Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XVII.] A Soros-kampány és egy vicces autóhirdetés

Spotify
Soundcloud

Politikamentes elemzés egy politikai kampányról: azt hitted, hogy lehetetlen, de mi megcsináltuk.

Eközben az FMCG-cégek lemaradnak a digitalizációban, hamarosan jönnek a Messenger-hirdetések, a közösségi média pedig segít megjósolni a közeljövő zavargásait.

Ez a hét is erős volt a marketingben. Hallgasd meg a 17. Kontent Pubot:

Töltsd le a telefonodra a Kontent Pubot!

Lemaradnak a digitalizáció nyújtotta lehetőségekről az FMCG-cégek

A Roland Berger által végzett, több száz cégvezetőt megkérdező felmérés szerint az FMCG-cégek komoly hátrányba kerültek a digitalizáció és a kiskereskedelem növekvő konszolidációja területén.

A tanulmány szerint a szervezeti működés, a stratégia szintje, valamint a digitalizáció és a teljesítmény esetében egyaránt tapasztalhatók problémák. A szóban forgó cégeknek csak kevesebb mint 10 százaléka alkalmaz Chief Digital Officert, vagyis a digitális üzleti modell fejlesztéséért felelős szakembert.

Schannen Frigyes, a Roland Berger magyarországi ügyvezetője szerint a szektor szereplőinek fogyasztóközpontúbbá kell tenniük a marketingjüket és értékesítési tevékenységüket.

Megtévesztő a Soros-ellenes plakátkampány

Legalábbis a Magyar Reklámszövetség állásfoglalása szerint.

A szövetség szerint a kampány általános és alapvető társadalmi normákat sért, valamint problematikus, hogy a plakátokat társadalmi célú hirdetésként ragasztották ki országszerte.

A Magyar Reklámszövetség a hozzájuk beérkezett 16 (június 4-5. közöttre datálható) állampolgári etikai panasz miatt érezte fontosnak, hogy felszólaljon az olyan reklámok ellen, amelyek megingatják a reklámtevékenységbe vetett közbizalmat. Az MRSZ felhívja a figyelmet, hogy az utóbbi időben egyre több párt egyre több hirdetése tűnik problémásnak.

A Tinder randit szervez a 3 éve szerencsétlenkedő fiataloknak

Három évig egymásnak üzengető párnak segített a Tinder.

Hogy miképp? Úgy, hogy a pártaláló alkalmazás közbelépett. A 22 éves amerikai Josh és a 21 éves Michelle három éve álltak párban a Tinderen, és ezalatt üzengettek is egymásnak, de a kommunikáció nem volt zökkenőmentes.

Josh kiposztolta Twitterre a több hónapos szünetekkel tarkított beszélgetést (melyben vicces kifogásokat hoztak fel egymásnak).

Hahahaha one day I’m going to meet this girl and it’s going to be epic. Look at the dates of our tinder texts. pic.twitter.com/DASQK4c5cX

— Josh Avsec (@Wes_03) 2017. július 8.

A twitterezők felkapták a posztot, ami eljutott a Tinderhez is, ahol meglátták a sztoriban a lehetőséget: azonnal kezükbe vették a gyeplőt és randit szerveztek Joshnak és Michelle-nek Hawaii-ra.

It’s time you got together IRL. You have 24 hrs to decide the city you want to have your first date in and we’ll send you there! @mch_rnd https://t.co/7r2JQtcxKC

— Tinder (@Tinder) 2017. július 10.

Jönnek a Messenger-hirdetések

A Facebook szerint hamarosan minden cég vásárolhat magának hirdetést a Messengeren belül. A januárban a Messengerbe rakott teszthirdetés után folytatódik a bővítés, és a közösségi média szerint hamarosan mindenki bekerülhet a csevegőappba mint hirdető.

Megjósolhatók a közösségi média segítségével a zavargások?

Egészen pontosan a Twitter kapcsán merült fel ez a kérdés: a Cardiff University kutatói szerint a Twitteren rendelkezésre álló adatok szerint akár egy órával hamarabb fel lehet ismerni a nagyobb vészhelyzeteket, mint ahogy arra a rendőrség magától képes lenne.

A kutatók ehhez egyedi algoritmusokat készítettek, amelyek elemzik a felhasználók bejegyzéseit (tartalom, helyszín figyelembevételével, bizonyos szavak és hashtagek használata alapján), és a konklúzió egyszerre érdekes és ijesztő: 5 perccel szinte mindig, de ideális esetben akár egy órával hamarabb is megjósolhatók a zavargások, zendülések és nagyobb közösségi rendbontások.

Még teljesebb Marketingszoveg.com-élmény

Ha szeretnéd kihozni a maximumot az oldalból és a marketingedből egyaránt, akkor csatlakozz több száz előfizetőnkhöz.

Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XVI.] A húsfogyasztás hatása a szexuális életre
Következő pub[Kontent Pub XVIII.] Elmondjuk, mit gondolunk a BKK botrányárólKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.