Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XCIV.] A műanyag a klímaváltozás Soros Györgye

Spotify
Soundcloud

Júniusban lezajlott az idei harmadik telt házas tréningünk, Zoli és Marci pedig Székelyudvarhelyen tartottak üzleti szövegírói tréninget – szintén szabadon maradt ülőhelyek nélkül. Ezekről is ejtünk néhány szót a legfrissebb Kontent Pubban, ahogyan a magyar konferenciapiac helyzetét sem hagyjuk szó nélkül.

És ha már konferencia, mit szólnál hozzá, ha biztosítanád a helyed Magyarország legmenőbb marketingkonferenciájára, a Content Plage-ra, mielőtt beülsz velünk a Pubba?

Mit gondolunk marketingesként és magánemberként a Műanyagmentes Júliusról?

A marketinghez és a kommunikációhoz csak részben tartozik, mégis beszélnünk kell róla. Ezen a bolygón élünk, a sorsunk és életminőségünk pedig ennek állapotától függ.

Bár a Qubit korábbi cikkében kifejti, hogy az emberiségbe valószínűleg bele van kódolva, hogy elbukja a klímaváltozás elleni harcot, végzetes hiba lenne hátradőlni és várni a katasztrófa bekövetkeztére.

Másfelől marketinges szemmel is találni érdekességet a Plastic Free July nevű kezdeményezésben, amely lényege, hogy egy teljes hónapon át nélkülöznünk kell a műanyaghasználatot és más alternatívát kell találnunk. A koncepciót 2011-ben hirdette meg először az ausztráliai Műanyagmentes Alapítvány. 2018-ban pedig már 170 országból több mint 120 millió ember csatlakozott a felhíváshoz.

Az idei kampányt egy egyszerű videóval nyitotta meg az alapítvány, amelyben röviden elmagyarázzák, mit várnak a kezdeményezéshez csatlakozóktól és miért fontos a műanyagmentes július. 

A videó végén egy link is található, amely a Plastic Free July weboldalára vezet, amelyen érdekes edukációs tartalmakat találhatunk, adományozhatunk az alapítványnak, valamint egy néhány checkboxos e-mail-feliratkozást követően hasznos edukációs tartalmakat kaphatunk e-mailben.

Nem csak az élet, a marketing sem áll meg a fesztiválokon

Nyaranta a legtöbb fiatal ellátogat valamilyen fesztiválra, a szerencsésebbek (vagy kitartóbbak) akár többre is. Nagy ziccert hagynának ki tehát azok a cégek, akiknek módjukban áll valamilyen formában hirdetni ezeken a rendezvényeken, mégsem teszik.

A Coca-Cola természetesen nem hagyta futni a kínálkozó lehetőséget. A VOLT Fesztiválra, a Balaton Soundra és a Szigetre is karácsonyi karavánnal, cégkamionnal, rénszarvasszánnal, karácsonyi dallamokkal és jeges italokkal várja a fesztiválozókat. Az akcióval párhuzamban pedig fesztiválbelépőket lehet nyerni a Coca-Cola palackok kupakjaiban található kódokkal.

„A Mikulással szelfizők Be Santa! feliratú mikulássapkát, jeges Coca-Colát és egy jócselekedetre felszólító cédulát kapnak. Utóbbin olyan kérésekkel, mint engedj magad elé valakit a sorban! vagy oszd meg az esernyőd a melletted állóval!. A cél, hogy a bulihangulat közepette se sikkadjon el a segítőkészség, az odafigyelés egymásra; és hogy a jótettek, törődés, az együttlét öröme ne csak karácsonykor kerüljön előtérbe ” – idézi az aktivitás leírását a Kreatív.hu.

Az Út a Mosolyért Alapítvány más irányból közelít. A VOLT, a Balaton Sound, a Sziget és a Strand résztvevői számára biztosít lehetőséget arra, hogy minden egyes feltöltött tematikus szelfijükkel 500 Ft-tal támogassák az első Autista Krízis Ház és Oktatási Központ létrehozását.

A fesztiválozók az #együttazautistákért hashtaggel oszthatják meg képeiket, a MOL felajánlásának köszönhetően pedig minden egyes feltöltött fotó 500 Ft adományt jelent majd az alapítványnak.

A fesztiválon hostesseket és nagyméretű képeket kell keresniük azoknak, akik szelfiznének. Közöttük ráadásul nyereményeket is kisorsolnak. 2020-as fesztiválokra szóló 1 hetes VIP-bérletet, Dorko cipőt vagy BMW/Mini tesztvezetést is lehet nyerni. – írja a Kreatív.hu

Van a tudásnak nettó értéke?

Ha van is, biztosan magasabb, mint havi nettó 6000 forint. Pláne azé a tudásé, amellyel:

  • piacvezetővé tettük a Kreatív Kontrollt
  • a már-már pofátlanul magas konverziókat érjük el (és amiért Balázst az ország egyik legjobb sales szövegírójának tartják)
  • rutinszerűen megírjuk a 30–50% között konvertáló feliratkozási oldalakat
  • a sales page-ünk 7,4%-on konvertál (1000 feletti látogatónál) hetente írunk olyan hírlevelet, amely bőven félmillió forint feletti közvetlen árbevételt hoz
  • a Wall Street Journal 2 milliárd dollárt hozó levelét megírták (ezt a hirdetést részletesen elemeztük)
  • Gary Halbert 90 millió dolláros forgalmat ért el.

Márpedig neked csupán ennyibe kerül előfizetőnek lenned, ezután korlátlanul eléred a több mint 730 szakmai anyagunkat. Felvételt nyerhetsz egy segítőkész és marketingben mindig hazai pályán játszó csapat soraiba, akik a zárt csoportban naponta átlagosan 5 szakmai poszttal gondoskodnak saját fejlődésükről.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XCIII.] A reklámnak a safe place-ben a helye?
Következő pub[Kontent Pub XCV.] Fesztivál, brandépítés, társadalmi üzenetek és hamburgerKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.