Még fel sem ocsúdtunk az előző adás tanári hetvenkedéséből, máris itt a 71. Kontent Pub.
Most éppen az influencer szakmára szálltunk rá egy kicsit. Beszéltünk a jelenség sajátosságairól, képviselőiről, és persze hoztunk pozitív és negatív példákat egyaránt – vagy csak negatívat? Ezt döntsd el magad, miután meghallgattad az aktuális adást, amelyben Berze Márton, Vavrek Balázs és Jasik Szabolcs okfejtéseit élvezheted.
Egy jó hír az elején: tematikus adások jönnek
Ezentúl ugyanis igyekszünk tematikus adásokat készíteni, hogy a szakmai hírek és érdekességek mellett egyéb hasznos tartalmakat is kapjatok. Persze a spontaneitás ezentúl is jelen lesz a műsorban, pusztán kap némi plusz keretet, az érdekesség kedvéért.
Fluor Tomi nem rejti véka alá nemtetszését Erdogan látogatása miatt
A népszerű eladó Twitteren és Instagramon is különös módot választott arra, hogy véleményt nyilvánítson a török köztársasági elnök Magyarországra látogatásával kapcsolatban. Fluor a Twitteren a következőket írta: “Ez a szardarab Erdogan igazán kieshetne véletlen egy ablakon, ha már így meglátogat minket.”
Itt azonban nem állt meg. Instagramon egy képet posztolt Erdoganról, amelyet egy rajzolt pénisszel díszített. Mondanunk sem kell, hogy az egyéni műalkotás nem maradt visszhang nélkül sem a sajtóban, sem a rajongók körében.
Fluornak egyébként nem ez volt az első politikai tartalmú akciója. Áprilisban a választások estéjén élő adásban kiabálta be a köztévén Soros György nevét ami – talán nem meglepő módon-, szintén kavart némi port az előadó háza táján.
Kép forrása: 24.hu
Méghogy a focisták nem dolgoznak keményen – a DVTK bebizonyította az ellenkezőjét (vagy mégsem?)
Október első hetében landolt a Borsodi legújabb reklámvideója, amely azt örökíti meg, ahogyan a DVTK játékosai egy napot dolgoznak a Borsodi gyárában.
„Az nem újkeletű, hogy a foci és a sörözés kéz a kézben járnak. De a Borsodi és a DVTK kapcsolata még ezen is túlmutat. Nem is azért, mert a Borsodi régóta támogatja a Diósgyőr csapatát. Hanem inkább azért, mert nem csak a mi fejünkben, hanem a helyi fogyasztókéban is van valami megmagyarázhatatlan kapocs a kettő között. És ezt mi is, és ők is büszkén vallják. Ez volt az az alaphelyzet, amiből kiindultunk.
Viszont a DVTK tavalyi szezonja elég szenvedősre sikerült. Hogy ne legyen visszás az aktiváció, muszáj volt erre építenünk. Szóval a sunnyogás helyett inkább felvállaltuk ezt, és úgy döntöttünk, hogy a legjobb eszköz egy köszönöm, amit a szurkolóknak mondhatunk, amiért kitartottak a csapat mellett a legparább időkben is. Ezért döntöttünk úgy, hogy engesztelje ki a csapat úgy a szurkolókat, hogy lehúznak egy műszakot a sörgyárban” – olvashatjuk a kampány fejlesztéséért felelős Mito közleményében.
Légy a Kontent Pub műsorszerkesztője
Mint azt fentebb már említettem, ezentúl igyekszünk havonta egyszer tematikus adással jelentkezni. Ehhez azonban jól jön a segítség, ha tehát van ötleted, véleményed vagy kérésed a következő Kontent Pub tematikáját illetően, várjuk nagy-nagy lelkesedéssel komment vagy üzenet formájában.
Írj a szerkesztőnek: [email protected]