Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LXXIX.] Nyakatekert évzáró adás

Spotify
Soundcloud

Feje tetejére állt a világ – legalábbis a Kontent Pub mikrofonja körül. A 79. adás ugyanis egy valóban rendhagyó meglepetéssel kecsegtet. Ha érdekel, mi az, fülelj rá!

Amerikában már minden harmadik telefonhívás spam vagy átverés

„Egy friss vizsgálatban 50 milliárd telefonhívást elemeztek a nagy mobiltársaságoknak hívásazonosító és -blokkoló szolgáltatást nyújtó First Orion segítségével. Arra jutottak, hogy 2018 elején már a hívások 30 százalékát indították csaló szándékkal. A növekedés megdöbbentő, 2017 elején ugyanis még csak 4 százalék volt ez az arány. Nem meglepő módon a csalók fő célcsoportja az idősebbek közül kerül ki, az 50 és 70 év közöttiek jelentették be a legtöbb esetet tavaly a fogyasztóvédelemmel is foglalkozó Szövetségi Kereskedelmi Bizottsághoz” – adja hírül a Qubit.

A probléma természetesen nemcsak az USA-ban, hanem a világ minden pontján, így Magyarországon is jelentős. De hogyan lehet védekezni az ilyen jellegű átverésekkel szemben? A jelenséget vizsgálva felfedezhetők generációs különbségek is, de ez még önmagában nem garancia semmire – idősebb és fiatalabb áldozatai is lehetnek egy-egy ilyen telefonos átverésnek.

Ügyfeleink a médiában

A Kreatív külön cikkben adja hírül, hogy a Vizslafotózás kiadásában negyedévente jelenik majd meg a Gazdi Akadémia című kiadvány, melyet szakemberek, kutyabarát művészek és lelkes állatbarátok állítanak össze.

„Megtiszteltetés, hogy olyan ismert emberek és elismert szakemberek álltak be a Gazdi Akadémia mögé, mint Kovács Patrícia színésznő, Vámosi-Nagy Nóra kutyaoktató vagy Magos Judit (Demény vizsla gazdája), a terjesztésben pedig a legnagyobb hazai kisállat webáruház a Petissimo és a Costa Coffee is támogat minket” – mondta Göblyös Péter, a Vizslafotózás alapítója.

Azonban nem ez az egyetlen print magazin, amely kiadásában a Kreatív Kontroll közreműködött. Az év első felében a Laptopszaki is elkészítette a saját magazinját – amely Marketing Diamond díjat is nyert. Milyen eredményei lehetnek egy ilyen magazinnak, mennyi munkával jár és miért jó egy cégnek, ha saját print magazint ad ki?

Facebook, miért küldesz kiságyreklámot, mikor halva született a gyerekem?

Egy amerikai nő a hirdetési algoritmusok megváltoztatását követeli, miután elveszítette kisbabáját, a közösségi médiában azonban továbbra is gyerekholmikról szóló hirdetésekkel bombázták. Az esetről az Index is írt. 

Az algoritmusok nem ismerték fel, hogy a Washington DC-ben élő Gillian Brockell gyermeke halva született, és továbbra is kismamáknak való reklámokat jelenítettek meg számára. „Ha elég okosak az algoritmusok ahhoz, hogy felismerjék, várandós vagyok vagy szültem, akkor biztos elég okosak ahhoz is, hogy rájöjjenek, meghalt a gyermekem, és ennek megfelelően hirdessenek nekem. Vagy talán esetleg ne is hirdessenek” – írta posztjában a gyászoló nő.

Kezdd az új évet a Kreatív Kontroll tudásanyagával!

Sosem csináltunk titkot abból, hogy szerintünk a tudás a legnagyobb érték – és fegyver. És mivel itt vagy, ezzel bizonyára magad is egyetértesz. Ebben az esetben pedig nyilván semmilyen marketinggel kapcsolatos újdonságról nem szeretnél lemaradni. Kijelenthetjük tehát, hogy te is szeretnél a közösségünkhöz tartozni. Várunk téged is.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LXXVIII.] Arra ne legyünk büszkék, ha valamit nem tudunk
Következő pub[Kontent Pub LXXX.] 2019 vajon meghozza az új marketingtrendeket?Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.