Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub X.] Célkeresztbe került Trump. Ami ezután történt, nem hiszed el!

Spotify
Soundcloud

Jubilál a Kontent Pub a 10. résszel.

A hírfelhozatal szerint az Instagram a fiataljaink lelkét mérgezi, a Facebook folytatja háborúját a kattintásvadász címek ellen, a chatbotok piaca pedig robbanás előtt áll.

Hallgasd meg ezt a részt is:

Mérgező az Instagram?

A Royal Society for Public Health tanulmánya szerint nincsenek jó hatással a fiatalok mentális egészségére a közösségi szolgáltatások.

A 14–24 éves fiatalok bevonásával végzett, majd’ 1500 főt szondázó kutatás résztvevőit arra kérték, hogy pontozzák a közösségi hálózatokat. A brit szervezet megkérdezte, hogy milyen hatással van a szolgáltatás az alvásra, hogy kivált-e depressziót vagy boldogságot annak használata, illetve hogy mennyire támogatja az adott platform az önkifejezést.

A végeredmény meglepő lett: a pozitívumok csak a YouTube esetében haladták meg a negatívumokat, a számok alapján pedig az Instagram gyakorolja a legnegatívabb hatást a megkérdezettekre. Utóbbi app bár segíti az önkifejezést, de ezzel együtt növeli a kinézetükkel való elégedetlenséget is.

Mínuszos lett emellett a Facebook és a Twitter, no és persze a Snapchat is. Vajon a két fotóközpontú felület tényleg szorongást vált ki fiatalokból? És ha igen, miért?

Az Apple vallást épít

2017. sem okozhat gondot az Apple-nek, legalábbis a Morgan Stanley legújabb kutatása alapján, amelyből kiderül, hogy a fogyasztók továbbra is lojálisak a márkához. A befektetési bank azt kérdezte az egyesült államokbeli almásoktól, hogy az elkövetkező 12 hónapban vajon lecserélik-e meglévő készüléküket, és hogy hányan akarnak majd új iPhone-t vásárolni.

A mobilcserét megjelölők 92 százaléka ismét iPhone-t venne, ami jobb a tavalyi 86 százalékos eredménynél. A Samsung lojalitási indexe 77, az LG-seké 59, a nokiásoké 42 százalék.

Szerintünk a termékoldal is kiváló (lásd az elemzésünket).

Mit csinál a kkv-k 41%-a?

Interneten kutakodnak a KKV-k, ha tanulni akarnak. A Facebook, az OECD és a Világbank friss felmérése szerint a legtöbb kis- és középvállalkozás a neten keresgél, ha újat akar tanulni üzleti tevékenysége kapcsán. Az adatokból magyar vonatkozást is ki lehet nyerni: a hazai kkv-k 59 százaléka használ netes keresést. Rendkívül népszerű a fórumok vagy blogok olvasása, valamint más cégek gyakorlatainak tanulmányozása.

A magyar kkv-kről kiderült, hogy jobban merítenek egymás üzleti tapasztalataiból. Általánosságban elmondható, hogy több forrást is fel tudnak használni, ha új tudást szeretnének elsajátítani.

A Facebook küzd a clickbait ellen (de nem fogod elhinni, hogy hogyan)

Folytatódik a Facebook háborúja a kattintásvadász hírekkel, vagyis azon weboldalak ellen, amelyek fiktív történetekkel próbálják saját honlapjukra csábítani a felhasználókat extra bevétel reményében (vagy csak szimplán így akarják befolyásolni őket, például egy választási kampány során).

A közösségi média hosszú ideje magyarázkodik az ilyen oldalak miatt, és most végre új fázisába lépett az álhírekkel és spamekkel szembeni hadviselés.

A Facebook – saját elmondása szerint – folyamatosan dolgozott és dolgozik a problémán: új rendszert vezetett be az álhíreket megosztó webhelyek detektálására, valamint azok eltüntetésére. A legújabb bejelentés szerint ez a rendszer tovább finomodik, az algoritmus bejegyzésenként fogja keresni a clickbaitre utaló jeleket, illetve két lépcsőben ellenőrzi a gyanús jeleket (például a címben). Ez egyelőre csak angol nyelven fog működni, de a támogatott nyelvek köre folyamatosan bővül.

A clickbait jelenleg az internet egyik legnagyobb rákfenéje: bizonyos médiumok bárkit megrángatnak, ha az kattintást hoz. Emlékszel arra, amikor Pewdiepie-t támadták?

Új piac született: a chatbotoké

2021-re 3172 millió dolláros lehet a chatbotok piaca. Ez óriási ugrás a 2016-os 703 millióhoz képest. A MarketsandMarkets szerint a szegmens éves bővülése 35,2 százalékos lesz az elkövetkező 4-5 évben, lévén az igény egyre nagyobb, és egyre több cég áll át erre a megoldásra.

A chatbotok piacára most kell belépned.

A szövegíródat lecseréli egy robot?

Átveszik-e a robotok a tartalommarketingesek? Még konkrétabban: robot fogja-e írni a jövőben a cikkeinket?

Az automatizált megoldások folyamatos bővülése miatt adódik ez a kérdés, hiszen egyes szakértők szerint hamarosan elgondolkodhatunk azon, hogy a mesterséges intelligencia nemcsak a különböző publikációs feladatokat, hanem a tartalom előállítását is átveszi tőlünk. Kiváló példa erre az Associated Press, amely 2015-től kezdve negyedévente már több mint 3000 cikket gyártat le saját algoritmusával (természetesen még korlátozott képességekkel és megbízhatósággal).

Szóval: lesz-e olyan jó egy robot által írt cikk a jövőben, és ha igen, mi lesz velünk, tartalommarketingesekkel?

Lehet minden nap egy kicsit podcast, ha csatlakozol az előfizetőinkhez.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub IX.] „Az oké, ha a férfi rózsaszínt visel?”
Következő pub[Kontent Pub XI.] You’re not your timeline: antiszociális médiaapp jönKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.