Lehet, hogy mégis megmenekül a SoundCloud? A Facebook már élőben is szeretné manipulálni a videókat. A Cosmopolitan pedig bloggerversenyt indít.
Hallgasd meg a friss marketinghíreket.
Ha szeretnéd mindig a legelsők között meghallgatni a Kontent Pub adásait, akkor töltsd le az applikációnkat.
Megmenekül a SoundCloud?
Sok vergődés és megannyi bizonytalanság után lehet, hogy mégis túléli a vészterhes időket az egyik legnagyobb zenestreamelő szolgáltatás. A SoundCloud két befektetőtől összesen majd’ 170 millió dolláros mentőövet kapott, plusz új vezérigazgatót és ügyvezető igazgatót is választottak, hogy ez a pénz tényleg jó helyre és jó kezekbe kerüljön.
Persze megértjük, ha te ezek után már nem bízol bennük, ezért összeszedtük a legjobb alternatívákat. Avagy hova töltsd fel a podcastedet SoundCloud helyett.
Élőben manipulál majd videókat a Facebook?
A Facebook is megerősítette, szóval most már nemcsak pletyka: a közösségi médiát irányító cég megvásárolta a német Fayteq nevű, videómanipulációs szoftverek fejlesztésére szakosodott startupot.
És hogy mit csinál a Fayteq megoldása? Képes akár élő közvetítéseknél is eltávolítani a felvételekről a kijelölt objektumokat, plusz nemcsak effektezni lehet vele, de plusz dolgokat is illeszthetünk a képkockára.
Zuckerbergék elkötelezettek a kiterjesztett valóságban rejlő lehetőségek mellett.
Bíznak az állásukban a magyar munkavállalók
Egy friss kutatás szerint a magyar munkavállalók egyre inkább bíznak állásuk stabilitásában, és úgy érzik, egyre könnyebb új munkahelyet találni.
Az 1200 ember megkérdezésén alapuló, reprezentatív munkaerőpiaci felmérés szerint a munkaerőpiac stabilitási indexe 6 ponttal emelkedett az előző év azonos időszakához képest, így már 66 ponton áll. És hogy milyen könnyen lehet új munkahelyet találni a megkérdezettek szerint? 2015 nyarán 37, 2016 nyarán 40, most pedig 44 pontot ért el a skálán ez az érték.
Bloggerversenyt indít a Cosmopolitan
Bloggerversenyt indít a Cosmopolitan, immáron negyedszer. Hurrá, ennél jobb hír nem is jöhetett volna így, nyár vége felé közelítve! A magazin öt kategóriában várja a jelentkezéseket:
- az év beauty bloggere
- az év vloggere
- az év felfedezettje
- az év divatbloggere
- az év bloggere
Az extra kategória: az év influencere. Ha te úgy érzed, valamelyik kategóriában esélyes vagy, akkor ne habozz, jelentkezz! A jelentkezési határidő szeptember 4. A győzteseket az október 22-én esedékes Cosmopolitan Blogger Day nevű eseményen hirdetik ki.
Mit csinálj, ha meghallgattad ezt a részt?
Mit szólnál, ha lehetne egy több száz fős marketingosztályod? Előfizetőink a belső csoportban ezt tapasztalják és ezt látják minden nap: bármilyen kampányötletet berakhatnak a csoportba, mert ezekre érdemi és hasznos válaszokat kapnak a többi szakembertől, így magasabb konverziókat és több árbevételt érnek el. Szerintünk ez szuper, az előfizetőink szerint pedig nagyon is működik!
Nézd meg, hogy miért érdemes előfizetővé válnod neked is.