Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XI.] You’re not your timeline: antiszociális médiaapp jön

Spotify
Soundcloud

Mi értelme annak a közösségi oldalnak, amelynek semmi értelme?

Mit tud a megújuló Skype? Miért volt felségsértő a Burger King kampánya? Igazat mond-e a vevők 49%-a akkor, amikor azt állítják, hogy a fontos ügyeket támogató brandek termékeiért több pénzt fizetnének?

A 11. Kontent Pubot is érdemes meghallgatnod:

Felségsértő reklám miatt tajtékzik Belgium

A Burger King megnyitja első gyorséttermeit a Belga Királyságban, így a cég kreatívjai meg is kérdezték weboldalukon a belgákat, hogy „Ki a király?”. A szöveg így folytatódik (a tőmondatokat megőriztük a fordításban): „Két király. Egy korona. Ki uralkodjon? Szavazz most!”

Ha Fülöp királyra szavazott volna az eltévedt belga, akkor az oldal rákérdez: „Biztos vagy benne? Ő nem fog sült krumplit sütni neked!”

(via Business Insider)

A királyi család szóvívője szerint ez az egész elfogadhatatlan, a király képét és imázsát (ebben az esetben egy stilizált képen) engedély nélkül nem lehet használni (és kereskedelmi célokra amúgy sem szokták megadni az engedélyt).

A belgiumi Burger King egyelőre „megfontolja” a hirdetés módosítását.

Megújul a Skype

A Microsoft próbálja megtalálni az üzenetküldő jövőjét: egyrészt megpróbál betörni az üzenetküldő appok piacára (amit ural a Messenger és a WhatsApp), de ha már ott vannak, akkor egy Facebook-szerű üzenőfalat is kapunk (ahol a Skype-os kontaktok megosztásait nézegethetjük), illetve Snapchatre hajazó funkciókat is adnak (rajzolható és effektezhető fotók).

Emellett a „Find” funkcióval nemcsak youtube-os tartalmak és gifek között keresgélhetsz (hogy azzal színesítsd a beszélgetéseid), hanem akár programok és éttermek kínálatában is – tehát ha jól értjük, a Skype megpróbálja a szociális életed intézésének minden fontos területét egy appban lefedni.

Az új Skype először androidos operációs rendszerre jön ki, majd iOS-re, végül asztali gépekre. Vajon elég lesz ez ahhoz, hogy a Skype visszanyerje régi fényét?

A Facebook saját sorozatokat készíttet, melyeket kizárólag a Facebookon „vetítenek” majd

A 20–30 perc közötti részek a Facebook tulajdonába kerülnek (250 000 dolláros epizódonkénti felvásárlásról szólnak a hírek), az 5–10 perces epizódok a tartalomkészítőnél maradhatnak (ezek elkészítéséért a Facebook 35 000 dollárt fizet). A hirdetési bevételek 45%-a Zuckerbergéknél landol.

Ez a gyártási díj aprópénznek számít, ha összehasonlítjuk egy Game of Thrones epizód költségeivel (amely 10 millió dollár).

A Vox Media és a BuzzFeed már meg is erősítette az együttműködést, a csőben olyan médiacégek vannak, mint az ATTN és a Group Nine Media.

Támogass jó ügyeket, hogy drágábban értékesíthess?

A vásárlók 49%-a többet is fizetne egy márka termékeiért, ha a cég számukra fontos ügyet támogat – derül ki a MediaCom 2000 egyesült királyságbeli fogyasztót bevonó felméréséből. Ez a szám a 18–24 éveseknél már 60%.

Az ügy nem fekete és fehér: a válaszolók 65%-a úgy tartja, hogy a brandek felnagyítják a környezetvédelmi tevékenységeiket. 45% nagyon szkeptikus lesz, ha egy brand azt állítja, hogy valamilyen jó ügyet szolgál. Ezzel szemben a válaszolók 63%-a azt gondolja, hogy a brandeknek felelősségük van, hogy valamit visszaadjanak a társadalomnak (80% pedig a környezetvédelmet különösen fontos és támogatandó ügynek tartja).

Fontos megjegyeznünk, hogy nem az számít, hogy az emberek mit mondanak, hanem az, ahogyan viselkednek.

Minutiae: az anonim közösségi média

Anonim közösségi média jelent meg: a Minutiae egy „anonim antiszociális médiaapp – nincs profil, nincs lájk, nincs komment”. Az app minden nap egyszer megkéri a felhasználóikat, hogy fotózzák le, ami épp előttük van, majd osszák meg azt – ezután a Minutiae összeköt egy random emberrel, akinek a fotóját megnézheted. Erre 60 másodperced van, majd a kép eltűnik – épp úgy, ahogy Snapchaten.

„You are not your timeline”, szól az app bemutatása. „A közösségi média azt ígérte, hogy tarthatjuk a kapcsolatot a barátainkkal. Ehelyett fogalmatlan majmokká változtatott minket, akik a világ leghosszabb fogyasztói felmérését töltögetik. A Facebook nem a pénzedet akarja, hanem az idődet”.

Nekünk is eszünkbe jutott a klasszikus:

Az ötlet 2 művésztől jön: mi lenne, ha nem a tökéletes pillanatokat osztanánk meg egymással, hanem a mindennapi életünket?

A cucc 14 dollár 99 centbe kerül, cserébe nem adják el az adataid, plusz a „hagyományos” közösségi oldalakkal ellentétben nem egy „kinek jobb az élete” versenybe invitál.

Újabb 4 évig Hinora Ferenc lesz a Magyar Marketing Szövetség elnöke

Az MMSZ pénzügyileg is eredményes évet zárt, még fontosabb azonban az, hogy merre viszik a hazai marketinget: fókuszban marad a minősítés és az edukáció.

Hinorát idézve: „az MMSZ továbbra is a marketingszakma első számú eligazodási pontja. Magyarországon jelenleg számos önjelölt marketingszakértő van, ezért is nagyon fontos feladatunk a közeljövőben, hogy segítsük az eligazodást, kiemelve a követendő példákat, szakembereket, esettanulmányokat. Ezeket a célkitűzéseinket mind díjainkkal, mind a szakértői minősítő rendszer bevezetésvel, illetve a marketing.hu weboldal teljes megújításával kívánjuk megvalósítani a továbbiakban.”

Ha még több marketingtudásra vágysz

Akkor csatlakozz előfizetőink egyre népesebb táborához. Talán üzleti életed egyik legmegtérülőbb döntése lesz.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub X.] Célkeresztbe került Trump. Ami ezután történt, nem hiszed el!
Következő pub[Kontent Pub XII.] „Anyukámnak is megmutatom”Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.