Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LXXVII.] Minden rendben, hiszen semmi sem változott

Spotify
Soundcloud

Kamu árakciók, a Black Friday Magyarországra erőszakolt kultúrája, a Médiahatóság szerepe és az IKEA remek tartalommarketinges fogása. És persze ejtünk néhány szót az Országos Marketinggyémánt Díjról is. Mindez ráadásul egyetlen adásban.

Profitál-e a marketing a Black Fridayből? És mi a helyzet a fogyasztóval?

Azt évről évre tapasztaljuk, hogy a vásárlóközösség gyakorlatilag megőrül a november utolsó péntekét jelentő Black Fridaytől, amely kezdeményezés során brutális árakciók közepette juthatunk hozzá a vágyott termékekhez.

De milyen áron?

Az elmúlt napokban számos cikk jelent meg a témával kapcsolatban, amelyek azt tárgyalják, hogy a fogyasztó akár rosszul is járhat a kedvezményekkel. Olyan akciókról írnak, amelyek mögött árazási trükköket sejtenek. Az érem másik oldalán pedig ott vannak a rekordbevételek – például az eMAG 6,8 milliárdos forgalma, hogy csak egy példát említsünk.

Mindeközben Sipos Zoltán arról ír a Kreatív Online-on, hogy „[a] marketingszakmával kapcsolatos előítéleteket megváltoztatni kell, nem pedig igazolni!”

Milyen felelőssége van a Médiahatóságnak? Igényt teremt vagy kiszolgál?

Az Index a napokban arról számolt be, hogy a Médiahatóság minden héten összeszámolja és közzéteszi az RTL II valóságshow-jának aggályos jellemzőit: a trágárságot, a dohányzást, az alkoholfogyasztást és a szexualitást. Az egyik adás egyébként rekordot döntött, ugyanis 45 perc alatt összesen 91 káromkodást termelt ki – ezt még a South Park ikonikus epizódja, A szarral nem szabad szarozni is megirigyelhetné. (Ha esetleg nem tudnád, miről van szó, itt találod az epizódot taglaló Wikipédia szócikket.)

A tendencia sokak szerint rendkívül aggasztó, a népszerű hírportál azonban már a cikk elején jelzi, problémásnak érzi, hogy a Médiahatóság ennyire részletesen foglalkozik a Való Világgal, a Mészáros Lőrinc tulajdonába kerülő gigantikus médaholdingra azonban ügyet sem vet. Az Index felhívja a figyelmet továbbá arra is, hogy az NMHH nem tér ki a műsor eddigi legnagyobb visszhangot kiváltó esetére, amikor az azóta már kiesett VV Radics kifejtette villatársainak, hogy az a nő, akit ver a partnere, meg is érdemli.

Az IKEA tartalommarketinggel küzd a téli szomorúság ellen

Novemberi kollekciójában az IKEA olyan bútorokat és lakberendezési tárgyakat hirdet, amelyekkel – legalábbis állításuk szerint – felvehetjük a harcot a téli szomorúság ellen.

Remek vizuális támogatással 5 egyszerű tippet adnak azzal kapcsolatban, hogyan küzdj a sötétség okozta szomorúsággal – amely a skandináv országokban valóban komoly problémát jelent. És ahogyan azt kell, minden tipphez egy-egy IKEA-terméket kapcsolnak, amelyek egyfelől praktikusak is a téli hónapokban (pl. kabátakasztó), másfelől pedig valóban jól jönnek a téli szomorúsággal folytatott harcban. A megvásárolható zseblámpához például a pozitív érzéseket erősítő testmozgást, a díszlámpákhoz pedig családi és baráti vacsorát ajánlanak, amely tevékenységekről télen sem szabad lemondanunk.

Sokan vagyunk, de nem vagyunk elegen

Ha szeretnéd mérföldekkel megelőzni a konkurenseid, és a piacod egyeduralkodója akarsz lenni, nem kell mást tenned, mint ide kattintva előfizetővé válnod. Semmi sem kötelező, de ha te nem lépsz, a konkurensed fog. Biztosan meg akarod várni?

Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LXXV.] Egy karizmatikus adás a gonosz Facebookról
Következő pub[Kontent Pub LXXVIII.] Arra ne legyünk büszkék, ha valamit nem tudunkKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.