Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XCV.] Fesztivál, brandépítés, társadalmi üzenetek és hamburger

Spotify
Soundcloud

A fesztiválszezon kellős közepén hogyan is bírhatnánk ki, hogy ne mondjunk véleményt egy-egy rendezvény marketingtevékenységéről. Erről lesz szó a 95. Kontent Pubban, és arról, hogy milyen eredményekkel járhat egy-egy multi ellen indított petíció – egyáltalán jó irányban üljük meg a lovat, amikor ilyesmikkel próbálkozunk?

Nekik buborék, nekünk tenger

Dübörög a fesztiválszezon, és bár a legnagyobb rendezvényekkel van tele a sajtó és a hirdetőfelületek, bizony érdemes a kisebb kezdeményezésekre is figyelni. Ilyen például a Bánkitó Fesztivál, amely magát teljesen máshova pozicionálja, mint legtöbb konkurense.

A szervezők minden évben valamilyen társadalmi, közéleti téma köré építik fel a fesztivál arculatát. Így lehetett már bringás tematikájú Bánkitó, tavaly jövőépítés volt a középpontban, de a határzár és a korrupció is tiszteletét tette már a rendezvényen.

Idén pedig arról közvetít üzenetet a fesztivál, hogy mit is ért családkép, elfogadás vagy épp bántalmazás alatt. Ehhez a manapság igen népszerű információs buborékot hívták segítségül, amely megjelenik a fesztivál tematikájában és arculatában is.

„Az utóbbi években egyre jobban látszik, hogy a kormánypárti buborék és az ellenzéki buborék közt átfedés, árnyalat nincs, csak géniusz és geci van, az ellentétek pedig egyre jobban kiéleződnek. Két buborék egymásnak feszülésénél pedig csak két kimenetel lehetséges: vagy egy egésszé olvadnak, vagy valamelyik kipukkad a kettő közül. Csakhogy egy ország fele nem tud kipukkanni, még akkor sem, ha a másik fél megpukkad. Mi lesz veled így Magyarország?” – idézi a Kreatív a Bánkitó idei állásfoglalását.

A tematika része például, hogy a fesztiválra családbarát jegyet válthat bárki, aki kihagyja az esti bulit, lehet akár egyedülálló szülő is. De a fake news jelenséget sem hagyják szó nélkül a szervezők. 

Schönberger Ádám, a fesztivál főszervezője szerint a kiragadott üzenetek radikalizmusa változott az évek alatt – hol ebbe, hol abba az irányba. „Ami viszont állandó, hogy ez az a fesztivál az országban, ami azt vállalta be, hogy reagál arra, ami körülvesz bennünket és ez erőteljesen megjelenik a kommunikációban. Igazából 2015 előtt is volt olyan plakátunk, ami miatt név szerint szerepeltünk a Kurucinfón, mint fajtajelleges nevű szervezők.”

Neszmélyi Réka, a fesztivál tervezőgrafikusa szerint nagyon izgalmas úgy arculatot tervezni egy fesztiválnak, hogy azok elemei minden évben a nulláról épülnek fel újra. Ez a szokásostól teljesen eltérő gyakorlat.

A Bánkitó arculati elemeit visszamenőleg itt tudod megnézni.

Tűz alá vették a Mekit a műanyag játékaik miatt

A McDonald’s lépéskényszerben van, hiszen fogyasztók egy csoportja nyomás alá helyezte a céget, mondván, gondolják újra a sok esetben műanyagból készült játékaik koncepcióját, ezzel is csökkentve a műanyag okozta környezetszennyezést – olvashatjuk a The Wall Street Journal hasábjain.

A műanyagjátékok mellőzésére felszólító petíciót körülbelül 330 000-en írták alá, miután az ügyet a BBC is megemlítette War on Plastic (Háború a műanyag ellen) című műsorában. A meki játékaival az a legnagyobb probléma, hogy a legtöbb nem újrahasznosítható műanyagból készül, sorsuk pedig néhány hét után: kuka.

Az étteremlánc most azt vizsgálja, hogyan készíthetne olyan műanyagjátékokat, amelyek újrahasznosíthatók. Fontolóra veszik továbbá az egyéb típusú játékok, például társasjátékok, könyvek, puha játékok piacra dobását.

A McDonald’s egyébként látszólag igyekszik évről évre környezettudatosabban működni, illetve megmutatni a vásárlóinak, hogy milyen folyamatok előzik meg az ételek elkészítését, illetve mi történik a hulladékkal. Itthon például videósorozatot is készít az étteremlánc a kulisszák mögül.

Mindeközben a Burger King kihívást hirdet vásárlói számára, amelyben különbséget kell tenniük a hússal és növényi hússal készített szendvicseik között. Az étteremlánc 50/50 menüt ajánl, melyben véletlenszerű, hogy állati hús vagy növényi húsutánzat szerepel-e, utalva ezzel arra, hogy a különbség észrevehetetlen.

A kampány éppen Svédországban fut, de a tervek szerint Európa egyéb országaiban is bevezetésre kerül majd.

A sikeres marketing kérdése: képes vagy megújulni?

A felemelkedés és a bukás közötti különbséget a megújulás képessége jelenti. Ez nemcsak a marketingedre igaz, hanem a komplett élővilágra. Ezért döntöttünk úgy, hogy azt a marketinges elitklubot, amely eddig is vállalkozók százainak segített havonta új szintre lépni, megújítjuk és emeljük a tétet.

Célunk, hogy a következő 3 évben 1000 ember marketingeredményeit duplázzuk meg.

Komoly sakkjátszáma következik. A kérdés csak az, hogy te mattolod a konkurenciád vagy ők téged. Légy előfizető, és készülj nagymesterekkel a következő játszmádra.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XCIV.] A műanyag a klímaváltozás Soros Györgye
Következő pub[Kontent Pub XCVI.] Divat, sör, márkaépítés (tetszőleges sorrendben)Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.