A SpaceX kilőtt egy Teslát az űrbe, a Facebook növelte nyereségességét (és talán jön a „nem tetszik” funkció), az okostelefon uralni látszik az életünket. Mostani marketinghíreink az űrbe nyúlnak ki, de itt a Földön beszéljük át őket.
Ha szeretnéd az összes adást és az extrákat egy gombnyomással elérni, akkor töltsd le a Kontent Pub applikációját.
Űrbe ment a Tesla
Elon Musk és csapata február első hetében az űrbe juttatott egy Falcon Heavy rakétát, rajta pedig egy Tesla elektromos autót. A SpaceX a tömegszimulációs teszthez egy meggypiros Roadstert használt, amiben egy szkafandert viselő bábu ült. A kockázatos, de végül sikeres kilövés híre bejárta a világsajtót, még élő videóközvetítés is volt az űrből, így újabb bizonyítékkal bővült a „Föld gömbölyű” elv híveinek listája.
- Miért pont egy Teslát?
- Miért volt ez fontos most?
- Miért akkora marketing- és PR-akció ez?
Hallgasd meg a válaszokért az adást. A Tesla útját itt követheted, az űrben lebegő Roadsterről készült élő közvetítésbe is belenézhetsz:
Mi történt közben a Facebookkal?
Napjaink marketingjében a Facebook megkerülhetetlen, ezért hétről hétre elővesszük a közösségimédia-óriást.
Jelentősen növekedett a Facebook forgalma és nyeresége 2017-ben és a tavalyi év utolsó negyedévében, ezt pedig nagyrészt a mobileszközökön szerzett reklámbevételeknek köszönheti a cég.
Úgy tűnik, hogy a közösségi média bevezeti végre a „nem tetszik” funkciót, igaz, egyelőre csak az egyesült államokbeli felhasználóknál. Ha beválik, világszerte alkalmazzák majd a megoldást. Az új funkcióval megszabadulhatunk azoktól a posztoktól, amelyeket nem szeretünk vagy amikkel nem értünk egyet. A Facebook szerint ezzel az álhíreket is ki lehet majd szűrni.
Egy felmérés szerint napi 20 órán át velünk van a mobilunk
A Huawei megbízásából egy felmérést készítettek 12 európai országban, köztük Magyarországon, amelyből kiderült, hogy a magyarok több mint fele a vécére is magával viszi az okostelefonját. 45 százaluk ébredés után elsőként a telefonjáért nyúl, közel kétharmaduk pedig lefekvés előtt is a mobilját nyomkodja. Szerencsére egyre többen figyelnek oda a tudatos mobilhasználatra is, a magyarok közel fele igyekszik időkorlátot szabni a mobilozásnak.
Az adás felvétele közben hárman aktívan mobiloztunk, Zoli a Facebook-hírfolyamunkra rakta ki a friss híreket, Balázs Instagramra posztolt.
[msz_checklist_59_urlap title=”59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez” body=”Nem az számít, hogy elvileg és más piacon mi működik, hanem az, hogy a te listádon a te hírleveidben mi adja el a te termékeidet. Viszont az alábbi lista azonnal megnöveli a hatékonyságodat. Hová küldhetem?” notice=”*A csekklista megrendelésével egyben elfogadod, hogy a továbbiakban e-maileket fogadj a marketingszoveg.com-tól. A további e-mailekről való leiratkozás bármikor lehetséges. Adataidat harmadik félnek nem adjuk ki. Adatkezelőként a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH-61059/2012. számon tart nyilván minket.” image=”https://www.marketingszoveg.com/wp-content/uploads/2016/10/ebook_kep_1.png”]