Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XXV.] Nem kell temetni az újságírást

Spotify
Soundcloud

Ha mindent meghódít a videó, akkor mi szükség újságírókra?

Nagy amerikai médiumok bocsátanak el újságírókat, mert ők úgy válaszolják meg a kérdést: semmi. Mi máshogy gondoljuk.

Hallgasd meg a 25. Kontent Pubot is:

Ott lehetünk a telefonodon is! Töltsd le a Kontent Pub applikációját, hogy a legfrissebb adások mellett előadásfelvételeket is elérj.

Újságírókat bocsátanak el Amerikában, mert az emberek inkább videókat néznek

A Micnél, a Vocativnél, a Fox Sportsnál, a Vice-nál vagy az MTV News-nál egyaránt jelentős létszámleépítés volt nagyrészt azért, hogy helyet és forrást biztosítsanak a videós tartalmaknak.

A Mic vezetője, Chris Altchek szerint az amerikaiak döntöttek: többet fogyasztanak videókat, mint szöveges tartalmakat. Előrejelzések szerint az amerikaiak 2019-ben átlagosan 81 percet fognak videónézéssel tölteni. Összehasonlításképp: 2015-ben ez 61 perc volt. Az újságolvasás eközben leesett 16-ról 13 percre.

Csakhogy egyesek szerint van egy kis bökkenő: lehet, hogy sokan nem is azért térnek át a videókra, mert ezt követelik a felhasználók, hanem azért, mert bizonyos iparági szereplők ezt erőltetik? És itt most a Facebookra és a Google-re gondolunk.

A másik gond, hogy a videót valakinek meg kell írnia, az újságírók pedig tudják, hogy hogyan kell egy sztorit úgy tálalni, hogy az megszerezze a figyelmet és a kattintást.

Remélem, felkészültél a videómarketingből.

100 000 font egy influencerért?

A marketingesek majd’ egytizede 100 ezer fontnál is többet költ majd influencerekre.

Egy új kutatás szerint az angol szakemberek 9 százaléka az elkövetkező 12 hónapban 100 ezer fontnál (kb. 34 millió forintnál is többet) tervez költeni az influencermarketingre.

A felmérés szerint 39% megelégszik 10 ezer fonttal, míg a megkérdezettek 20%-a 10 és 100 ezer font közé lőtte be a célt. Csak 4% válaszolt úgy, hogy nem foglalkozik a témával és nem költ influencerekre.

A Facebook és a zenepiac

A Facebook több száz millió dollárt ajánlott fel a lemezkiadóknak, hogy a felhasználók legálisan használhassák zenéiket a feltöltött videókban.

Mint ismeretes, a jelenlegi törvények szerint a közösségi oldalnak le kell szednie egy videót, ha az olyan zenét tartalmaz, amelyhez nem vásárolta meg a jogokat a feltöltő. Információk szerint a zeneszerzők és a lemezkiadók hosszú ideje tárgyalnak a közösségi médiával, hogy kialakítsanak egy rendszert és a jogdíjtulajdonosok megkapják a jussukat.

Álhírvadász játék az Átlátszón

A Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületével közösen készített játék iskolásokat, egyetemistákat szólít meg. 25 kérdést tesz fel, a felhasználónak pedig el kell döntenie, hogy a képen látható anyaggal mi a bökkenő (ezek az álhíroldalak, összeesküvés-elméletek, propagandakampányok és dezinformációk jellegzetességeit viselik).

A példákat a magyar netről és médiából szedték (van Magyar Idők is). Az oldalon van Tudásbázis és Szószedet is, hogy az öntudatos álhírvadász mindig képben legyen.

Próbáld ki a játékot, majd írd meg kommentben, hogy mennyire látsz át a szitán.

Harmadik alkalommal keresik a legjobbakat az Országos Marketinggyémánt Díj létrehozói

A 2015-ben alapított díj az előző év szakmailag legjobb KKV-marketingkampányait és programjait kívánja jutalmazni.

Nekünk is van ám:

Az Országos Marketinggyémánt Díj célja, hogy felhívja a figyelmet a KKV-k marketingtevékenységének sokszínűségére és eredményességére, valamint megmutassa az elmúlt években végbement fejlődést.

Legyél a legfelkészültebb marketinges minden konferencián

Amíg sok cégnél még mindig a Facebookot próbálják megfejteni, addig előfizetőink egymás után készítik a jobbnál jobb kampányokat. Ebben segítségükre van a félezernél is több anyagot kóstáló szakmai könyvtárunk.

A belső csoport és a korlátlan hozzáférés az ország legteljesebb online marketingkönyvtárához mindössze egy előfizetésre van tőled. Ebből nem maradhatsz ki.

Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XXIV.] Kirúgtak a melóból? Itt egy Whopper!
Következő pub[Kontent Pub XXVI.] A meggyőzés technikája tanulhatóKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.