Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LXXI.] Leszek a haverod, Dancsó

Spotify
Soundcloud

Még fel sem ocsúdtunk az előző adás tanári hetvenkedéséből, máris itt a 71. Kontent Pub.

Most éppen az influencer szakmára szálltunk rá egy kicsit. Beszéltünk a jelenség sajátosságairól, képviselőiről, és persze hoztunk pozitív és negatív példákat egyaránt – vagy csak negatívat? Ezt döntsd el magad, miután meghallgattad az aktuális adást, amelyben Berze Márton, Vavrek Balázs és Jasik Szabolcs okfejtéseit élvezheted.

Egy jó hír az elején: tematikus adások jönnek

Ezentúl ugyanis igyekszünk tematikus adásokat készíteni, hogy a szakmai hírek és érdekességek mellett egyéb hasznos tartalmakat is kapjatok. Persze a spontaneitás ezentúl is jelen lesz a műsorban, pusztán kap némi plusz keretet, az érdekesség kedvéért.

Fluor Tomi nem rejti véka alá nemtetszését Erdogan látogatása miatt

A népszerű eladó Twitteren és Instagramon is különös módot választott arra, hogy véleményt nyilvánítson a török köztársasági elnök Magyarországra látogatásával kapcsolatban. Fluor a Twitteren a következőket írta: “Ez a szardarab Erdogan igazán kieshetne véletlen egy ablakon, ha már így meglátogat minket.”

Itt azonban nem állt meg. Instagramon egy képet posztolt Erdoganról, amelyet egy rajzolt pénisszel díszített. Mondanunk sem kell, hogy az egyéni műalkotás nem maradt visszhang nélkül sem a sajtóban, sem a rajongók körében.

Fluornak egyébként nem ez volt az első politikai tartalmú akciója. Áprilisban a választások estéjén élő adásban kiabálta be a köztévén Soros György nevét ami – talán nem meglepő módon-, szintén kavart némi port az előadó háza táján.

Kép forrása: 24.hu

Méghogy a focisták nem dolgoznak keményen – a DVTK bebizonyította az ellenkezőjét (vagy mégsem?)

Október első hetében landolt a Borsodi legújabb reklámvideója, amely azt örökíti meg, ahogyan a DVTK játékosai egy napot dolgoznak a Borsodi gyárában.

„Az nem újkeletű, hogy a foci és a sörözés kéz a kézben járnak. De a Borsodi és a DVTK kapcsolata még ezen is túlmutat. Nem is azért, mert a Borsodi régóta támogatja a Diósgyőr csapatát. Hanem inkább azért, mert nem csak a mi fejünkben, hanem a helyi fogyasztókéban is van valami megmagyarázhatatlan kapocs a kettő között. És ezt mi is, és ők is büszkén vallják. Ez volt az az alaphelyzet, amiből kiindultunk.

Viszont a DVTK tavalyi szezonja elég szenvedősre sikerült. Hogy ne legyen visszás az aktiváció, muszáj volt erre építenünk. Szóval a sunnyogás helyett inkább felvállaltuk ezt, és úgy döntöttünk, hogy a legjobb eszköz egy köszönöm, amit a szurkolóknak mondhatunk, amiért kitartottak a csapat mellett a legparább időkben is. Ezért döntöttünk úgy, hogy engesztelje ki a csapat úgy a szurkolókat, hogy lehúznak egy műszakot a sörgyárban” – olvashatjuk a kampány fejlesztéséért felelős Mito közleményében.

Légy a Kontent Pub műsorszerkesztője

Mint azt fentebb már említettem, ezentúl igyekszünk havonta egyszer tematikus adással jelentkezni. Ehhez azonban jól jön a segítség, ha tehát van ötleted, véleményed vagy kérésed a következő Kontent Pub tematikáját illetően, várjuk nagy-nagy lelkesedéssel komment vagy üzenet formájában.

Írj a szerkesztőnek: [email protected]

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LXX.] Nem az anyám hibája
Következő pub[Kontent Pub LXXII.] „Jó, hogy vége a 60-as éveknek, és nem jön újra el”Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.