Te közösségimédia-függő vagy? Egy friss kutatás szerint sokunk annak számít, az a kérdés viszont nem merül fel, hogy ez áldás-e vagy átok.
A héten a szokásos marketinghírek mellett az internet szerepéről is beszéltünk. Hallgasd meg a Kontent Pub 28. adását:
Töltsd le a Kontent Pubot a telefonodra. Elsőként kapod a friss adásokat, plusz eléred a csak itt publikált exkluzív anyagokat is.
A magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő
A Vodafone Magyarország és az NRC közös kutatása szerint az Y és a Z generációs magyar felhasználók hetente átlagosan 22 órát interneteznek, ekkor leginkább a vicces tartalmakat, a zenéket és a filmeket keresik, nézik, hallgatják.
A kutatás szerint elsősorban a Facebookot, a Facebook Messengert és a YouTube-ot használják. 89 százalékuk bír okostelefonnal, 82 százaléknak mobilnet-előfizetése van és 53 százalékuk szerint a csomagban foglalt adatmennyiség nem elégséges.
280 karakterre nő a limit a Twitteren
A mikroblog-szolgáltató a 140 karakteres limitet duplázta meg, és bár az újítást egyelőre csak egy szűk kör tesztelheti, azt hamarosan globálisan bevezetik.
Vidám, éneklős nők a H&M reklámjában
Naomi Campbell visszatér: egy egyperces szpotban több más modellel együtt tátogja el a Wham! Wham Rap! című kultikus dalt. A nők mindegyike extravagáns és határozott, igyekeznek leszámolni a klasszikus nőképpel, bemutatva ezzel az avítt elvárásokkal. A férfias is lehet nőies, a kettő között felesleges éles határokat húzni, írja a Kreatív.
A szpotot megtekintheted:
Megbukott a Pact, vagyis a felhasználóknak fizető fitneszalkalmazás
Az öt évvel ezelőtt bevezett szolgáltatás iOS és Android rendszereken is elérhető volt. Azt ígérte, hogy a felhasználók pénzjutalmat kapnak, ha elérik a kitűzött fitneszcéljaikat.
A Pact előfizetős volt, így a felhasználók által befizetett összegeket osztották volna ki a jó teljesítményt elért felhasználóknak. A szolgáltatást nyújtó vállalat idén júniusban lehúzta a rólót, az applikáció hosszú ideje nem frissült és egyre csak gyűltek a panaszok az üzemeltetők korrektségével kapcsolatban.
„Marketingosztály” havi nettó 6000-ért
Legyen a Kreatív Kontroll a külső marketingosztályod? Mindössze nettó havi 6000 Ft-ért cserébe:
- Elérsz félezernél is több anyagot (amelyekkel a kampányaidat hatékonyabbá teheted).
- Az aktív belső csoportban több száz cégvezető és marketinges segít, ha bármilyen kérdésed van.
- Hétről hétre átnézzük a kampányszövegeid.