Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LXXX.] 2019 vajon meghozza az új marketingtrendeket?

Spotify
Soundcloud

Az év első adásában – amely egyben a 80. Kontent Pub – előhúzzuk a kalapból az idei esztendőre vonatkozó (marketing)fogadalmakat, kitárgyaljuk a Netflix és egyéb streaming szolgáltatók tartalomgyártási stratégiáit, majd górcső alá vesszük, mit várhatunk 2019-től, már ami a marketinget illeti. Hallgatni arany.

Mit fogadtunk meg az új évre?

Szilveszter estéjén – vagy jellemzően inkább az új év első napján – rengetegen teszünk fogadalmakat. Fejlesztjük a pénzügyi intelligenciánkat, szakítunk néhány káros szenvedélyünkkel, elutazunk egy-két bakancslistás helyre vagy éppen több időt töltünk a szeretteinkkel. Legalábbis ezt gondoljuk.

A Qubit érdekes cikket közölt a témával kapcsolatban, amelyből többek között kiderül az is, hogy honnan származik a fogadalomtétel hagyománya (valószínűleg az ókori Babilonból), illetve az is, hogy egyes országokban mik a slágerfogadalmak, és ezek milyen arányban teljesülnek vagy buknak el. Az USA-ban és Nyugat-Európában egyébként a fogadalmak mintegy 8-10 százalékát sikerül betartani.

Veszélyes dolgokra veszi rá a nézőket a szemfedős Sandra Bullock

A Netflix egyik legsikeresebb thrillerét adta ki 2018 végén Bird Box címmel. A filmben a Sandra Bullock által játszott Malorie-nak két ötéves gyermeket kell eljuttatnia biztonságos helyre egy olyan apokaliptikus világban, ahol az emberekből szuicid késztetést vált ki, ha ránéznek a világszerte vírusszerűen terjedő lényekre. Éppen ezért mindezt bekötött szemmel kell megtenniük.

Több sem kellett a filmrajongóknak, újabb és újabb kihívásokat eszelnek ki, melyek során az élet hétköznapi dolgait hajtják végre bekötött szemmel. A Netflix US a következőképpen reagált a jelenségre saját Twitterén: „Nem tudom elhinni, hogy ezt el kell mondani: KÉRÜNK BENNETEKET, HOGY NE SEBESÍTSÉTEK MEG MAGATOKAT A BIRD BOX-KIHÍVÁSSAL: Nem tudjuk, hogyan kezdődött, és bár értékeljük a szereteteteket, de Fiúnak és Lánynak (a szereplőknek) csak egyetlen kívánságuk van 2019-re, mégpedig az, hogy ne a kórházban végezzétek egy mém miatt.”

A KFC persze azonnal reagált a fennálló helyzetre és új kreatívokkal próbál éhes vendégeket csalogatni éttermeibe. Saját csirkehúsos kosarukra utalva a következő szöveggel: „Az egyetlen Bird Box, amire szükséged van.”

Mit várhatunk a marketingtől 2019-ben?

2018 kétségtelenül az adatokról szólt. Szabálymódosítások, rendeletek, adatkezelési botrányok és vállalati bakik– vagy szándékos mulasztások –, ezektől volt hangos a marketingsajtó. De vajon mik lesznek 2019. slágertémái?

A MarketingTech megkísérelte megjósolni, milyen megoldásokra számíthatunk az idei évben. Összesítő cikkükben a tévézés forradalmi újításait említették meg, amely az online-nal együtt új kapukat nyit meg a reklámozók és a tartalomkészítők előtt is – elég csak a Black Mirror inkteraktív epizódjára gondolnunk, és máris sejtjük, mire gondolhattak.

A szerzők továbbá a digitális marketing vezető pozícióját vizionálják. Bár az elmúlt években egyre meghatározóbbá vált ez a terület, a MarketingTech felhívja a figyelmet arra, hogy az iparág még mindig kevéssé átlátható, ráadásul ahelyett, hogy a cégek a komplett digitális reklámozásra koncentrálnának, elvitte a fókuszt a mobiloptimalizálás – ami egyébként szintén nem új trend.

A harmadik számottevő változást pedig abban látják, hogy a márkák elkezdik maguk kitermelni az aranybányát, amin ülnek, vagyis saját ügyfeleik adatait. Ez ugyanis lehetőséget kínál a hirdetők számára, hogy valóban megismerjék meglévő ügyfélkörüket – mit vásárolnak, mikor és hogyan –, és ennek megfelelően optimalizálják ajánlataikat. Arról már nem is beszélve, hogy ezáltal rohamosan növelhetik ügyfélbázisukat.

Új év, töretlen lendület

A Kreatív Kontroll 2019-ben elképesztő mennyiségű marketingtudással készül megrengetni a hazai piacot. Csatlakozz közzöségünkhöz és tegyél szert a tudásra, amely a piacod királyává tesz.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LXXIX.] Nyakatekert évzáró adás
Következő pub[Kontent Pub LXXXI.] Hogyan gyárt ellenségképet a marketinges, hol húzódnak az etikusság határai?Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.