Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LXXX.] 2019 vajon meghozza az új marketingtrendeket?

Spotify
Soundcloud

Az év első adásában – amely egyben a 80. Kontent Pub – előhúzzuk a kalapból az idei esztendőre vonatkozó (marketing)fogadalmakat, kitárgyaljuk a Netflix és egyéb streaming szolgáltatók tartalomgyártási stratégiáit, majd górcső alá vesszük, mit várhatunk 2019-től, már ami a marketinget illeti. Hallgatni arany.

Mit fogadtunk meg az új évre?

Szilveszter estéjén – vagy jellemzően inkább az új év első napján – rengetegen teszünk fogadalmakat. Fejlesztjük a pénzügyi intelligenciánkat, szakítunk néhány káros szenvedélyünkkel, elutazunk egy-két bakancslistás helyre vagy éppen több időt töltünk a szeretteinkkel. Legalábbis ezt gondoljuk.

A Qubit érdekes cikket közölt a témával kapcsolatban, amelyből többek között kiderül az is, hogy honnan származik a fogadalomtétel hagyománya (valószínűleg az ókori Babilonból), illetve az is, hogy egyes országokban mik a slágerfogadalmak, és ezek milyen arányban teljesülnek vagy buknak el. Az USA-ban és Nyugat-Európában egyébként a fogadalmak mintegy 8-10 százalékát sikerül betartani.

Veszélyes dolgokra veszi rá a nézőket a szemfedős Sandra Bullock

A Netflix egyik legsikeresebb thrillerét adta ki 2018 végén Bird Box címmel. A filmben a Sandra Bullock által játszott Malorie-nak két ötéves gyermeket kell eljuttatnia biztonságos helyre egy olyan apokaliptikus világban, ahol az emberekből szuicid késztetést vált ki, ha ránéznek a világszerte vírusszerűen terjedő lényekre. Éppen ezért mindezt bekötött szemmel kell megtenniük.

Több sem kellett a filmrajongóknak, újabb és újabb kihívásokat eszelnek ki, melyek során az élet hétköznapi dolgait hajtják végre bekötött szemmel. A Netflix US a következőképpen reagált a jelenségre saját Twitterén: „Nem tudom elhinni, hogy ezt el kell mondani: KÉRÜNK BENNETEKET, HOGY NE SEBESÍTSÉTEK MEG MAGATOKAT A BIRD BOX-KIHÍVÁSSAL: Nem tudjuk, hogyan kezdődött, és bár értékeljük a szereteteteket, de Fiúnak és Lánynak (a szereplőknek) csak egyetlen kívánságuk van 2019-re, mégpedig az, hogy ne a kórházban végezzétek egy mém miatt.”

A KFC persze azonnal reagált a fennálló helyzetre és új kreatívokkal próbál éhes vendégeket csalogatni éttermeibe. Saját csirkehúsos kosarukra utalva a következő szöveggel: „Az egyetlen Bird Box, amire szükséged van.”

Mit várhatunk a marketingtől 2019-ben?

2018 kétségtelenül az adatokról szólt. Szabálymódosítások, rendeletek, adatkezelési botrányok és vállalati bakik– vagy szándékos mulasztások –, ezektől volt hangos a marketingsajtó. De vajon mik lesznek 2019. slágertémái?

A MarketingTech megkísérelte megjósolni, milyen megoldásokra számíthatunk az idei évben. Összesítő cikkükben a tévézés forradalmi újításait említették meg, amely az online-nal együtt új kapukat nyit meg a reklámozók és a tartalomkészítők előtt is – elég csak a Black Mirror inkteraktív epizódjára gondolnunk, és máris sejtjük, mire gondolhattak.

A szerzők továbbá a digitális marketing vezető pozícióját vizionálják. Bár az elmúlt években egyre meghatározóbbá vált ez a terület, a MarketingTech felhívja a figyelmet arra, hogy az iparág még mindig kevéssé átlátható, ráadásul ahelyett, hogy a cégek a komplett digitális reklámozásra koncentrálnának, elvitte a fókuszt a mobiloptimalizálás – ami egyébként szintén nem új trend.

A harmadik számottevő változást pedig abban látják, hogy a márkák elkezdik maguk kitermelni az aranybányát, amin ülnek, vagyis saját ügyfeleik adatait. Ez ugyanis lehetőséget kínál a hirdetők számára, hogy valóban megismerjék meglévő ügyfélkörüket – mit vásárolnak, mikor és hogyan –, és ennek megfelelően optimalizálják ajánlataikat. Arról már nem is beszélve, hogy ezáltal rohamosan növelhetik ügyfélbázisukat.

Új év, töretlen lendület

A Kreatív Kontroll 2019-ben elképesztő mennyiségű marketingtudással készül megrengetni a hazai piacot. Csatlakozz közzöségünkhöz és tegyél szert a tudásra, amely a piacod királyává tesz.

Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LXXIX.] Nyakatekert évzáró adás
Következő pub[Kontent Pub LXXXI.] Hogyan gyárt ellenségképet a marketinges, hol húzódnak az etikusság határai?Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.