Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LXX.] Nem az anyám hibája

Spotify
Soundcloud

Dübörgünk tovább a Kontent Pub új évadával – és egyre inkább felvesszük a meccs ritmusát.

Az aktuális adásban Vavrek Balázs, Berze Márton és Jasik Szabolcs írnak be többek között az Index és Elon Musk ellenőrzőjébe, de akadnak még az adásban, akik nem fogják büszkén mutogatni a bizonyítványt.

Eötvös Gábor klasszikusa érvényét veszti

Már amennyiben hihetünk az Indexnek, és valóban Nincs másik.

Október 1-jén néhány órára leállt az Index. A közösségi médiában azonnal terjedni kezdett a hír, és a legtöbben megpróbáltak a végére járni annak, mi állhat a látszólagos üzemzavar mögött.

Azóta kiderült, hogy a népszerű portál ezzel a geggel indította támogatói kampányát, melyben a médiapiacon érezhető kétpólusúság problémájára hívják fel az olvasók figyelmét. De nem csak a figyelem elnyerése a cél. Az Index ugyanis ezenkívül támogatásra is buzdítja olvasóit, elmondásuk szerint azért, hogy fenntarthassák független hírközlő státuszukat.

A kampány alig egy hét alatt 6 210 támogatót toborzott, amely mintegy 47 093 000 forintos hozzájárulást eredményezett. Az akcióval azonban nem mindenki ért egyet, Puzsér Róbert például Facebook-oldalán a következőképpen nyilatkozott a kampánnyal kapcsolatban:

„Példátlanul aljadék médiakampányba fogott az Index. A szerkesztőség tagjai a koldulás eddig ismeretlen mélységeit járták meg, amikor úgy döntöttek, elérhetetlenné teszik az oldalt, hogy így ijesszenek rá a közönségükre, és juttassák a portált extra bevételhez. Ez már nyílt zsarolás, fake news és hisztériakeltés, mely jól mutatja, hogy az Indexet gyártó médiamunkások mennyire tisztelik a híreket és az olvasókat. (…)”

Elon Musk nem tud leállni

A Tesla vezére mindig is megosztó személyiség volt, és úgy fest, ezen a jövőben sem kísérel meg változtatni. Az elmúlt hetekben azonban mintha magasabb fokozatra kapcsolt volna, és ennek az eredményeit már a Tesla-részvények is megérezték.

Musk vesszőfutása egy júliusi botránnyal kezdődött, amely során egy Thaiföldön élő brit búvárt pedofilnak nevezett, amiért az PR-akciónak minősítette Musk mini-tengeralattjárós kísérletét arra, hogy kimentsék a thai barlangban rekedt focista gyerekeket. (Ezért egyébként 75 ezer dollárra, vagyis ~20 millió forintra perelte az akkori Tesla-vezért.)

Szeptemberben Musk újabb botrányba keveredett, miután egy élő webes műsorban marihuánát szívott, a vállalat két vezető beosztottja felmondott, a Tesla részvényei pedig 6%-ot estek.

És ha valaki azt gondolná, hogy ezzel Musk letudta az egy évre elegendő botrányok sorát, az téved. A napokban ugyanis kiderült, hogy az Amerikai Értékpapírpiaci és Tőzsdefelügyelet (SEC) egy manhattani szövetségi bíróságon pert indított azzal a váddal, hogy a Tesla főnöke, Elon Musk értékpapír-piaci csalást követett el.

Történt ugyanis, hogy augusztus hetedikén Musk, a Tesla CEO-ja Twitterren jelezte, hogy az elektromosautó-gyártó cégének tőzsdei kivezetését tervezi, 420 dolláros árfolyamon. Továbbá azt is állította, hogy minderre megvan a pénz. Emiatt a részvények aznap 6%-ot – később pedig 11%-ot – emelkedtek. Mivel ezt követően Musk semmit sem tett, a tőzsdefelügyelet és az amerikai igazságügyi minisztérium is vizsgálatot indított, mondván, Musk szándékosan mozgatta meg a Tesla árfolyamát.

A tőzsdefelügyelet szerint Musk azt mondta nekik, hogy a 420 dolláros árral csak viccelni akart, mivel ez a szám spangli szívására utal a füves szubkultúrában. Musk azt mondta, hogy nemrég tudta meg, hogy a 420 kultikus számnak számít, és az gondolta, hogy ezt a barátnője biztos viccesnek tartaná, „bár ez valóban nem egy erős érv egy részvényár meghatározásához”.

Musk azóta távozott a Tesla elnökségi tanácsának éléről, aminek hatására 17%-ot nőttek a részvényárak.

Az osztály legokosabb diákja intőt kap

Néhány éve egy FiletOFish1066 nickkel rendelkező felhasználó megosztott egy történetet a Redditen arról, hogyan írt egy programot, amellyel automatizálta saját QA-tesztelési munkáját.

“Heti 40 órát töltök az irodában, mialatt League of Legendset játszom, a Redditet böngészem, vagy bármi mást csinálok, amihez csak kedvem támad. Az elmúlt 6 évben körülbelül 50 órát töltöttem valódi munkával.” – írja FiletOFish1066, akit végül tetten értek, és azonnali hatállyal kirúgtak.

A McKinsey Global Institute becslése szerint, 2030-ig akár 800 millió munkahelyet – beleértve az amerikai munkahelyek 30% -át – automatizálják majd. Sok helyütt már napjainkban robotok készítik a pizzát vagy a kávét, és minden cég az automatizálás felé kacsingat.

A kérdés tehát adott: az időnkért vagy a munkánkért kapjuk és várjuk a fizetéseinket?

Nem kérdés tehát, hogy most is érdemes beülni egy italra a Kontent Pubba.

Éjjel-nappal kontent

Az online magazinunk előfizetői egy olyan marketingközösségben dolgoznak a marketingjük hatékonyabbá tételén, amely több száz szakmai cikkel és egy aktív belső csoporttal segíti őket. Egy vacsora áráért te is részese lehetsz a haladó kkv marketingesek közösségének.

Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LXIX.] A magyar konferenciapiac
Következő pub[Kontent Pub LXXI.] Leszek a haverod, DancsóKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.