Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XXV.] Nem kell temetni az újságírást

Spotify
Soundcloud

Ha mindent meghódít a videó, akkor mi szükség újságírókra?

Nagy amerikai médiumok bocsátanak el újságírókat, mert ők úgy válaszolják meg a kérdést: semmi. Mi máshogy gondoljuk.

Hallgasd meg a 25. Kontent Pubot is:

Ott lehetünk a telefonodon is! Töltsd le a Kontent Pub applikációját, hogy a legfrissebb adások mellett előadásfelvételeket is elérj.

Újságírókat bocsátanak el Amerikában, mert az emberek inkább videókat néznek

A Micnél, a Vocativnél, a Fox Sportsnál, a Vice-nál vagy az MTV News-nál egyaránt jelentős létszámleépítés volt nagyrészt azért, hogy helyet és forrást biztosítsanak a videós tartalmaknak.

A Mic vezetője, Chris Altchek szerint az amerikaiak döntöttek: többet fogyasztanak videókat, mint szöveges tartalmakat. Előrejelzések szerint az amerikaiak 2019-ben átlagosan 81 percet fognak videónézéssel tölteni. Összehasonlításképp: 2015-ben ez 61 perc volt. Az újságolvasás eközben leesett 16-ról 13 percre.

Csakhogy egyesek szerint van egy kis bökkenő: lehet, hogy sokan nem is azért térnek át a videókra, mert ezt követelik a felhasználók, hanem azért, mert bizonyos iparági szereplők ezt erőltetik? És itt most a Facebookra és a Google-re gondolunk.

A másik gond, hogy a videót valakinek meg kell írnia, az újságírók pedig tudják, hogy hogyan kell egy sztorit úgy tálalni, hogy az megszerezze a figyelmet és a kattintást.

Remélem, felkészültél a videómarketingből.

100 000 font egy influencerért?

A marketingesek majd’ egytizede 100 ezer fontnál is többet költ majd influencerekre.

Egy új kutatás szerint az angol szakemberek 9 százaléka az elkövetkező 12 hónapban 100 ezer fontnál (kb. 34 millió forintnál is többet) tervez költeni az influencermarketingre.

A felmérés szerint 39% megelégszik 10 ezer fonttal, míg a megkérdezettek 20%-a 10 és 100 ezer font közé lőtte be a célt. Csak 4% válaszolt úgy, hogy nem foglalkozik a témával és nem költ influencerekre.

A Facebook és a zenepiac

A Facebook több száz millió dollárt ajánlott fel a lemezkiadóknak, hogy a felhasználók legálisan használhassák zenéiket a feltöltött videókban.

Mint ismeretes, a jelenlegi törvények szerint a közösségi oldalnak le kell szednie egy videót, ha az olyan zenét tartalmaz, amelyhez nem vásárolta meg a jogokat a feltöltő. Információk szerint a zeneszerzők és a lemezkiadók hosszú ideje tárgyalnak a közösségi médiával, hogy kialakítsanak egy rendszert és a jogdíjtulajdonosok megkapják a jussukat.

Álhírvadász játék az Átlátszón

A Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületével közösen készített játék iskolásokat, egyetemistákat szólít meg. 25 kérdést tesz fel, a felhasználónak pedig el kell döntenie, hogy a képen látható anyaggal mi a bökkenő (ezek az álhíroldalak, összeesküvés-elméletek, propagandakampányok és dezinformációk jellegzetességeit viselik).

A példákat a magyar netről és médiából szedték (van Magyar Idők is). Az oldalon van Tudásbázis és Szószedet is, hogy az öntudatos álhírvadász mindig képben legyen.

Próbáld ki a játékot, majd írd meg kommentben, hogy mennyire látsz át a szitán.

Harmadik alkalommal keresik a legjobbakat az Országos Marketinggyémánt Díj létrehozói

A 2015-ben alapított díj az előző év szakmailag legjobb KKV-marketingkampányait és programjait kívánja jutalmazni.

Nekünk is van ám:

Az Országos Marketinggyémánt Díj célja, hogy felhívja a figyelmet a KKV-k marketingtevékenységének sokszínűségére és eredményességére, valamint megmutassa az elmúlt években végbement fejlődést.

Legyél a legfelkészültebb marketinges minden konferencián

Amíg sok cégnél még mindig a Facebookot próbálják megfejteni, addig előfizetőink egymás után készítik a jobbnál jobb kampányokat. Ebben segítségükre van a félezernél is több anyagot kóstáló szakmai könyvtárunk.

A belső csoport és a korlátlan hozzáférés az ország legteljesebb online marketingkönyvtárához mindössze egy előfizetésre van tőled. Ebből nem maradhatsz ki.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XXIV.] Kirúgtak a melóból? Itt egy Whopper!
Következő pub[Kontent Pub XXVI.] A meggyőzés technikája tanulhatóKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.