Júniusban lezajlott az idei harmadik telt házas tréningünk, Zoli és Marci pedig Székelyudvarhelyen tartottak üzleti szövegírói tréninget – szintén szabadon maradt ülőhelyek nélkül. Ezekről is ejtünk néhány szót a legfrissebb Kontent Pubban, ahogyan a magyar konferenciapiac helyzetét sem hagyjuk szó nélkül.
És ha már konferencia, mit szólnál hozzá, ha biztosítanád a helyed Magyarország legmenőbb marketingkonferenciájára, a Content Plage-ra, mielőtt beülsz velünk a Pubba?
Mit gondolunk marketingesként és magánemberként a Műanyagmentes Júliusról?
A marketinghez és a kommunikációhoz csak részben tartozik, mégis beszélnünk kell róla. Ezen a bolygón élünk, a sorsunk és életminőségünk pedig ennek állapotától függ.
Bár a Qubit korábbi cikkében kifejti, hogy az emberiségbe valószínűleg bele van kódolva, hogy elbukja a klímaváltozás elleni harcot, végzetes hiba lenne hátradőlni és várni a katasztrófa bekövetkeztére.
Másfelől marketinges szemmel is találni érdekességet a Plastic Free July nevű kezdeményezésben, amely lényege, hogy egy teljes hónapon át nélkülöznünk kell a műanyaghasználatot és más alternatívát kell találnunk. A koncepciót 2011-ben hirdette meg először az ausztráliai Műanyagmentes Alapítvány. 2018-ban pedig már 170 országból több mint 120 millió ember csatlakozott a felhíváshoz.
Az idei kampányt egy egyszerű videóval nyitotta meg az alapítvány, amelyben röviden elmagyarázzák, mit várnak a kezdeményezéshez csatlakozóktól és miért fontos a műanyagmentes július.
A videó végén egy link is található, amely a Plastic Free July weboldalára vezet, amelyen érdekes edukációs tartalmakat találhatunk, adományozhatunk az alapítványnak, valamint egy néhány checkboxos e-mail-feliratkozást követően hasznos edukációs tartalmakat kaphatunk e-mailben.
Nem csak az élet, a marketing sem áll meg a fesztiválokon
Nyaranta a legtöbb fiatal ellátogat valamilyen fesztiválra, a szerencsésebbek (vagy kitartóbbak) akár többre is. Nagy ziccert hagynának ki tehát azok a cégek, akiknek módjukban áll valamilyen formában hirdetni ezeken a rendezvényeken, mégsem teszik.
A Coca-Cola természetesen nem hagyta futni a kínálkozó lehetőséget. A VOLT Fesztiválra, a Balaton Soundra és a Szigetre is karácsonyi karavánnal, cégkamionnal, rénszarvasszánnal, karácsonyi dallamokkal és jeges italokkal várja a fesztiválozókat. Az akcióval párhuzamban pedig fesztiválbelépőket lehet nyerni a Coca-Cola palackok kupakjaiban található kódokkal.
„A Mikulással szelfizők Be Santa! feliratú mikulássapkát, jeges Coca-Colát és egy jócselekedetre felszólító cédulát kapnak. Utóbbin olyan kérésekkel, mint engedj magad elé valakit a sorban! vagy oszd meg az esernyőd a melletted állóval!. A cél, hogy a bulihangulat közepette se sikkadjon el a segítőkészség, az odafigyelés egymásra; és hogy a jótettek, törődés, az együttlét öröme ne csak karácsonykor kerüljön előtérbe ” – idézi az aktivitás leírását a Kreatív.hu.
Az Út a Mosolyért Alapítvány más irányból közelít. A VOLT, a Balaton Sound, a Sziget és a Strand résztvevői számára biztosít lehetőséget arra, hogy minden egyes feltöltött tematikus szelfijükkel 500 Ft-tal támogassák az első Autista Krízis Ház és Oktatási Központ létrehozását.
A fesztiválozók az #együttazautistákért hashtaggel oszthatják meg képeiket, a MOL felajánlásának köszönhetően pedig minden egyes feltöltött fotó 500 Ft adományt jelent majd az alapítványnak.
A fesztiválon hostesseket és nagyméretű képeket kell keresniük azoknak, akik szelfiznének. Közöttük ráadásul nyereményeket is kisorsolnak. 2020-as fesztiválokra szóló 1 hetes VIP-bérletet, Dorko cipőt vagy BMW/Mini tesztvezetést is lehet nyerni. – írja a Kreatív.hu
Van a tudásnak nettó értéke?
Ha van is, biztosan magasabb, mint havi nettó 6000 forint. Pláne azé a tudásé, amellyel:
- piacvezetővé tettük a Kreatív Kontrollt
- a már-már pofátlanul magas konverziókat érjük el (és amiért Balázst az ország egyik legjobb sales szövegírójának tartják)
- rutinszerűen megírjuk a 30–50% között konvertáló feliratkozási oldalakat
- a sales page-ünk 7,4%-on konvertál (1000 feletti látogatónál) hetente írunk olyan hírlevelet, amely bőven félmillió forint feletti közvetlen árbevételt hoz
- a Wall Street Journal 2 milliárd dollárt hozó levelét megírták (ezt a hirdetést részletesen elemeztük)
- Gary Halbert 90 millió dolláros forgalmat ért el.
Márpedig neked csupán ennyibe kerül előfizetőnek lenned, ezután korlátlanul eléred a több mint 730 szakmai anyagunkat. Felvételt nyerhetsz egy segítőkész és marketingben mindig hazai pályán játszó csapat soraiba, akik a zárt csoportban naponta átlagosan 5 szakmai poszttal gondoskodnak saját fejlődésükről.