Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XVIII.] Elmondjuk, mit gondolunk a BKK botrányáról

Spotify
Soundcloud

A BKK és T-Systems PR-katasztrófája kapcsán beszéltünk arról, hogy miért nem érdemes megspórolni a válságforgatókönyvet. A britek betiltják a szexista reklámokat, a Facebook okostelefont készít, a Vodafone globális vezérigazgatója a netsemlegesség miatt aggódik.

Hallgasd meg a friss Kontent Pubot:

Töltsd le a telefonodra az applikációnkat, így nemcsak a Kontent Pub legfrissebb adásait éred el az elsők között, hanem máshol nem publikált előadásokat is kapsz.

BKK-botrány

Mint ismeretes, július közepén a T-Systems feljelentést tett, mert a cég által fejlesztett rendszert elmondásuk szerint folyamatos hekkertámadások érték. A rendőrség később el is vitt egy 18 éves fiatalt, aki korábban jelezte a T-Systemsnek, hogy bérletvásárláskor át tudta írni az árat (50 forintra).

Az ügy elképesztő fordulatokat produkált, és amit eddig tudunk:

  • a BKK és a T-Systems is hibázott a kommunikációja során, mert egyrészt a felhasználókat, másrészt az etikus hekkerként fellépő fiút hibáztatta
  • Tarlós István vizsgálatot rendelt el az ügyben
  • a BKK és a T-Systems bocsánatot kért, később együttműködőbbnek bizonyultak
  • a rendszer továbbra is botrányos, sok fejlesztő szerint annak a színvonala rendkívül alacsony
  • tüntetés is lesz a meghurcolt fiú ügyében
  • mindkét cégre záporoznak az 1 csillagos értékelések

Kirobbant a népharag, a közleményekkel mindkét cég napokat csúszott. Ebből sejthető, hogy nem volt forgatókönyvük, ami ekkora cégeknél alapvető hiba. (A közleményeken is látszott, hogy azt nem PR-es készítette, hanem valóban a vezetők írták: egy vezérigazgató nem engedheti meg, hogy lektorálatlanul kimenjen a helyesírási hibákat tartalmazó állásfoglalása.)

A britek betiltják a szexista reklámokat

Az Egyesült Királyságban (a terv szerint) 2018-tól büntetés jár azon reklámok után, amelyek olyan nemi sztereotípiákat mutatnak be, amik negatív hatással vannak a férfiakra vagy a nőkre egyaránt.

Az ASA (Advertising Standards Authority) azokat a hirdetéseket szeretné visszaszorítani, amelyek kifigurázzák az adott nemi szerepekbe nem illő nőket, illetve amelyek káros hatással vannak a férfiakra és a fiúkra nézve. Hat kategóriát azonosítottak: testkép, jellemzők, tárgyiasítás, nemi szerepek, szexualizáció és gúnyolódás azon, aki nem illik bele a férfi vagy női sztereotípiákba.

Egy korábbi tréningünkön bemutattunk egy botrányt kavart hirdetést (Daily Mail):

 

A netsemlegesség miatt emberek halhatnak meg?

Az Indexnek adott interjút a Vodafone globális vezérigazgatója, Vittori Colao.

Colao szerint el kell felejteni az abszolút netsemlegesség koncepcióját, és ehelyett a nem diszkriminatív szolgáltatásra kell fókuszálni. Ahogy elmondta: „bizonyos szolgáltatásokhoz más minőségi és teljesítményi garanciák szükségesek, mint a többihez. Nonszensz lenne, és nem hiszem, hogy bárki is komolyan gondolná, hogy egy netre kapcsolódó mentőautónak ugyanolyan szolgáltatási szintet kell biztosítani, mint a zenéről csevegő gyerekeknek. Természetesen a gyerekek is nagyon fontosak, de kell valamilyen sorrendiség, előnyt kell kapnia a kritikus fontosságú és biztonsági alkalmazásoknak. A mentőkön kívül jó példa az okosautó, vagy egy cég, amely kapcsolatba akar lépni a terepen dolgozó emberével, aki egy vidéki helyszínen javítja az elektromos hálózatot.”

Szerintünk a netsemlegesség koncepciója nem zárja ki azt, hogy a kiemelt közfeladatot ellátó intézmények garantált és priorizált sávszélességet kapjanak.

 

Okostelefonnal próbálkozik a Facebook

A közösségi médiát irányító cég nemrég beadott egy szabadalmi kérvényt egy cserélhető modulokból álló eszközről, és a módszerrel akár telefon is építhető. A kérvényt a cég Building 8 csapata adta be, ami a leírás szerint egy kategóriateremtő fogyasztóelektronikai fejlesztésekkel foglalkozik.

A Facebook korábban próbálkozott hasonlóval, de a HTC First hatalmas bukás lett.

 

Vizsgálja az amerikai gazdasági versenyhivatal az Amazont

Az FTC, vagyis az amerikai kereskedelmi bizottság azt próbálja kideríteni, hogy az Amazon félrevezető referenciaárat adott-e meg több termékénél júniusban.

A Consumer Watchdog nevű fogyasztóvédelmi szervezet szerint júniusban az Amazon oldalán 460 termék esetében a cég által megadott referenciaár 61 százalékkal olcsóbb volt, mint amennyiért az Amazon azt az előző 90 napban árulta.

A bizottság szigorúan veszi a vizsgálódást, mert szerintük az Amazon a korábban általunk is említett nagybevásárlása, vagyis a Whole Foods megszerzése jogosulatlan versenyelőnyhöz juttatja az óriást. Az FTC kézikönyve szerint a kereskedők nem használhatnak fiktív vagy inflált referenciaárakat, ami alapján a leszállított ár olcsónak tűnhet a fogyasztók szemében. Az Amazon korábban Kanadában hasonló ügyből kifolyólag 1 millió kanadai dolláros büntetést kellett, hogy fizessen.

 

Így fejlődj minden nap

Alapvetőnek tartjuk, hogy a marketingben és szövegírásban folyamatosan képezzük magunkat (a pályánk elején 1000 dolláros oktatóanyagokat vásároltunk). Ha egyetértesz velünk, akkor ennél jóval olcsóbban csatlakozhatsz több száz előfizetőnkhöz (és azonnali hozzáférést kapsz több mint félezer anyagunkhoz).

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XVII.] A Soros-kampány és egy vicces autóhirdetés
Következő pub[Kontent Pub XIX.] Felháborodás a tréningünk után? Válaszolunk!Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.