Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XX.] #mertjoamarketingunk

Spotify
Soundcloud

Beraktunk egy üres oldalt a Forbesba, a YouTube fellép a terroristákkal szemben, az Interpol reklámmal próbálja feladásra bírni a magyar bűnözőt, a McCann vaginás kampánya pedig folytatódik.

Hallgasd meg a friss marketinghíreket.

Ha szeretnéd mindig a legelsők között meghallgatni a Kontent Pub adásait, akkor töltsd le az applikációnkat.

#mertjoamarketingunk-kampány

Minden egy Forbes-hirdetéssel kezdődött:

Ez fölrobbantotta a marketingcsoportokat és a hazai marketingközvélemény jó részét.

A cél egyébként egyszerű: marketinget csinálunk a marketingnek, mert tudjuk, hogy a jó marketing jó vállalkozáshoz vezet, így pedig jobb életminőséget biztosít.

Az eredményeket be fogjuk mutatni, a mostani adásban néhány kulisszatitkot már fölfedtünk.

Nem illeti szerzői jog a szelfis makákót

Egy brit természetfotós, David Slater 2011-ben Indonéziában közreműködött egy érdekes kép elkészültében.

Slater fényképezőgépét elcsente egy makákó, majd az állat lőtt egy önarcképet a géppel. A fotó bejárta a világot, megjelent a Wildlife Personalities című könyvben, de volt egy apró bökkenő.

A Wikimedia és a PETA is arra az álláspontra helyezkedett, hogy a kép nem képezi Slater szellemi tulajdonát, hiszen azokat a Naruto névre keresztelt majom készítette, bár Slater szerint a beállításokat ő végezte el. A hosszú vita és pereskedés vége az lett, hogy a PETA elveszítette a harcot, hiszen az USA törvényei szerint egy állat nem rendelkezhet szerzői joggal.

Keményen fellép a YouTube a terroristák ellen

A legnagyobb videómegosztó portál gépi tanulásos rendszereket vet be azért, hogy a jövőben könnyebben és gyorsabban ki tudja szűrni és el tudja távolítani a terrorgyanús tartalmakat. A YouTube emellett szigorított a felhasználási szabályzatán.

Sikerként könyvelhető el, hogy a szélsőséges tartalmak 75 százalékát még azelőtt sikerül levenni a videómegosztó oldaláról, hogy azokra akár egyetlen bejelentés is érkezett volna. A gépi tanulással még nagyobb pontosságot és még gyorsabb reakciót remélnek a YouTube-nál.

Kreatív és vicces reklámmal próbálkozik az Interpol

A Bűnügyi Rendőrség Nemzetközi Szervezete a szökésben lévő bűnözőket hívja haza, és mivel magyar is van köztük, ezért egy hazánkfiával is bepróbálkozott az Interpol. A drogcsempészésért keresett M. Viktor nevű férfit a következő képeslappal várják vissza:

„Kedves Viktor, we know you like spiced stuff, so we have prepared a very spiced goulash for you. Come back. Üdvözlettel, Police.”

Beszélő vaginák a McCann ügynökség Idelynnek készített kampányában

Csak néhány cím, hogyan próbálják ledönteni a női intim területtel kapcsolatos tabukat:

  • Hogyan bánj velük helyesen?
  • Trükkök helyett csapdák
  • 6 dolog, amit régóta el akart neked árulni a vaginád

A YouTube-ra kitett videók részben oktató jelleggel készültek, hogy ledöntsék a vaginához fűződő tabukat. A filmekben négy vagina-száj-karakter magyaráz és vitat meg különböző kérdéseket, valamint tévhiteket is eloszlatnak, és persze mindeközben reklámozzák a Beliema termékcsalád produktumait.

A kampány az egész régióban fut.

Egyre több uniós állampolgár vásárol a neten

Az Európai Bizottság friss felmérése szerint az e-kereskedelembe vetett bizalom is erősödött az elmúlt időszakban.

A jelentés szerint 10 év alatt megduplázódott az interneten vásárló európaiak száma, valamint jelentős emelkedést tapasztalunk a fogyasztói bizalom tekintetében is: a belföldi kiskereskedőknél folytatott vásárlásoknál 12 százalékponttal, a más uniós tagállamok kereskedőinél folytatott vásárlásoknál 21 százalékponttal nőtt az index.

A jelentés hozzáteszi, hogy a kiskereskedők továbbra sem szívesen bővítik internetes tevékenységük körét, illetve tartanak a más uniós országokba történő netes értékesítéstől.

A Kontent Pub utáni lépés

Mit szólnál, ha lehetne egy több száz fős marketingosztályod? Előfizetőink a belső csoporttal ezt tapasztalják: bármilyen kampányötletet berakhatnak a csoportba, melyre érdemi és hasznos válaszokat kapnak a többi szakembertől, így magasabb konverziókat és több árbevételt érnek el.

Nézd meg, hogy miért érdemes előfizetővé válnod neked is.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XIX.] Felháborodás a tréningünk után? Válaszolunk!
Következő pub[Kontent Pub XXI.] A bilifrizurás srácKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.