Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LXXXVI.] Amerikából jöttem, mesterségem címere: marketinges

Spotify
Soundcloud

A Traffic & Conversion Summit február 27-én véget ért, de mi azóta sem álltunk le az exkluzív tartalmak közlésével. Ha figyelemmel követted a cikkeinket, posztjainkat a közösségi médiában, esetleg belekukkantottál a hírleveleinkbe is, máris éveket vertél a konkurenciádra. Ezért megérdemelsz egy kis pihenést – amit természetesen hasznos infók befogadásával érdemes fűszerezned.

Szóval dőlj hátra és élvezd a T&C-ről szóló adásunkat.

Miért mentünk mi a T&C-re?

Egyrészt azért, mert sajtójegyeket kaptunk a rendezőktől. De ez még önmagában kevés.

A fő motiváció az volt, hogy jelenlegi tapasztalataink szerint ezen a konferencián olyan mennyiségű és minőségű (marketing)tudást szívhatunk magunkba, amelyet a piac hónapokig, sőt talán évekig elrágcsálhat. Nem titkolt szándékunk volt továbbá a saját márkánk erősítése, valamint új leadek becsalogatása a funnelünkbe.

És persze… Kalifornia állam rendkívül menő. Annyira rock & roll, mint amennyire a marketingnek lennie kéne itthon (az Egyesült Államokban már az).

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Csapatunk már Los Angelesben csinálja a marketinget és a közvetítést. A mai cikk hogy tetszett? #marketing #losangeles #hollywood #marketingszöveg

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, Márc 1., 2019, időpont: 8:00 (PST időzóna szerint)

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Ahol a marketing végre rock & roll. #tcs2019 #sandiego #california #marketing #marketingszöveg #konferencia #marriott

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, Febr 27., 2019, időpont: 6:12 (PST időzóna szerint)

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

A #tcs2019 az a #marketingkonferencia, ahol marketingesnek lenni #menő. #marketing #konferencia #üzlet #vállalkozás #instahun #digitalmarketing #digitalmarketer #onlinemarketing #közösségimédia #instahunig #trafficandconversionsummit2019 #trafficandconversionsummit #marketingszöveg #copywriting #szövegírás #ryandeiss #sandiego #california

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, Márc 3., 2019, időpont: 12:14 (PST időzóna szerint)

Hogyan dolgozott a Kreatív Kontroll csapata a Traffic & Conversion előtt, alatt és után?

A felvezetőkampány részeként az érdeklődő feliratkozhatott egy értesítőre – ez lényegében egy mezei hírlevél volt –, amelyben kiküldtük a friss cikket, videót vagy bármi érdekességet, ezen felül pedig olyan infókat is beleraktunk, amelyeket máshol nem közöltünk (sem cikkben, sem az előfizetői csoportban, sem sehol).

Ehhez letördeltük a 2017-es közvetítés anyagait és a feliratkozás mellé PDF-ben a feliratkozók rendelkezésére bocsátottuk. Ez tördelési költségekkel járt. Az említett feliratkozóoldalt a Facebookon hirdettük. Emellett folyamatosan osztottuk meg a 2017-es T&C-n készült videós anyagainkat is.

Később kiszámoltuk, hogy egy új feliratkozó 575 forintunkba került, ami ahhoz viszonyítva, hogy egy véletlenszerűen kiválasztott hírlevél-feliratkozó átlagosan 2155 forintot ér nekünk, jó eredménynek bizonyul.

És ami téged a leginkább érdekel: milyen eredményeket hozott a T&C közvetítése?

Lássuk, mit mutatnak a számok:

  • hírösszefoglaló e-mailek: átlagosan 51%-os megnyitás
  • a cikkeket 3984 fő olvasta szombat (03.09.) éjfélig
  • Instagramon 14 008 reachet hozott az általunk megosztott 20+ kép, ami a T&C-hez vagy az amerikai úthoz kötődik
  • Facebookon a T&C-hez kapcsolódó posztok organikus elérése 52 598 fő, melyre 62 121 fizetett elérés jön még, összesen tehát 114 719-es reach (ebbe nem számoltuk bele a saját belső csoportunk eredményeit)

Ami pedig a legfontosabb: az előfizetőink – valamint a potenciális előfizetőink és ügyfeleink – hetek óta feszített figyelemmel követik a tartalmainkat. (Amelyekből egyébként örökmozgó kontentprésként fogunk további anyagokat kipréselni. Hogyan? Erről itt olvashatsz.)

És ha már szóba került a tartalom: érdekel, mennyi anyag született a T&C-s közvetítéseinkből?

  • 88 Facebook-poszt, 20 Instagram-megosztás és ugyanennyi Instagram story
  • 10 452 szavas (41 gépelt A4-es oldalnyi) szakmai összefoglaló az előadásokról (5 cikk összeadva)
  • 2136 szónyi extra insight a hírösszefoglalókban
  • 75,5 percnyi videós tartalom Facebookon és YouTube-on

(Ezek ráadásul március negyedikei számok, azóta még több T&C-s tartalmat gyártottunk. Íme egy kis ízelítő.)

De nem szeretnék minden poént írásban lelőni. Ha érdekel, milyen nehézségekkel küzdöttünk meg, milyen élményekkel gazdagodtunk, illetve milyen meglátásaink vannak a hazai konferenciapiacot illetően, hallgasd végig az adást! Ha pedig a magadénak szeretnéd tudni az általunk felhalmozott tudásmennyiség 100%-át, légy előfizetőnk, most.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LXXXV.] Rossz reklámok veszik el a jó kedvemet
Következő pub[Kontent Pub LXXXVII.] Védjük meg az internetet! (Jön az internet utáni világ?)Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.