következik, hogy a platformokat is jól meg kell választani. Egyfelől azért, hogy biztosítsa a kellő elérését, másfelől azért, hogy olyan környezetben kerüljön bemutatásra a PR-cikked, amivel nem ártasz a hitelességednek. Vagyis kellően szakmai, illetve elismert az adott platform és illeszkedik-e a közönségedhez. Gondold át, hogy milyen típusú újságban tudod elérni őket, esetleg előnyben részesítik-e a tv- vagy rádióreklámokat, podcasteket, vlogokat?

  1. Kivételes PR-cikk/sajtóközlemény nélkül nem megy

Amennyiben azt szeretnéd, hogy az újságírók ráharapjanak az anyagodra, olyan cikket kell küldened nekik, amivel segíted a munkájukat. A jó PR-cikk:

  • nem spórol a storytellinggel,
  • mindig van benne egy jó hook,
  • a főcímadást sem bénázza el,
  • emellett a kísérőlevél tartalmaz minden olyan információt és elérhetőséget, ami az újságírók számára fontos lehet.

Plusz tipp a PR-cikkedhez:

Azt tudtad, hogy bár a PDF az egyik legnépszerűbb dokumentum típus, de az újságírók munkáját igencsak megnehezíted vele? Vannak olyan médiumok, amelyeknél a gyorsaság fontosabb szempont, mint a téma alapos utána járása.

Éppen ezért az újságírók munkáját például nagyban megkönnyíted azzal, ha nem egy zárt PDF állományban küldöd el a cikket, hanem a kissé fapadosnak tűnő Word formátumban. Ilyenkor az újságírónak lehetősége van egyből belenyúlni az anyagba néhány kiegészítő mondat erejéig – vagy akár CTRL-C / CTRL-V segítségével egyből beszerkeszteni a sajtóközleményedet.

Külön jó pont, ha illusztrációs anyagokat biztosítasz a PR-cikkhez. Nem biztos, hogy fel fogják használni őket, de mindenképp előny, ha tudnak válogatni és az sem árt, ha tudják, hogy kik vagy mik szerepelnek a képen. A szerzői jogok miatt tüntesd fel a fotós nevét is, ha nem stock fotóval dolgozol, illetve legyen benne minden olyan elérhetőség, akiknél releváns infót szerezhetnek még a témáról is.

Egyébként tovább növelheted a publikálási esélyeidet azzal, ha az érzékletes storytellinget esetleg saját kutatással vagy esettanulmánnyal is alá tudod támasztani. Ezzel nagyban növelheted az esélyedet, hogy lehozzák az anyagodat, illetve a további tartalomgyártási folyamatot is megkönnyíted.

  1. Tudatosan építs kapcsolatot újságírókkal

Igazság szerint, ez lenne a 0. lépés, amit az eredmények érdekében sosem lehet megspórolni. Amennyiben nincs egy élő, aktív és up to date sajtókapcsolatokkal rendelkező PR-szakember vagy ügynökség kéznél, neked felépítened a listádat.

Ez hosszú, sokszor hetekig-hónapokig tartó feladat lehet, de megéri az időbefektetést. Jelentős előnyre teszel szert a többi hasonló jellegű megkereséssel szemben, ha te nemcsak egy általános szerkesztőségi e-mail-címre tudod elküldeni az anyagodat, hanem konkrétan egy-egy szerkesztőnek vagy újságírónak címezve.

Amennyiben kicsit rámenősebb vagy, a szimpla e-mailen kívül telefonon is felhívhatod a kiszemelteket, de a social medián keresztül is felveheted velük a kapcsolatot. Ha a médiumnak van zárt Facebook csoportja az olvasói számára, oda is érdemes lehet bebocsáttatást kérni és a falakon belülről építkezni.

Ha nincsenek hónapjaid listaépítésre, de garantált megjelenést akarsz a PR-cikkednek

Nem kell pánikba esned: azért vagyunk mi, hogy mindent megoldjunk neked. 😊 PR-szolgáltatásunk segítségével te is meghódíthatod a magyar médiát: egyszeri, nettó 250 000 Ft-os sikerdíjért az alábbiakat vállaljuk:

  • megírjuk a sajtóközleményt,
  • 2000 fős listán terjesztjük,
  • cserébe legalább 4 országos megjelenést vállalunk,
  • riportáljuk az eredményeket.

Tudjuk jól, hogy az a sikeres sajtótermék – aka PR-cikk, sajtóközlemény – ami az adott sajtóorgánumnak is érték. Egyik legfrissebb munkánkban például a Zax prémium csokoládéit juttattuk a sajtóba – méghozzá az előzetes várakozásokon felül. Csak a sajtóközlemény terjesztését követő 1,5 hétben 10 megjelenést regisztráltunk – többek között olyan médiumoknál, mint a Haszon, az Origo vagy a Szeretlek Magyarország, de kaptak egy fél oldalas megjelenést a Borsban is. Emellett ügyfelünket rádióinterjúra is felkérték és egy gasztroblogger is jelentkezett, hogy ingyen csokoládékóstoló vlogot készítene a követőinek, ezzel pedig az influencer-együttműködést is kipipálhatjuk a listáról.

A munkafolyamat itt sem különbözött a többitől: egy fél órás online meeting után 1 héten belül már kész is volt a sajtóanyag, ami a kiküldést követően 1-2 hétig szállítja a megjelenéseket. Ahogy láthatod, a hook, az apropó kitalálása és a szöveg megírása a legkisebb feladat. A hangsúly a sajtólista kialakításán és karbantartásán van. Ez az a hozzáadott érték, aminek köszönhetően a sikerdíjas PR-szolgáltatásunk még egyszer sem vallott kudarcot.

Kipróbálnád te is? Akkor ITT jelentkezhetsz!

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkAz étrend-kiegészítők izgalmas világa: mire érdemes figyelnünk ezen a területen marketingesként?
Következő cikkA TikTok hirdetés: hogyan profitálhat belőlük a vállalkozásod?Következő

Ezeket olvastad már?

A PR-cikk és a sales funnel: 10 módszer, amivel a hatékonyságát mérheted

Mindig is azt vallottuk, hogy mérés nélkül bármilyen marketingtevékenység féllábú óriás – nincs ez másként

Elolvasom »

Más kávéház, avagy a kizárás elve a marketingben

„Nem akarok olyan klubhoz tartozni, amelyik engem elfogadna tagnak.” Biztos vagyok benne, hogy ismered a

Elolvasom »

Esettanulmány és interjúk a Burda-ügy margójára: meddig terjed a márkák felelőssége, ha gyerekek szerepelnek a reklámban?

A március 15-i hosszú hétvége egyik legnagyobb figyelmet kapott témája a Burda Magazin szerencsétlen szóválasztása

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.