Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XLV.] Ilyen egy igazi KK-s csapatépítés

Spotify
Soundcloud

Történelmi esemény a Facebooknál: fennállása óta először csökkent a napi aktív látogatószám Észak-Amerikában. Az Unilever növeli a médiaköltéseit (köztük a digitálisat), hódítani fog a podcast, a Burger King pedig megcsinálta a leghosszabb 15 másodperces reklámot (nem ellentmondás). És még csapatépítőre is eljutott a Kreatív Kontroll.

Minden héten marketingtörténések.

Töltsd le az applikációnkat, hogy mindig elsőként hallgathasd az új adásokat és az extra tartalmakat.

Csapatépítés Kontroll-módra

Hallgasd meg az adást az élménybeszámolónkért.

9 fős csapatépítőnk harmadik napján vagyunk ügyfelünk szállodájában. Nem egy megadott büdzsénk volt a bulira, hanem ajánlatot kértünk, és azt mondtuk, amennyibe kerül, annyit keresünk a következő hírlevélből. Csütörtökön jöttünk, és még mi a termálmedencékkel ismerkedtünk, kiment az előre időzített e-mail, amelyben 10 videócsomagot terveztünk eladni. Estére már 29-nél jártunk, így másnap mindenki kapott egy aromamasszázst is. Akarsz egy új motort? Elvinnéd a családod kobe marhát kóstolni? Hirtelen kellene némi pénz egy befektetés miatt? Az #emailmarketing egy pénznyomda, amely ezeket biztosítja neked. Nem ingyen pénz ez sem: dolgoznod kell a listádon és értéket kell adnod. De a munka és az értékteremtés eleve része a feladataidnak, miért ne nyernél vele még többet? Ha jó a marketinged, nem kell többé aggódnod egy árajánlat miatt: bármibe is kerül, azt be tudod tervezni, mert előre tudod, milyen #kampány kell majd hozzá és mikor engedheted majd meg magadnak. Dolgoznod így is kell, de már előre tudod, mennyi munkád lesz azzal, hogy a céljaidhoz érj. A jó #marketing önbizalmat ad, biztonságot jelent és a vágyaidból valóságot formál. Nem büdzséhez kell igazítanod az életed, hanem a céljaidhoz. #mertjoamarketingunk

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, Febr 4., 2018, időpont: 4:57 (PST időzóna szerint)

Facebook-hírcsomag

A Facebook megtiltja a felületein minden kriptovaluta, így például a bitcoin hirdetését. A közösségi média azt írta a közleményében, hogy a hirdetéseknek biztonságosaknak kell lenniük, nincs helye az oldalon a megtévesztő reklámoknak. Feltételezhetően az irreális hozamokat ígérő hirdetésekből lett elegük, ezért egy huszárvágással inkább a teljes szektort kinyesik a hirdethető termékek közül.

Eközben története során először csökkent a napi aktív felhasználók száma az Egyesült Államokban és Kanadában. 2017 harmadik negyedévében 185 millió napi felhasználó volt, ez a negyedik negyedévre 184 millióra esett vissza.

Harmadik hír: január utolsó napján több száz szakértő és gyermekjóléti szervezet tett közzé nyílt levelet, amely szerint a Facebook nem való kisgyerekeknek, mert nem elég érettek ahhoz, hogy megértsék az online kapcsolatok összetettségét és nem képesek még megóvni a magánéletüket sem. Éppen ezért a nyílt levél felszólítja Mark Zuckerberget, hogy vonja vissza a tavaly decemberben elindított Messenger Kids alkalmazást, amit a cég kifejezetten a 13 év alatti korosztálynak szánt (egy korábbi adásunkban mi is beszéltünk az appról).

A Reuters szerint 2018-ban ismét uralkodni fog a podcast

A Journalism, Media and Technology Trends and Predictions nevű összeállításban 29 ország szakértői segédkeztek, a tanulmány a következő előrejelzéseket teszi 2018-ra:

  • A kiadók 44 százaléka szerint a jövőben még jobban kell aggódni a platformok befolyásoló képessége és ereje miatt.
  • Negatív érzésük van a vállalatoknak a Facebook, a Twitter, a Google és a Snapchat miatt.
  • A siker legnagyobb gátjának mégis a belső faktorokat látják.
  • A kiadók 44 százaléka az előfizetéses megoldást tartja a legjobb bevételi forrásnak, 38 százalék az online megjelenő reklámokat.
  • A kiadók 58 százaléka idén jobban fókuszál majd a podcastekre.

Az Unilever 220 millió fonttal növeli a médiaköltéseit és több pénzt szán a digitális felületekre

Az óriáscég egyre kevesebb tévés reklámot készít, azokat tovább képernyőn tartják, az így megspórolt összegeket pedig a hatékonynak bizonyult szpotokba fektetik vissza. Mindeközben a digitális felületekre is nagyobb büdzsét terveznek (elsősorban programmatic hirdetésekre).

(Tavaly augusztusi érdekesség, hogy a Procter & Gamble csökkentette a digitális büdzséjét, az ok nagyrészt az, hogy nem látják a hatékonyságát, illetve tartanak attól is, hogy a hirdetéseiket botok kattintják le vagy épp szerencsétlen környezetben jelennek meg a hirdetések. Halkan súgjuk, hogy a programmaticon túl is van élet, a tartalommarketing pedig bizonyítottan hatékony.)

Az Unilever e-commerce jellegű bevételei tavaly majdnem megduplázódtak (sok más mellett a Dollar Shave Club megvásárlásával).

A Burger King megcsinálta a leghosszabb 15 másodperces reklámot

Ebben fontos szerepet kaptak a virtuális asszisztensek és a Google keresője is.

A sztori nagyon röviden a következő: egy kreatív ügynökség felhívta David Machadót, a Burger King nemzetközi brandmenedzserét, hogy van egy kiváló ötletük. Egy tévéhirdetésben a Burger King egyik munkatársa mond valamit a Whopperről, majd befejezi azzal, hogy „Oké, Google. Mi az a Whopper szendvics?”

Ez a kérdés keresésre sarkallja a virtuális asszisztenseket, amelyek egyből behozzák a Whopper Wikipedia-oldalát. Machado azonnal leejtette az állát, a reklám elkészült és a média is felkapta, a Google pedig 2 órán belül készített egy patchet, ami blokkolja az asszisztensek rendszerében a szöveget mondó színész hangját. Machado szerint így is megérte.

[msz_checklist_59_urlap title=”59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez” body=”Nem az számít, hogy elvileg és más piacon mi működik, hanem az, hogy a te listádon a te hírleveidben mi adja el a te termékeidet. Viszont az alábbi lista azonnal megnöveli a hatékonyságodat. Hová küldhetem?” notice=”*A csekklista megrendelésével egyben elfogadod, hogy a továbbiakban e-maileket fogadj a marketingszoveg.com-tól. A további e-mailekről való leiratkozás bármikor lehetséges. Adataidat  harmadik félnek nem adjuk ki. Adatkezelőként a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH-61059/2012. számon tart nyilván minket.” image=”https://www.marketingszoveg.com/wp-content/uploads/2016/10/ebook_kep_1.png”]

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XLIV.] Sipos Zoltán visszavonult (a konferenciákról)
Következő pub[Kontent Pub XLVI] Űrbe ment a TeslaKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.