Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LXXXI.] Hogyan gyárt ellenségképet a marketinges, hol húzódnak az etikusság határai?

Spotify
Soundcloud

Ingoványos talajra lép, aki politikával foglalkozik, tartja a közbeszéd. Pedig a politikai kampánytervezés igenis a marketing részét képezi. Aktuális adásunkban ezért beszélünk egy híres politikai tanácsadóról, a brit kormányügynökség egészségügyi marketingjéről, levezetésként pedig a magyar marketing régiós helyzetét vesszük górcső alá.

Így készült a magyar politika egyik leghatásosabb antagonistája: Soros György

Részletes cikket közölt a minap a 24.hu, amelyben a Fidesz kampánytanácsadója, George Birnbaum először beszél arról, hogyan dolgozták ki Arthur Finkelsteinnel közösen a Soros Györgyöt támadó kampányt a Fidesz számára, és hogyan lett a magyar származású milliárdosból a világ bármely országában felhasználható bűnbak.

A politikai közegben csak Finkelstein-módszernek hívott kampánytervezésből talán még a világ legnagyobb marketinggurujai is tanulhatnak. „Nemcsak a megkérdezettek életkorát, lakhelyét, politikai nézetét olvasta ki a számokból, hanem fontos mintákat is észrevett. Azt például már korán felismerte, hogy az emberek leginkább olyan dolgoktól félnek, mint a drogok, a bűnözés, vagy (a sajátjuktól eltérő) bőrszín. Finkelstein úgy gondolta, hogy a legjobb eredményt a választók egymás ellen fordításával tudja elérni, méghozzá a félelem segítségével.” – áll a 24.hu cikkében.

A beszélgetés során felmerült az a kérdés is, hogy a Soros ellenes támadásoknak van-e zsidóellenes felhangja, amelyre Birnbaum a következőképpen reagált: „Amikor kitaláltuk a kampányt, egyetlen másodpercre se jutott eszünkbe, hogy Soros zsidó. (…) Ha valaki zsidó, akkor már nem is támadhatom meg?” – kérdezett vissza a kampánytanácsadó, aki egyébként maga is zsidó, és gyakorolja is a vallását. „A mi kampányunk senkit nem tett antiszemitává, aki azelőtt nem volt az. Legfeljebb mutattunk nekik egy új áldozatot, más nem történt. Semmit sem csinálnék másképp.” – tette hozzá Birnbaum.

Folytatódik a kemény harc a cukorfogyasztással és a dohányzással szemben

A Public Health England – nem meglepő módon – idén is egészségügyi kampányt indít. A kormányügynökség elgondolása azonban az, hogy évről évre új ötletekkel frissíti fel a szóban forgó akciókat. Mindeközben azonban ragaszkodik az olyan jól bevált üzenetekhez, mint a Change4Life.

A PHE kezdeményezése ráadásul nem merül ki az egészségre káros termékek és szokások démonizálásában, az ügynökség alternatívákat kínál. Főbb törekvéseinek egyike például az e-cigi népszerűsítése. Mindehhez videót is készítettek: amelyben felhívják a figyelmet többek között arra, hogy az e-cigaretta egyes kutatások szerint legalább 95%-kal kevésbé káros az egészségre, mint a hagyományos.

Az ügynökség marketingigazgatója, Seila Mitchell hangsúlyozza továbbá, hogy a videóikkal nem a félelemkeltés vagy a pavlovi reflexek felébresztése a cél. A TV-reklám mellett a kampány digitális és PR aktivitást is tartalmaz. Valamint arra is felhívja a figyelmet, hogy kampányaik megtervezése során mindig az a legnagyobb kihívás, hogyan tartsák fenn az érdeklődést olyan évtizedek óta tartó akciók iránt, mint a dohányzásról való leszokás vagy a cukorfogyasztás csökkentése.

A kampánnyal kapcsolatban itt olvashatsz további részleteket.

A magyar reklámpiac második a régióban

„November 8-án a Café Communications, valamint a közép- és kelet-európai, független reklámügynökségeket tömörítő hálózata, a weCAN Varsóban mutatta be éves reklámpiaci jelentését, a CANnual Reportot, ami immár negyedik alkalommal elemzi a kommunikációs szektor legújabb regionális trendjeit, és Magyarországot illetően is érdekes adatokat tartalmaz.” – írja a marketingmorzsák.hu

A visegrádi négyek közül hárman is jól teljesítettek – Magyarországon például 17%-kal nőtt a médiapiac az egy évvel korábbi szinthez viszonyítva, valamint Csehországban és Szlovákiában is erősödésről számoltak be –, egyedül Lengyelország rontott a saját korábbi számaihoz képest.

Itthon az állam bizonyult a legnagyobb megrendelőnek a maga 32 millió eurós reklámköltésével, a második helyre pedig a Telekom fért fel közel 15 millió euróval. Érdekes statisztikák továbbá, hogy a lakosság magasabb státuszú tagjainak több mint 90%-a internetezik naponta, ezáltal nem is meglepő, hogy az online egyre növeli előnyét a tévével szemben. Fontos megjegyezni továbbá, hogy az internetes hirdetési bevételek 53%-a a Facebook és a Google tárcájában landol.

Az adásban említésre kerül továbbá az Ákos 2015-ös botránya is, amely során a Telekommal rúgta össze a port. Ezzel kapcsolatban Balázs részletes cikkét mindenképpen érdemes elolvasnod.

Járj nyitott szemmel a marketing világában

Az életben nem minden fekete és fehér. Minél több és érdemesebb tudás felhalmozásával azonban a kép a legtöbb esetben tisztul – legyen szó akár szakmai, akár magánéleti kérdésekről. Előfizetőként olyan szakmai tudást kapsz tőlünk, amely garantáltan eléd tárja a marketing és kommunikáció valamennyi aspektusának teljes színpalettáját.

Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LXXX.] 2019 vajon meghozza az új marketingtrendeket?
Következő pub[Kontent Pub LXXXII.] Akciós a társadalmi felelősségvállalás!Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.