Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LXXXVII.] Védjük meg az internetet! (Jön az internet utáni világ?)

Spotify
Soundcloud

Belegondoltál már abba, milyen lenne egy posztapokaliptikus világ, ahol minden ugyanúgy működik – leszámítva az internetet? És azon mennyit tanakodtál manapság, hogy megéri-e stock fotóval óriásplakátolni?

Ezekről beszélgettünk a 87. Kontent Pubban, illetve arról, hogyan próbál az influencerek kedvében járni az Instagram.

Ha jön az Article 13, vége a mémeknek, emote-oknak, a YouTube-nak és a Twitchnek?

Nemcsak a tartalomgyártók lehetnek bajban, hanem az olyan tartalomszolgáltató platformok is, mint a YouTube vagy a Twitch. Az Európai Parlament 2018 szeptember 13-án ugyanis elfogadta a 13-as cikkelyt, amely ellen azóta az internet szinte egy emberként fogott össze, az erről szóló online petíciót pedig már több mint 4,5 millió ember írta alá. A YouTube kampányt is indított #SaveTheInternet hashtaggel, amelybe egyébként már több tartalomszolgáltató is beszállt (köztük a Pornhub).

Jelen állás szerint egy streamer maga felelős azért, ha más tulajdonát használja fel saját tartalmaiban, a 13. cikkely értelmében azonban ez megváltozik és a felelősség a platformra kerül, így a YouTube vagy a Twitch is megütheti a bokáját. Ebből adódóan az érintett oldalak az eddigieknél sokkal jobban szűrik majd a tartalmaikat, amely sokak szerint drasztikus módon csökkenti majd a videók, gifek, meme-ek és hasonló kontentek számát a legtöbb platformon (tehát a származékos műveket, melyek a fair use alá esnek).

Komoly félelem, hogy a cikkely életbe lépésével a paródia és a filmelemzés is ellehetetlenül, ezért Pamkutyáék és Szirmai Gergely is Strasbourgba mentek tiltakozni.

Az egyik legismertebb stock fotóval hirdet a kormány

A fiatalok körében rendkívüli népszerűségnek örvend az a stock fotó, amin egy fiatal pár kézen fogva sétál, a fiú pedig hátrafordulva mustrál egy elhaladó lányt, miközben párja értetlenül néz rá, hogy „és ezt most így hogy?” – foglalja össze a Kreatív.hu. Magyarország kormánya pedig egy olyan stock fotót választott a fiatalok babaváró támogatási programjának népszerűsítésére, amelyen szintén ez a fiatal pár látható – más élethelyzetben.

Az ismert mém „disloyal man” néven fut.

A jelenség persze nem maradt visszhang nélkül, a legtöbben viccesnek találják a párhuzamot az üzenet és a mém között, de akadnak olyan hangok is, amelyek szerint egyáltalán nem biztos, hogy rossz húzás volt ez a kormány részéről.

Az Instagram az influencereknek kedvez, új hirdetési formátumon dolgozik

Az AdAge néhány hete hírül adta, hogy „Branded content ads” projektnéven új kampánymódot fejleszt az Instagram. Ennek keretein belül a brandek úgy tudják majd hirdetni a velük kapcsolatban létrehozott influencertartalmakat, mint a saját anyagaikat.

Ez azt jelenti, hogy ezentúl a tartalom megjeleníthető és hirdethető lesz a márka követői felé is. Ez persze eddig is megoldható volt, de ezzel a lépéssel az Instagram egy kitérőt vesz ki a képletből.

A jövőben mindenképpen érdemes lesz odafigyelnünk az Instagramra, az Edison Research és a Triton Digital közösségi médiára és az okoseszközökre vonatkozó legfrissebb kutatásainak eredményei szerint ugyanis egyedül a Facebook tulajdonában lévő Instagram tudott növekedni 2018-hoz képest (36-39 százalékra).

Csatlakozz a tudás oldalához

Hiszünk abban, hogy a folyamatos tanulás az egyetlen út – nemcsak az üzleti, hanem a magánéletben is. Éppen ezért alkottunk egy olyan közösséget, ami tudásmegosztáson alapul. Kukkants be és meglátod, nem a levegőbe beszélek.

Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LXXXVI.] Amerikából jöttem, mesterségem címere: marketinges
Következő pub[Kontent Pub LXXXVIII.] A Facebook megint kihúzta a gyufát, a Google nevetve fizeti a sarcotKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.