Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XVI.] A húsfogyasztás hatása a szexuális életre

Spotify
Soundcloud

A PETA azzal kampányol, hogy a húsfogyasztás károsan hat a szexuális életre. Amíg ezt emésztjük, addig a 444 mögötti cég, a Magyar Jeti Zrt. 118 229 eurót nyert a Google pályázatán, kiderült, hogy a Prezi jobb a PowerPointnál, a Facebook megint lemásol valamit… és kijött egy tartalommarketing-felmérés (de vajon mennyire reprezentatív?).

Maratoni hosszúságú Kontent Pub a mostani:

A húsfogyasztás bezavar a szexuális életedbe?

Legalábbis ezt üzeni a PETA legújabb kampánya. A Texas, Észak-Karolina és Georgia államokban kihelyezett plakátok különböző állatokat mutatnak, amelyek az egymástól elforduló, elhidegülő párok tagjai között fekszenek az ágyban. A plakátok nem véletlenül kerültek ki ezekbe az államokba, hiszen az itteniek fogyasztják a legtöbb húst az USA-ban (illetve komoly termelők is).

Ilyen plakátokat képzelj el (a PETA oldaláról a kép):

Volt olyan hely (a Dallasban található Trinity Gloves pláza), ahol megtagadták azok kihelyezését, mert az üzenetet túl erősnek tartották úgy, hogy a pláza éttermeiben sok húsfélét szolgálnak fel.

A kampány célja természetesen az, hogy felhívja a figyelmet a húsfogyasztás hátrányaira, illetve rávegye az embereket az alternatívákra.

Ahogy mondják: semmi szexi nincs az állatok szenvedésében és az elzáródott artériákban.

Nyert a 444 a Google pályázatán

118 229 eurót, azaz nagyjából 36 millió forintot nyert a Google Digital News Initiative nevű pályázatán a Magyar Jeti Zrt., vagyis a 444.hu kiadója. A Creative Content Crowdfunding Platform – beyond editorial budget with user contribution című fejlesztési pályázata szerint a Magyar Jeti Zrt. egy olyan platformot szeretne létrehozni, amelynek segítségével az olvasóik dönthetik el, mely újságírói projekteket akarják majd pénzzel támogatni.

A kiadó szerint ha az ötlet sikeres lesz, akkor nemcsak magyar, de más országok újságírói is használhatnák a felületet támogatók toborzásához.

A Google harmadjára kiírt DNI pályázatán másik három magyar ötletet is díjaztak, ezek a K-Monitor, a Független Médiaközpont és a CEU Center for Media, Data and Society nevű kutatóközpontjainak anyagai.

Lemásolná a Facebook a Houseparty nevű csoportos videószolgáltatást

A tavaly novemberben indult Houseparty lényege, hogy csoportosan lehet videótelefonálni vele, és bárki csatlakozhat időközben az adott csoportba, vagy ha úgy dönt, ki is léphet belőle. A gyorsan népszerűvé váló alkalmazásnak volt, hogy egy hét alatt húszmillióval nőtt a felhasználói bázisa.

A Facebook úgy tűnik, megijedt e számok és a siker láttán, ezért Bonfire néven elindítja ősszel a saját klónját.

Büszkeség: a Harvard szerint jobb a Prezi a Powerpontnál

A Harvard Egyetem kutatói által készített tanulmány szerint a magyar fejlesztésű Prezivel emlékezetesebb prezentációk készíthetők, és azok jobban lekötik a hallgatóság figyelmét.

A Plos One tudományos folyóiratban közzétett kutatás szerint a Prezit használó előadók is felkészültebbnek látszottak.

Szerintünk egy jó előadónak egyik eszköz sem létfontosságú (és tud kiváló előadást tartani prezentáció nélkül is).

Nagy bajban a SoundCloud

A 175 millió felhasználóval rendelkező SoundCloud 173 embert rúg ki, valamint bezárja San Franciscó-i és londoni irodáját. A döntés oka, hogy az weboldalt üzemeltető cég csak így tudja biztosítani a hosszú távú működést és függetlenséget. Berlini és New York-i irodájukat megtartják.

A SoundCloudról már egy ideje terjed a hír, hogy komoly anyagi gondokkal küzd: márciusban 70 millió dolláros hitelkeret kellett a működésükhöz, de úgy tűnik, hogy a korábban megszellőztetett és létfontosságúnak tartott 100 milliós befektetést már nem tudták megszerezni.

Egy felmérés szerint a hazai vállalatok 60 százaléka alkalmazza a tartalommarketinget

A LinkedIn közösségi hálózaton keresztül, 1500 marketinggel és kommunikációval foglalkozó szakember bevonásával készített felmérés 12 kérdést tartalmazott, és az volt a célja, hogy felmérje a magyar cégek tartalommarketing-érettségét.

Szomorú, de a megadott határidőig csak 145-en töltötték ki a ContentPlus Kft. kérdőívét. Azt viszont megtudhatjuk, hogy csak a hazai vállalatok 20,7 százalékánál működik tartalommarketingre szakosodott csapat, és a cégek 73,8 százalékánál nincs erre elkülönített büdzsé. A magyar vállalkozások 79,3 százaléka ad hoc tartalomkészítést folytat.

A beérkezett infók alapján elkészített tartalommarketing-érettségi index a felmérést végző cég szerint 2,5. Hogy ez mit tükröz? Azt, hogy a miközben a vállalatok szűkebb csoportja elérte a 4-es vagy 5-ös osztályzatot, addig a többség még csak a tájékozódásnál és az óvatos próbálkozásnál tart.

A teljes Marketingszoveg.com-élmény

Többet is kihozhatsz a most olvasott blogból. Sokkal többet.

Nézd meg a Speak! megnyitásait előfizetés előtt, majd után.

Fejlődj te is velünk, a marketinged megköszöni.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XV.] A szexista Renault és a Twingo körömlakk
Következő pub[Kontent Pub XVII.] A Soros-kampány és egy vicces autóhirdetésKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.