Jó pap holtig tanul, tartja a mondás, mi pedig ennek megfelelően képezzük magunkat. És miután ezt részletesen kitárgyaljuk, szokásunkhoz híven nekiesünk valaminek – most épp a Facebooknak.
Hallgatni arany.
Karizmatikus előadói tréningen járt a Kreatív Kontroll
Hallgatóink közül bizonyára többen tudják, hogy nemcsak a billentyűzetet püfölve, illetve podcasteken keresztül igyekszünk terjeszteni a marketing és kommunikáció igéjét, de tréningek, előadások és konferenciák előadóiként is megmutatjuk magunkat.
Hitvallásunk szerint azonban semmiben sem lehetünk elég jók, ezért újfent tanulásra adtuk a fejünket. Ezúttal Bolya Imre Karizmatikus Előadó tréningjén vettünk részt, amely során valóban sokat tanultunk arról, hogyan lehet ütős nyilvános beszédeket, előadásokat tartani.
Erről is ejtünk néhány szót a 75. adásban.
A Facebook hazugsága újságírók megélhetését sodorja veszélybe
Mindenkinek megvan a maga véleménye a közösségi média legismertebb képviselőjéről – kinek jó, kinek rossz. Vannak azonban bizonyos értékrendek, amelyeket megszegni senkinek sem tanácsos, még Zuckerberg cégének sem.
A Facebook több mint egy éven át hamis adatokat közölt a platformon megtalálható videós tartalmak és hirdetések megtekintéseiről, tudhatjuk meg a Qubit cikkéből. Ez már önmagában sem etikus, ha azonban megvizsgáljuk a körülményeket, hamar egyértelművé válik, hogy a Facebook döntéshozói konkrétan megélhetésekkel játszottak, amikor szándékosan verték át a piacot.
A hirdetők ugyanis a kozmetikázott számok miatt kecsegtetőbbnek ítélhették meg a Facebookon való reklámozás lehetőségét, a médiacégek pedig a hamis adatok miatt elkezdték leépíteni a tartalom- és újságírókat, hogy a helyükbe videós munkatársakat vegyenek fel.
A Facebookot ezért több ügyvédi iroda is perli, hiszen állításuk szerint a közösségimédia-óriás tudott hibáról, tehát szándékosan követte el a csalást.
Nálunk nincsenek kamu adatok
Küldetésünk egy transzparens, tudásalapú piac létrehozása Magyarországon. Ez rengeteg olvasásba és írásba kerül, de nem sajnáljuk a munkát, az erőt és az energiát, mert valóban hiszünk abban, hogy ez megvalósulhat.
Most ráadásul magad is tehetsz ezért. Csatlakozz a víziónkhoz: légy marketingszoveg.com-előfizető. Részleteket itt találsz.