Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LXIX.] A magyar konferenciapiac

Spotify
Soundcloud

Új évaddal jelentkezik a Kontent Pub!

A mostani adásban Sipos Zoltán, Vavrek Balázs, Berze Márton és Jasik Szabolcs átbeszélik a Content Plage-zsal kapcsolatos élményeiket (kitérve a víziónkra és a magyar konferenciapiacra), majd megnézünk egy érdekes felmérést (amelyet a marketingszakma felsővezetői nem tesznek ki az ablakba), ejtünk pár szót az Artisjus #mutimithallgatsz hashtaggel futtatott kampányáról is.

A marketingkonferencia, amelyről mindenki beszél

Titokban legalábbis.

Nem lehetett nem észrevenni azt, hogy Siófokon 2 nap alatt 15 tréningmélységű előadást és egy szakmai vitát csináltunk úgy, hogy a buli hajnalig tartott, a medence lágyan csobogott, a nap is jól konvertált, a koktélok megnyitási aránya is jól alakult.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

A #ContentPlage egyik saját koktélja, mert a #marketing menő. #markaepites #marketingszöveg #balaton #vállalkozás #üzlet #siker #instahun #koktél #konferencia #tartalommarketing #onlinemarketing #copywriting #kreativkontroll

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, Szept 23., 2018, időpont: 12:01 (PDT időzóna szerint)

A Content Plage arról szólt, hogy igenis lehet olyan marketingkonferenciát csinálni Magyarországon, amely mély tudást a marketing élvonalából és nyaralással felérő élmény egyszerre.

Érdemes megnézned a #ContentPlage hashtag alatti képeket.

Ha követed az Instagram-profilunk, akkor a legfrissebb képeket elsők között láthatod.

2019-ben is lesz Content Plage.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Puzsér Róbert és Sipos Zoltán vitája a marketing és a reklámok etikájáról. #ContentPlage #puzsér #asipos #marketing #reklám #reklámszakma #siofok #balaton #konferencia #magyarmarketing

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, Szept 26., 2018, időpont: 5:40 (PDT időzóna szerint)

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

@martonberze kezdi a Plage színpadán. #Contentplage

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, Szept 20., 2018, időpont: 1:03 (PDT időzóna szerint)

Néhány lesújtó statisztika a szakmáról

Ha eddig azt gondoltad, hogy a magyar marketingszakma többéves lemaradásban van a nemzetközi piachoz képest, most közlünk néhány megmosolyogtató – vagy inkább elkeserítő számadatot.

A CIM (Chartered Institute of Marketing) kutatása szerint ugyanis az Egyesült Királyságban tevékenykedő marketingigazgatók hiányát szenvedik a szakma szerves részét képező digitális készségeknek. Bár munkatársaikhoz képest részletesebb ismeretekkel rendelkeznek az általános és digitálismarketing-stratégiákkal kapcsolatban, gyakorlati tudásban alulmaradnak a kollégákkal szemben.

A kutatás az analitikai készségek mellett a PPC-hirdetésekkel kapcsolatos, illetve az e-kereskedelmi ismereteket vizsgálta. Marketingigazgatók, executive-ok, managerek és osztályvezetők vettek részt a felmérésben, a marketingért felelős szakemberek mindhárom területen alul maradtak.

„Köszi a dalt”

A tavaly évben Prizma-díjjal jutalmazott #mutimithallgatsz kampány után az Artisjus idén is fókuszba állítja a dalszerzőket néhány hét erejéig. Október 12-én esedékes ugyanis a Dalszerzők Napja, amely a sikeres dalok mögött lévő ember munkáját hivatott dicsérni.

Az alapgondolat az, hogy a dalokat általában az előadókkal azonosítjuk, miközben ezeknek a legtöbb esetben van zeneszerzőjük, szövegírójuk, producerük stb. Ezért a kampány kreatívjain és videóin együtt jelennek meg a szerzők és előadók.

Facebookon és Instagramon bárki csatlakozhat a kezdeményezéshez azzal, hogy a kösziadalt hashtaggel posztol a saját oldalán. A kezdeményezést népszerűsítő különleges videoklipekben olyan előadók vállaltak szerepet, mint Péterfy Bori, Radics Gigi, Freddie és a Margaret Island zenekar – áll a sajtóközleményben.

Content Plage „afterparty” egész évben

Ami a Content Plage-on szakmailag történt, annak bizony van előzménye és van folytatása. Az online magazinunk előfizetői egy olyan marketingközösségben dolgoznak a marketingjük hatékonyabbá tételén, amely több száz szakmai cikkel és egy aktív belső csoporttal segíti őket. Ez áll a legközelebb a Plage szakmaiságához és hangulatához, ráadásul egész évben elérheted.

Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LXVIII.] A Facebook átalakítja a kultúránkat
Következő pub[Kontent Pub LXX.] Nem az anyám hibájaKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.