Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LXXVIII.] Arra ne legyünk büszkék, ha valamit nem tudunk

Spotify
Soundcloud

Az USA és Kína között igencsak feszül a húr, ebből a buliból a Huawei és az Apple sem maradnak ki. A Magyar Nemzeti Galériának közben meggyűlik a baja a kommentekkel, a Netflix pedig felülreprezentált a magyar sajtóban. Ezeket a témákat bontjuk ki a 78. Kontent Pubban.

Vigyázat, jelentős részben bölcsészkedést tartalmaz!

Letartóztatták a Huawei pénzügyi igazgatóját

Kanadában letartóztatták Meng Van-csout, akit sajtóértesülések szerint az Irán elleni szankciók megsértésével gyanúsítanak. Csak olaj a tűzre, hogy az Egyesült Államok és a Huawei kapcsolata finoman szólva sem problémamentes, az USA kormánya ugyanis gyakorlatilag tiltja a kínai cég hálózati berendezéseinek használatát (adatbiztonsági okokra hivatkozva).

Az eset egyébként az ázsiai tőzsdére is hatással volt, a letartóztatást követően például közel 2,5%-ot esett a Hang Seng Index. És ha ez még önmagában nem lenne elég, „Kínában egy bírósági döntéssel ideiglenesen megtiltották több iPhone modell importját és árusítását, az intézkedés az iPhone 6s-től az iPhone X modellekig terjed.” – olvashatjuk az Index hírközlését.

Felháborodott kommentek miatt magyarázza a bizonyítványt a Nemzeti Galéria

A Magyar Nemzeti Galéria Frida Kahlo-kiállítása hatalmas sikert aratott. Négy hónap leforgása alatt mintegy 220 ezer ember tekintette meg a világhírű festőnő műveit. A Bacon, Freud és a Londoni Iskola festészete című kiállítás képei azonban nem nyűgözték le a nagyérdemű egészét. Ám ez még csak a történet kezdete. Az MNG ugyanis közleményben reagált néhány felháborodott kommentre.

„Sokan vélik úgy, hogy a sok ruhátlan test ábrázolása visszataszító, egyesek úgy gondolják, hogy maguk a modellek is csúnyák, s érthetetlen számukra, hogy minek ennyi csúnya embert ruhátlanul ábrázolni. Nem kívánunk sem a látogatók ízlésével, sem a kommentek nyelvi színvonalával vitatkozni. Megértjük, ha sok látogató kényelmetlenül érzi magát bizonyos képek társaságában. Mégis meg kell jegyeznünk, hogy a képzőművészeti igazságok sokszor olyasmikkel szembesítenek minket, amikkel magunktól nincs erőnk szembesülni. Gyengeséggel, fájdalommal, a test romlandóságával, a szenvedély erejével és sok minden mással.” – tette közzé az MNG saját Facebook-oldalán.

(A teljes posztot itt olvashatod.)

A Netflix itthon labdába sem rúg

Számos érdekesség hangzott el a Kreatív Média 2019 konferenciáján. Az HBO például arról számolt be, hogy az HBO GO kampánya a lineáris műsorszolgáltatást is megtolta, az RTL pedig jelezte, hogy rövid időn belül a meghatározó magyar streaming szereplők egyike kíván lenni.

„A fejlett piacok számai azt mutatják, hogy egy háztartásban átlagosan 2,1 streaming alkalmazást töltenek le.” – írja a Kreatív. A konferencián elhangzott továbbá az is, hogy a Netflix nagyon felülreprezentált a sajtóban, országosan mérhetetlenek és lényegében nem is fókuszálnak a magyar piacra – bár az, hogy ez bekövetkezzen, feltehetőleg csak idő kérdése.

A konferencia résztvevői egyetértettek abban, hogy a nemzetközi nívó nem engedi meg, hogy a hazai szolgáltatók gagyival rukkoljanak elő, ez pedig mindenképpen jó hír a tartalom befogadói számára.

Tanulni sosem szégyen

Nem tragédia, ha különbözik az értékrendünk – a kollégákkal sem mindig fújunk egy követ. Egy dologban azonban bizonyára egyetértünk, hiszen olvasod a cikkeinket és hallgatod a podcastünket: a tudást a legfontosabb értékek egyikének tartjuk.

Légy előfizetőnk, járj a tréningjeinkre és verj köröket a konkurenseidre. A közösségünk rád vár.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LXXVII.] Minden rendben, hiszen semmi sem változott
Következő pub[Kontent Pub LXXIX.] Nyakatekert évzáró adásKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.