Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LXXXIX.] Mit hoztunk haza a ContentTECH-ről?

Spotify
Soundcloud

Szűk két hónapon belül kétszer repültük át az óceánt, hogy hazahozzuk a legfrissebb és leginkább előremutató marketingtudást Amerikából.

Szemezgess az eddig elkészült ContentTECH-anyagokból vagy hallgasd meg a Kontent Pub aktuális adását, ha érdekel, mire számíthat egy marketinges (vagy egy marketingszemléletű cégvezető) a jövőben.

Ebben az adásban azonban nemcsak a ContentTECH Summitről beszélgettünk. Szót ejtünk a perszonalizálásról, az Instagram jövőjéről (marketinges szemmel) és még számos érdekességről. Szerintem megéri csatlakoznod a Kontent Pub asztaltársaságához.

Lehet, hogy a perszonalizálás mégsem a marketing jövője?

A Kantar Media legújabb globális kutatása erre enged következtetni. (Legalábbis bizonyos értelmezések szerint.) A világszerte ismert adat-, insight és márkatanácsadó cég immár harmadik éve adja ki Dimension nevű tanulmányát, amely a médiapiacot érintő legfontosabb tervezési, vásárlási és kutatási kérdéseket vizsgálja – értesültünk a Kreatív Online cikkéből.

A tanulmány két szempontból vizsgálja az aktualitásokat: a nagy iparági szereplők és az általuk elért fogyasztók szemszögéből. Teszi ezt a világ öt legnagyobb piacán, összesen 5000 fogyasztó és 58 szakember megkérdezésével.

A 2019-es trendek közül az alábbiakat emelte ki a Dimension:

  1. A reklámblokkolás elérte a növekedési potenciálja maximumát (a 18 évesnél idősebb fogyasztók 21%-a használja, de 3 éve nem nőtt ez az arány).
  2. A reklám mint információforrás egyre inkább veszít a hiteléből (10-ből csak 3 fogyasztó véli hiteles forrásnak).
  3. Átláthatóság (a megkérdezettek ⅔-a szerint minden fizetett márkakommunikációt reklámként kell megjelölni).
  4. A fogyasztók a hírforrás alapján ítélik meg a PR-üzenetek megbízhatóságát (a fogyasztók a napilapokban és a magazinokban bíznak a legjobban).
  5. A márkáknak hiteles, átlátható és nyitott online kommunikációra kell törekedniük (a megkérdezettek 44%-át befolyásolják a márkáról olvasott online információk).
  6. A fő vonzerő a máshol nem elérhető minőségi tartalom (marketingszempontból viszont veszélyes csak a meglévő ügyfelek igényeit kutatni).

Mit hihetünk el ezekből a számokból? Mit jelentenek ezek a marketingednek? Az adásban értelmezünk.

Instagram, mi lesz veled like-ok nélkül?

A Social Media Today hírközlése szerint érdekes újdonságot tesztel az Instagram, könnyen megeshet ugyanis, hogy a platformon ezentúl csak a saját lájkjainkat láthatjuk majd.

Az már régóta beszédtéma, hogy a közösségi média óriási hatással van az életünkre, különösen sokszor esik szó arról, hogy sok esetben a mentális problémákat felerősítheti.

Az újítás abban állna, hogy bár kedvelni továbbra is lehetne a bejegyzéseket, a like-ok számát kizárólag a posztoló látná. Így teljesen bár nem tűnik el a funkció, a hangsúly valamelyest lekerül róla, másokhoz ugyanis nem tudjuk majd viszonyítani a saját számainkat.

Érdekes kérdést vet ez fel egyébként a cégekre nézve is, sőt az influencerek számára sem lesz mindegy, hogy milyen formában maradnak meg a like-ok a közösségi platformokon. Mindeközben a Twitter alapítói azt mondják, ha újrakezdhetnék, nem szánnának központi szerepet a like-oknak a saját platformjukon.

Használd te is a tudást, amit a marketing hazájából hozunk haza

A tudás nem minden.

A tudás következetes felhasználása azonban az.

Vállalkozóként vagy marketingesként nem engedheted meg magadnak, hogy a céged elavult tudással dolgozzon, mert ez nemhogy nem kifizetődő, hanem hosszú távon kártékony. Megértem azonban, hogy nincs időd negyedévente Amerikába utazni, hogy ott 2-3 napos konferenciákon jegyzetelve és networkingelve elsajátítsd a legfrissebb tudást – amit ráadásul a legnagyobb paicon teszteltek.

Mi viszont megtesszük ezt helyetted. Sőt, ennél többet is. A megszerzett tudást ugyanis nemcsak hazahozzuk, hanem a magyar piaci viszonylatokhoz igazítjuk őket. Ha úgy tetszik, magyarítjuk, hazai kontextusba helyezzük. Ez pedig olyan mértékű piaci előnyhöz juttat, hogy a versenytársaid irigykedve nézik majd, ahogy elrobog mellettük a felturbózott marketinggépezeted.

És hogy mit kell tenned ahhoz, hogy ezt a tudást a magadénak mondhasd? Pusztán annyit, hogy előfizetőnkké válsz. Ha tehát nem szeretnél idővel lemaradni azoktól, akik már előfizetőink, még most intézd el a dolgot.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LXXXVIII.] A Facebook megint kihúzta a gyufát, a Google nevetve fizeti a sarcot
Következő pub[Kontent Pub XC.] Dohányozni nem életbiztosítás (vagy mégis?)Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.