Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XVII.] „Bocs, főnök, pornót osztottam meg a Twittereden”

Spotify
Soundcloud

Az Apple lépésén forrong a hirdetőipar, az Adobe reklámokat tesz a kocsidba, egy reklámügynökség chatbotokkal jelentkezett. Tulajdonképpen egyik hír sem meglepő, mert mindegyik trend már érezhető.

Hallgasd meg, hol tart most a marketing.

Ott lehetünk a telefonodon, ha szeretnéd. Töltsd le a Kontent Pub applikációját.

Feldühítette az Apple a hirdetőipart

Az Appe bejelentése alapján a Safari 11 böngésző nehezíteni fogja a nezetők követését, hiszen legújabb újítása, az intelligens követésmegelőzés segítségével a felhasználók elrejthetik majd az általuk megtekintett tartalmakat. Vagyis nehezebb lesz őket profilozni a személyre szabott reklámok megjelenítéséhez.

A kialakult helyzet miatt 6 hirdetéskiszolgálókat gyűjtő szervezet nyílt levélben fordult az Apple-höz, hogy az butítsa vissza a funkciót, sőt már szabotázsnak titulálták az akciót. Az Apple reakciója kemény, elmondták, hogy nem hatja meg őket a reklámipar siránkozása: „Az Apple úgy gondolja, hogy a felhasználóknak joguk van a magánszférájukhoz.”

Autós reklámszoftvert fejlesztett ki az Adobe

Az Experience Cloud kifejlesztésével a sofőröknek is lehet célzottan hirdetni, kihasználva, hogy immáron a gépjárművek is „okosodnak”. Az Experience Cloud által a rendszer gépi tanulással képes lesz majd személyre szabott viselkedési profilt készíteni a sofőrökről.

Elképzeltük:

„John, a héten 2 kilót fogytál. Jutalmazd meg magad egy sajtburgerrel a következő lehajtónál!”

A Neo reklámügynökségi csatbotot fejlesztett ki

A Neobot egy szórakoztató chatbot, amely a reklámügynökségi élet mindennapjait illusztrálja és adott témakörökbe rendezve a közösségi média jól ismert videós mémjeit láthatjuk önironikus kontextusban. A bot a weboldal mellett a Neo Interactive nyilvános Viber-fiókjában lakik.

Kipróbáltuk: 5 kategóriában véletlenszerű gifeket küld.

Eltüntetné a kisboltokat a Google két volt alkalmazottja

A mérnökök a klasszikus pénzbedobós automatákat reformálnák meg, amelyek komoly riválisai lehetnének a hagyományos boltoknak.

A háttérben természetesen az áll, hogy az emberek egyre jobban szeretik a netes vásárlást már nemcsak az elektronikus eszközök terén, hanem élelmiszerek és háztartási holmik kapcsán is. A helyi kisboltoknak ettől függetlenül még van létjogosultságuk, hiszen bizonyos apróságokat ott tudunk gyorsan begyűjteni, ha épp szükség van azokra, legyen ez fogkrém, dezodor, pézsé vagy bármi.

A két egykori Google-mérnök ezt azzal oldaná meg, hogy a pénzbedobós automatákat újítanák fel és vinnék át a 21. századba, és azokból lényegében bármilyen szükséges holmit beszerezhetünk majd. A széles termékpalettával működő automata gépi tanulással folyamatosan fejlődne, előzetes regisztrációval az okostelefonunkkal is vásárolhatunk (kiütve ezzel a készpénzt).

Ted Cruz pornót lájkolt és osztott meg a Twitteren

A republikánus politikus, aki az elnöki posztért is indult és az előválasztási kampányban Trump ellen próbálkozott, hárommillió követővel rendelkezik. Ő vagy a stábtagja ugyanakkor meggondolatlanságot követett el: az oldal lájkolt és ezáltal megosztott egy felnőtt tartalmat. Ezt persze később eltávolították, majd jött a szokásos magyarázat: valaki feltörte a fiókot.

Némíthatók lesznek a zavaró facebookozók

A közösségi média egy sor újítást kezdett el tesztelni az elmúlt hetekben, így például kipróbálhatjuk a színes hátterű hozzászólást vagy a randizós jellegű funkciót. Újítás az is, hogy a felhasználók képesek lesznek átmenetileg elrejteni a bosszantó ismerősök bejegyzéseit és megosztásait a hírfolyamból.

Ez nem drasztikus törlés vagy tiltás, hanem egy ideiglenes állapot (1 napig, 1 hétig vagy 1 hónapig csöndesítheted el a zavaró ismerőst).

A szövegírónk kinevette ezt az árat

Jelenleg az előfizetőknek fenntartott belső csoportban fut egy akció: beküldhetsz bármilyen kampányszöveget (hírlevél, landing, Facebook-hirdetés stb.), és pénteken megnézzük őket… és olyan javaslatokkal kapják vissza a beküldők, amelyek szinte biztosan növelik a hatékonyságot.

Szövegírónk megkérdezte, hogy ezért kell-e külön fizetni.

Mutatom a párbeszédet:

— Dehogy, ez benne van az előfizetői díjban. Havi nettó 6000.

— Ne már, az semmi.

Ugye?

Egy dolog, hogy átnézzük az előfizetők anyagait, és már egy hírlevélen többszörösen visszajön az ár.

Emellett:

  • Van egy aktív belső csoport (ahol 252 tag segít neked, bármilyen kérdésed van)
  • 530 anyagot érsz el a blogon (a leghasznosabbak előfizetős anyagok)
  • A belső csoport rendszeresen kap teljes előadásvideókat
  • Nekik megmutatjuk a futó vagy lefutott kampányaink számait

Ha ez mind kell, akkor várlak az előfizetők között.

Havi nettó 6000 forintért megkapsz minden marketingsegítséget, amelyre csak szükséged van – ha valamit nem találsz meg (vagy a kérdésedre nem kapnál választ), akkor csak szólj, hogy utánamenjünk.

Ez tényleg nevetségesen alacsony összeg (a több százezres tanácsadásokkal összehasonlítva, amelyek csak pár óráig tartanak), de azért még jobban érzékeltetem:

  • Egy szombat esti bulin a csapatunkból többen 10 000 Ft fölött költöttünk
  • Ez durván 4-5 gírosztál ára
  • 1-2 könyv kijön ebből
  • Egyetlen Facebook-hirdetésre nagyobb büdzsét teszek (10 000 Ft alatt nem indítunk már semmit)

A kérdés nem az, hogy megéri-e előfizetőnknek lenni – mert az elmebetegségig túltoljuk az értéket. A valódi kérdés az, hogy szánsz-e havi 6000 forintot a céged marketingjére.

Ha igen, akkor csatlakozz az előfizetőinkhöz te is.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XXVI.] A meggyőzés technikája tanulható
Következő pub[Kontent Pub XXVIII.] A Twittertől a vécépapírigKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.