Hogyan legyél meggyőző? Etikus dolog befolyásolni? Mennyire univerzálisak a meggyőzési technikák?
És lehetséges, hogy rád mindezek nem hatnak?
A Kontent Pub különkiadásában dr. Újszászi Bogár László meggyőzéstechnikai szakértővel beszélgettünk arról, hogy az üzleti életben hogyan használd a befolyásolási technikákat.
Töltsd le a Kontent Pubot a telefonodra, mert így nemcsak a podcastet hallgathatod kényelmesen, hanem olyan anyagokhoz is hozzáférsz, melyeket csak az appban publikálunk. Ingyenes a buli, miért hagynád ki?
„Mit kell tudni dr. Újszászi Bogár Lászlóról?”
A Corvinus retorika- és beszédtechnika-tanára, a meggyozes.hu tulajdonosa, ám dolgozik a Magyar Rádiónak is. Kutatási területe a retorika, a beszédtechnika és a meggyőzés. Többszörös Kazinczy-emlékérmes.
Előadásai közül a Kreatív Kontroll-relevanciával bírókat emelem ki: a meggyőzési tréningünk és az Ecommerce Plage előadója. A közönségvisszajelzések alapján egyik legjobb előadónk.
Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés,
„A meggyőzés nem etikátlan?”
Vajon egy ásó pozitív vagy negatív tárgy? Ha jóra használod, akkor fölásod vele a kertet. Ha rosszra, akkor a telekvita során megütöd vele a szomszédot.
Kulcsfontosságú megértenünk, hogy a meggyőzéstechnika és a retorika egy hatalmas eszköztár, amelyet mindig emberek használnak eltérő szándékokkal – a felhasználó szándékára figyelj, ne az eszközeire.
Ha a retorikát arra használod, hogy elindíts egy mozgalmat, fölépíts egy sikeres céget vagy embereket szónokként pozitív tettekre ösztönözz (és így tovább), akkor a szándékod helyes, az eszközhasználatod pedig nem hibáztatható.
„Az én cégem más”
Ha be tudod bizonyítani, hogy a te terméked esetében a magyar emberek agya teljesen máshogy működik, akkor Nobel-díjat kaphatsz a felfedezésedért.
Olvass erről bővebben a Lacival készített interjúnkban.
Még több meggyőzés, még több marketingszöveg?
Félezernél is több anyagot és egy aktív belső csoportot kapsz előfizetőként. Nincs olyan marketingprobléma, nincs olyan rakoncátlan kampány, amit ezzel a tudástárral és a több száz fős „külső marketingosztállyal” ne tudnál megoldani. Marketingesként kötelező, vállalkozóként erősen ajánlott!