A Traffic & Conversion Summit február 27-én véget ért, de mi azóta sem álltunk le az exkluzív tartalmak közlésével. Ha figyelemmel követted a cikkeinket, posztjainkat a közösségi médiában, esetleg belekukkantottál a hírleveleinkbe is, máris éveket vertél a konkurenciádra. Ezért megérdemelsz egy kis pihenést – amit természetesen hasznos infók befogadásával érdemes fűszerezned.
Szóval dőlj hátra és élvezd a T&C-ről szóló adásunkat.
Miért mentünk mi a T&C-re?
Egyrészt azért, mert sajtójegyeket kaptunk a rendezőktől. De ez még önmagában kevés.
A fő motiváció az volt, hogy jelenlegi tapasztalataink szerint ezen a konferencián olyan mennyiségű és minőségű (marketing)tudást szívhatunk magunkba, amelyet a piac hónapokig, sőt talán évekig elrágcsálhat. Nem titkolt szándékunk volt továbbá a saját márkánk erősítése, valamint új leadek becsalogatása a funnelünkbe.
És persze… Kalifornia állam rendkívül menő. Annyira rock & roll, mint amennyire a marketingnek lennie kéne itthon (az Egyesült Államokban már az).
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés,
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés,
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés,
Hogyan dolgozott a Kreatív Kontroll csapata a Traffic & Conversion előtt, alatt és után?
A felvezetőkampány részeként az érdeklődő feliratkozhatott egy értesítőre – ez lényegében egy mezei hírlevél volt –, amelyben kiküldtük a friss cikket, videót vagy bármi érdekességet, ezen felül pedig olyan infókat is beleraktunk, amelyeket máshol nem közöltünk (sem cikkben, sem az előfizetői csoportban, sem sehol).
Ehhez letördeltük a 2017-es közvetítés anyagait és a feliratkozás mellé PDF-ben a feliratkozók rendelkezésére bocsátottuk. Ez tördelési költségekkel járt. Az említett feliratkozóoldalt a Facebookon hirdettük. Emellett folyamatosan osztottuk meg a 2017-es T&C-n készült videós anyagainkat is.
Később kiszámoltuk, hogy egy új feliratkozó 575 forintunkba került, ami ahhoz viszonyítva, hogy egy véletlenszerűen kiválasztott hírlevél-feliratkozó átlagosan 2155 forintot ér nekünk, jó eredménynek bizonyul.
És ami téged a leginkább érdekel: milyen eredményeket hozott a T&C közvetítése?
Lássuk, mit mutatnak a számok:
- hírösszefoglaló e-mailek: átlagosan 51%-os megnyitás
- a cikkeket 3984 fő olvasta szombat (03.09.) éjfélig
- Instagramon 14 008 reachet hozott az általunk megosztott 20+ kép, ami a T&C-hez vagy az amerikai úthoz kötődik
- Facebookon a T&C-hez kapcsolódó posztok organikus elérése 52 598 fő, melyre 62 121 fizetett elérés jön még, összesen tehát 114 719-es reach (ebbe nem számoltuk bele a saját belső csoportunk eredményeit)
Ami pedig a legfontosabb: az előfizetőink – valamint a potenciális előfizetőink és ügyfeleink – hetek óta feszített figyelemmel követik a tartalmainkat. (Amelyekből egyébként örökmozgó kontentprésként fogunk további anyagokat kipréselni. Hogyan? Erről itt olvashatsz.)
És ha már szóba került a tartalom: érdekel, mennyi anyag született a T&C-s közvetítéseinkből?
- 88 Facebook-poszt, 20 Instagram-megosztás és ugyanennyi Instagram story
- 10 452 szavas (41 gépelt A4-es oldalnyi) szakmai összefoglaló az előadásokról (5 cikk összeadva)
- 2136 szónyi extra insight a hírösszefoglalókban
- 75,5 percnyi videós tartalom Facebookon és YouTube-on
(Ezek ráadásul március negyedikei számok, azóta még több T&C-s tartalmat gyártottunk. Íme egy kis ízelítő.)
De nem szeretnék minden poént írásban lelőni. Ha érdekel, milyen nehézségekkel küzdöttünk meg, milyen élményekkel gazdagodtunk, illetve milyen meglátásaink vannak a hazai konferenciapiacot illetően, hallgasd végig az adást! Ha pedig a magadénak szeretnéd tudni az általunk felhalmozott tudásmennyiség 100%-át, légy előfizetőnk, most.