Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XI.] You’re not your timeline: antiszociális médiaapp jön

Spotify
Soundcloud

Mi értelme annak a közösségi oldalnak, amelynek semmi értelme?

Mit tud a megújuló Skype? Miért volt felségsértő a Burger King kampánya? Igazat mond-e a vevők 49%-a akkor, amikor azt állítják, hogy a fontos ügyeket támogató brandek termékeiért több pénzt fizetnének?

A 11. Kontent Pubot is érdemes meghallgatnod:

Felségsértő reklám miatt tajtékzik Belgium

A Burger King megnyitja első gyorséttermeit a Belga Királyságban, így a cég kreatívjai meg is kérdezték weboldalukon a belgákat, hogy „Ki a király?”. A szöveg így folytatódik (a tőmondatokat megőriztük a fordításban): „Két király. Egy korona. Ki uralkodjon? Szavazz most!”

Ha Fülöp királyra szavazott volna az eltévedt belga, akkor az oldal rákérdez: „Biztos vagy benne? Ő nem fog sült krumplit sütni neked!”

(via Business Insider)

A királyi család szóvívője szerint ez az egész elfogadhatatlan, a király képét és imázsát (ebben az esetben egy stilizált képen) engedély nélkül nem lehet használni (és kereskedelmi célokra amúgy sem szokták megadni az engedélyt).

A belgiumi Burger King egyelőre „megfontolja” a hirdetés módosítását.

Megújul a Skype

A Microsoft próbálja megtalálni az üzenetküldő jövőjét: egyrészt megpróbál betörni az üzenetküldő appok piacára (amit ural a Messenger és a WhatsApp), de ha már ott vannak, akkor egy Facebook-szerű üzenőfalat is kapunk (ahol a Skype-os kontaktok megosztásait nézegethetjük), illetve Snapchatre hajazó funkciókat is adnak (rajzolható és effektezhető fotók).

Emellett a „Find” funkcióval nemcsak youtube-os tartalmak és gifek között keresgélhetsz (hogy azzal színesítsd a beszélgetéseid), hanem akár programok és éttermek kínálatában is – tehát ha jól értjük, a Skype megpróbálja a szociális életed intézésének minden fontos területét egy appban lefedni.

Az új Skype először androidos operációs rendszerre jön ki, majd iOS-re, végül asztali gépekre. Vajon elég lesz ez ahhoz, hogy a Skype visszanyerje régi fényét?

A Facebook saját sorozatokat készíttet, melyeket kizárólag a Facebookon „vetítenek” majd

A 20–30 perc közötti részek a Facebook tulajdonába kerülnek (250 000 dolláros epizódonkénti felvásárlásról szólnak a hírek), az 5–10 perces epizódok a tartalomkészítőnél maradhatnak (ezek elkészítéséért a Facebook 35 000 dollárt fizet). A hirdetési bevételek 45%-a Zuckerbergéknél landol.

Ez a gyártási díj aprópénznek számít, ha összehasonlítjuk egy Game of Thrones epizód költségeivel (amely 10 millió dollár).

A Vox Media és a BuzzFeed már meg is erősítette az együttműködést, a csőben olyan médiacégek vannak, mint az ATTN és a Group Nine Media.

Támogass jó ügyeket, hogy drágábban értékesíthess?

A vásárlók 49%-a többet is fizetne egy márka termékeiért, ha a cég számukra fontos ügyet támogat – derül ki a MediaCom 2000 egyesült királyságbeli fogyasztót bevonó felméréséből. Ez a szám a 18–24 éveseknél már 60%.

Az ügy nem fekete és fehér: a válaszolók 65%-a úgy tartja, hogy a brandek felnagyítják a környezetvédelmi tevékenységeiket. 45% nagyon szkeptikus lesz, ha egy brand azt állítja, hogy valamilyen jó ügyet szolgál. Ezzel szemben a válaszolók 63%-a azt gondolja, hogy a brandeknek felelősségük van, hogy valamit visszaadjanak a társadalomnak (80% pedig a környezetvédelmet különösen fontos és támogatandó ügynek tartja).

Fontos megjegyeznünk, hogy nem az számít, hogy az emberek mit mondanak, hanem az, ahogyan viselkednek.

Minutiae: az anonim közösségi média

Anonim közösségi média jelent meg: a Minutiae egy „anonim antiszociális médiaapp – nincs profil, nincs lájk, nincs komment”. Az app minden nap egyszer megkéri a felhasználóikat, hogy fotózzák le, ami épp előttük van, majd osszák meg azt – ezután a Minutiae összeköt egy random emberrel, akinek a fotóját megnézheted. Erre 60 másodperced van, majd a kép eltűnik – épp úgy, ahogy Snapchaten.

„You are not your timeline”, szól az app bemutatása. „A közösségi média azt ígérte, hogy tarthatjuk a kapcsolatot a barátainkkal. Ehelyett fogalmatlan majmokká változtatott minket, akik a világ leghosszabb fogyasztói felmérését töltögetik. A Facebook nem a pénzedet akarja, hanem az idődet”.

Nekünk is eszünkbe jutott a klasszikus:

Az ötlet 2 művésztől jön: mi lenne, ha nem a tökéletes pillanatokat osztanánk meg egymással, hanem a mindennapi életünket?

A cucc 14 dollár 99 centbe kerül, cserébe nem adják el az adataid, plusz a „hagyományos” közösségi oldalakkal ellentétben nem egy „kinek jobb az élete” versenybe invitál.

Újabb 4 évig Hinora Ferenc lesz a Magyar Marketing Szövetség elnöke

Az MMSZ pénzügyileg is eredményes évet zárt, még fontosabb azonban az, hogy merre viszik a hazai marketinget: fókuszban marad a minősítés és az edukáció.

Hinorát idézve: „az MMSZ továbbra is a marketingszakma első számú eligazodási pontja. Magyarországon jelenleg számos önjelölt marketingszakértő van, ezért is nagyon fontos feladatunk a közeljövőben, hogy segítsük az eligazodást, kiemelve a követendő példákat, szakembereket, esettanulmányokat. Ezeket a célkitűzéseinket mind díjainkkal, mind a szakértői minősítő rendszer bevezetésvel, illetve a marketing.hu weboldal teljes megújításával kívánjuk megvalósítani a továbbiakban.”

Ha még több marketingtudásra vágysz

Akkor csatlakozz előfizetőink egyre népesebb táborához. Talán üzleti életed egyik legmegtérülőbb döntése lesz.

Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub X.] Célkeresztbe került Trump. Ami ezután történt, nem hiszed el!
Következő pub[Kontent Pub XII.] „Anyukámnak is megmutatom”Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.