Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XV.] A szexista Renault és a Twingo körömlakk

Spotify
Soundcloud

A Facebook most kivételesen nem a cégek elérésén csökkent, hanem azon felhasználókén, akik túl sokat posztolnak gyenge minőségű anyagokat. Eközben Németországban életbe fog lépni egy Facebook-törvény, a Renault megsérti a nőket, egy applikáció pedig kiválasztja neked a legjobb fotót Instagramra.

Kövesd velünk a marketinghíreket, hallgasd meg a Kontent Pub 15. részét:

Az applikációnkat letöltötted már?

Lecsap a Facebook a masszívan sokat posztolókra

Az akció része a Facebook álhírek elleni küzdelmének, és a közösségi hálózat bejelentése szerint a rendkívül sok (és haszontalan) bejegyzést író és megosztó felhasználókat a tartalomszűrő algoritmus finomhangolásával állítanák meg.

A sokat posztolók ugyanis általában alacsony minőségű anyagokat osztanak meg (clickbaiteket, álhíreket, szenzációhajhász butaságokat). A Facebook célja, hogy ezek a kvázi spammelők ne szemetelhessék tele ismerőseik hírfolyamát.

Októberből életbe lép a Facebook-törvény Németországban

A német törvényhozás, vagyis a Bundestag a közösségi oldalakon megjelenő gyűlöletbeszéd ellen kíván fellépni, amikor zöld utat adott a Netzwerkdurchsetzungsgesetz (angolul Network Enforcement Act) nevű szabályozásnak.

Az új törvény akár 50 millió eurós bírságot is kiszabhat, ha az adott közösségi oldal nem távolítja el 24 órán belül a gyűlöletbeszédet tartalmazó posztokat (a kezdeti bírság 5 millió euró). A „nyilvánvalóan illegális” tartalmak alatt a törvény nemcsak a gyűlöletbeszédet, hanem a rágalmazást és az erőszakra való felbujtást is érti.

Felháborodtak a franciák a Renault körömlakkos próbálkozásán

Hogy miről is van szó? A Renault készített egy reklámot a Twingo nevű körömlakkról, amit az autó tulajdonosai – direkt nem mondtam, hogy nők – felvihetnek a körmeikre, és ha esetleg megsérül az autó, akkor a lakkal kijavíthatják annak fényezését is. A körömlakk ugyanis ugyanolyan színű, mint a tulajdonos autója.

A reklám és az ötlet viszont fordítva sült el: a marketinghúzást Franciaországban felháborodás kísérte, és azt szexistának bélyegezték.

A remekmű:

A hibajavítóként is funkcionáló körömlakk 9 euróba kerül, és azt egy párizsi székhelyű cég, az Ink and Out készítette limitált szériában.

2005-ben amúgy a Ford is csinált egy ilyen kampányt, akkor a Mustang színeihez passzoló körömlakkokat adtak ki, és ez annyira jól sikerült, hogy 2014-ben meg is ismételték az akciót. A mostani felháborodás élére amúgy az autóipari festékgyártók is odaálltak (a körömlakk nem tartalmaz UV-védőt és korróziógátlót, tehát nem végleges javítás).

Ez az app segít eldönteni, hogy melyik fotód lájkérzéken Instán

Az EyeEm nevű alkalmazás egyik friss fejlesztése, a Selects beépített zsűriként funkcionál, és a megtanult algoritmusok alapján választja ki kameránk fotói közül, hogy melyik a legjobb. Az EyeEm amúgy egy fotók értékesítését elősegítő alkalmazás, amit most már a Selects miatt annak is megéri majd használnia, aki nem akar képeket eladni, hiszen az app új funkciója helyettünk dönti majd el, melyik fotó jó, illetve melyiket célszerű törölni.

Az EyeEm technológiáját kutatók és fotós szakemberek segítettek kifejleszteni.

Sztorik mindenhol

Masszív Instagram Stories-kampányt indított a Wieden + Kennedy Amsterdam. A „Stories are everywhere” keretén belül a felhasználók feladata az volt, hogy vicces videókat készítsenek az Instagram appján belül.

Az anyagok emberközeliek és természetesek lettek (szemben a reklámipar időnként steril professzionalizmusával), ami remekül aláhúzza, hogy az Instagram mire való: sztorik autentikus kommunikálására.

Nézz meg pár rövidfilmet:

A legjobb 26-nak tartott filmnek június 24-én Insta Stories Festival néven fesztivált is rendeztek Kölnben.

A marketinged következő szintje

Csatlakozz előfizetőinkhez, hogy napról napra fejlődhess exkluzív anyagainkkal. (Használd 3 hónapig aktívan: garantálom, hogy a marketingedre rá sem fogsz ismerni – jó értelemben.)

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XIV.] Marketingsiker: 2114 szó a vaginára
Következő pub[Kontent Pub XVI.] A húsfogyasztás hatása a szexuális életreKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.