Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XIV.] Marketingsiker: 2114 szó a vaginára

Spotify
Soundcloud

A Gmail többé nem olvassa a leveleid, ami megnyugtató. Az már kevésbé, hogy a Facebook gyerekekre céloz egy csevegőappot, illetve egy 200 milliós adatszivárgás is borússá tette a hetet. A legörömtelibb hír viszont az, hogy a magyar PR-esek sikeresek voltak Cannes-ban.

Hallgasd meg a Kontent Pub 14. részét:

Töltsd le az applikációnkat, hogy elsőként hallgathasd az adásokat.

Nem olvassa majd a Google a leveleinket

Mint ismeretes, a Gmail levelezőjének ingyenes használatáért cserébe a felhasználóknak bele kell (bele kellett) egyezniük az e-mailek tartalmára épülő hirdetések fogadásába. A szolgáltatásért fizetni szándékozó vállalati ügyfeleket a levelek elemzése persze elriasztotta, ezért a Google korábban létrehozta a G Suite-ot, ahol a rendszer a kezdetektől fogva nem kutakodik a levelekben.

A közeli jövőben a nagyvállalat teljes egészében megszünteti ez a gyakorlatot, és inkább a Gmail-fiókhoz kapcsolt szolgáltatások segítségével gyűjti össze a hirdetések pontosításához szükséges adatokat (Chrome, YouTube vagy Google kereső).

A Gmailt világszerte több mint 1,2 milliárd felhasználó használja.

200 millió amerikai személyes adatai szivárogtak ki

Az adatszivárgásról egy, a Republikánus Országos Bizottság által megbízott marketingcég tehet, amely az érintettek születési dátumát, lakcímét, telefonszámát, politikai beállítottságát, plusz egy sor másik kényes információt és kényes témákhoz fűződő meggyőződést titkosítás nélkül tárolt.

A Deep Root Analytics nevű cég nyilvános szervereiről 1,1 terabájtnyi adat került nyilvánosságra. A cég elismerte a felelősségét, de saját elmondásuk szerint nem meghekkelték őket, legfeljebb csak figyelmetlenek voltak. Ilyen listákat amúgy minden párt készít magának, de még nem volt példa ekkora méretű adatbázis kiszivárgására.

A Facebook mesterséges intelligenciája saját nyelvet hozott létre

A FAIR, vagyis a Facebook Mesterséges Intelligencia Kutatólaboratórium érdekes felfedezést tett, miközben chatbotjaikat hagyták szabadon társalogni (hogy azok javíthassák társasági készségeiket). Egy idő után a botok teljesen új nyelven (nyelvkezdeményen) kezdtek el kommunikálni.

Itt egy részlet az egyik párbeszédből:

Bob: i can i i everything else . . . . . . . . . . . . . .
Alice: balls have zero to me to me to me to me to me to me to me to me to
Bob: you i everything else . . . . . . . . . . . . . .
Alice: balls have a ball to me to me to me to me to me to me to me
Bob: i i can i i i everything else . . . . . . . . . . . . . .
Alice: balls have a ball to me to me to me to me to me to me to me
Bob: i . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Alice: balls have zero to me to me to me to me to me to me to me to me to
Bob: you i i i i i everything else . . . . . . . . . . . . . .
Alice: balls have 0 to me to me to me to me to me to me to me to me to
Bob: you i i i everything else . . . . . . . . . . . . . .
Alice: balls have zero to me to me to me to me to me to me to me to me to

Persze ez furcsa és tényleg nyelvkezdemény, viszont a különlegességét az adja, hogy emberi beavatkozás nélkül hozták létre. A botok előtte megtanultak tárgyalni, mely során képesek voltak fejlett stratégiákat alkalmazni. A FAIR szerint ez komoly lépés a mesterséges intelligenciák számára.

Csevegőappot készíthet a Facebook a gyerekeknek

A fiatalabbaknak szóló csevegőalkalmazáshoz, a Talkhoz nem kell Facebook-fiók, és azzal a gyermekek folyamatosan elérhetik szüleiket, a szülők pedig meghatározhatják, hogy a gyerekek kikkel kommunikálhatnak az alkalmazáson keresztül.

Egyelőre nincs hivatalos hír, a Facebook-alkalmazás kódrészleteiből derült ki a projektterv.

Magyarok nyertek az idei Cannes-i fesztiválon

A HPS Group munkatársai, Hadnagy Luca és Medina Paloma PR-szakemberek elhozták az aranyérmet a Cannes Young Lions díjátadón. Gratulálunk, lányok!

Shortlistes lett ugyanakkor a The Vagina Experiment, a McCANN Idelynnek készített kampánya.

Maga a reklám fölveti a kérdést, hogy miért tabu a szó (és ez többek közt kihat az intimhigiénés tudatosságra is). Megkérdeznek 3 nőt a filmben, ám kiderül, hogy nem nevezik el a nemi szervüket (ellenben a 3 férfi épp ellenkezőleg tesz: egyik nevet halljuk a másik után).

Az Idelyn arra a következtetésre jutott, hogy itt az idő a szégyent és a tabut büszkeséggé változtatni. Megkérték tehát a nőket, hogy nevezzék el a vaginájukat (és az elnevezést küldjék be). Az erre felfűzött kampány miatt az Idelyn az egyik legnépszerűbb termék lett a régióban 1 év alatt. És kaptak 2114 kreatív nevet a vaginára – ami miatt mi is beszélünk a reklámról, hiszen tökéletes példa a user-generated contentre.

Van viszont egy szeplő. A reklám ezzel a mondattal kezdődik:

„You cannot treat something if you cannot talk about it. That’s what we’ve found out in Eastern Europe, where awareness for female hygiene is low.”

A valóságban Magyarország közép-európai ország (ahogyan a reklám végén látható Csehország és Szlovákia is). Az Idelyn Bulgáriában is bevezette termékeit, mely viszont délkelet-európai.

A 2017-es Cannes Lions shortlistjeit és díjait itt nézheted meg.

Legyen egy marketingosztályod

Csatlakozz több száz előfizetőnkhöz, hogy minden kampányodat ez a szakértői közösség segíthesse (és így eredményesebb legyél).

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XIII.] Tibi atya törölte magát
Következő pub[Kontent Pub XV.] A szexista Renault és a Twingo körömlakkKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.