Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LXIX.] A magyar konferenciapiac

Spotify
Soundcloud

Új évaddal jelentkezik a Kontent Pub!

A mostani adásban Sipos Zoltán, Vavrek Balázs, Berze Márton és Jasik Szabolcs átbeszélik a Content Plage-zsal kapcsolatos élményeiket (kitérve a víziónkra és a magyar konferenciapiacra), majd megnézünk egy érdekes felmérést (amelyet a marketingszakma felsővezetői nem tesznek ki az ablakba), ejtünk pár szót az Artisjus #mutimithallgatsz hashtaggel futtatott kampányáról is.

A marketingkonferencia, amelyről mindenki beszél

Titokban legalábbis.

Nem lehetett nem észrevenni azt, hogy Siófokon 2 nap alatt 15 tréningmélységű előadást és egy szakmai vitát csináltunk úgy, hogy a buli hajnalig tartott, a medence lágyan csobogott, a nap is jól konvertált, a koktélok megnyitási aránya is jól alakult.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

A #ContentPlage egyik saját koktélja, mert a #marketing menő. #markaepites #marketingszöveg #balaton #vállalkozás #üzlet #siker #instahun #koktél #konferencia #tartalommarketing #onlinemarketing #copywriting #kreativkontroll

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, Szept 23., 2018, időpont: 12:01 (PDT időzóna szerint)

A Content Plage arról szólt, hogy igenis lehet olyan marketingkonferenciát csinálni Magyarországon, amely mély tudást a marketing élvonalából és nyaralással felérő élmény egyszerre.

Érdemes megnézned a #ContentPlage hashtag alatti képeket.

Ha követed az Instagram-profilunk, akkor a legfrissebb képeket elsők között láthatod.

2019-ben is lesz Content Plage.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Puzsér Róbert és Sipos Zoltán vitája a marketing és a reklámok etikájáról. #ContentPlage #puzsér #asipos #marketing #reklám #reklámszakma #siofok #balaton #konferencia #magyarmarketing

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, Szept 26., 2018, időpont: 5:40 (PDT időzóna szerint)

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

@martonberze kezdi a Plage színpadán. #Contentplage

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, Szept 20., 2018, időpont: 1:03 (PDT időzóna szerint)

Néhány lesújtó statisztika a szakmáról

Ha eddig azt gondoltad, hogy a magyar marketingszakma többéves lemaradásban van a nemzetközi piachoz képest, most közlünk néhány megmosolyogtató – vagy inkább elkeserítő számadatot.

A CIM (Chartered Institute of Marketing) kutatása szerint ugyanis az Egyesült Királyságban tevékenykedő marketingigazgatók hiányát szenvedik a szakma szerves részét képező digitális készségeknek. Bár munkatársaikhoz képest részletesebb ismeretekkel rendelkeznek az általános és digitálismarketing-stratégiákkal kapcsolatban, gyakorlati tudásban alulmaradnak a kollégákkal szemben.

A kutatás az analitikai készségek mellett a PPC-hirdetésekkel kapcsolatos, illetve az e-kereskedelmi ismereteket vizsgálta. Marketingigazgatók, executive-ok, managerek és osztályvezetők vettek részt a felmérésben, a marketingért felelős szakemberek mindhárom területen alul maradtak.

„Köszi a dalt”

A tavaly évben Prizma-díjjal jutalmazott #mutimithallgatsz kampány után az Artisjus idén is fókuszba állítja a dalszerzőket néhány hét erejéig. Október 12-én esedékes ugyanis a Dalszerzők Napja, amely a sikeres dalok mögött lévő ember munkáját hivatott dicsérni.

Az alapgondolat az, hogy a dalokat általában az előadókkal azonosítjuk, miközben ezeknek a legtöbb esetben van zeneszerzőjük, szövegírójuk, producerük stb. Ezért a kampány kreatívjain és videóin együtt jelennek meg a szerzők és előadók.

Facebookon és Instagramon bárki csatlakozhat a kezdeményezéshez azzal, hogy a kösziadalt hashtaggel posztol a saját oldalán. A kezdeményezést népszerűsítő különleges videoklipekben olyan előadók vállaltak szerepet, mint Péterfy Bori, Radics Gigi, Freddie és a Margaret Island zenekar – áll a sajtóközleményben.

Content Plage „afterparty” egész évben

Ami a Content Plage-on szakmailag történt, annak bizony van előzménye és van folytatása. Az online magazinunk előfizetői egy olyan marketingközösségben dolgoznak a marketingjük hatékonyabbá tételén, amely több száz szakmai cikkel és egy aktív belső csoporttal segíti őket. Ez áll a legközelebb a Plage szakmaiságához és hangulatához, ráadásul egész évben elérheted.

Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LXVIII.] A Facebook átalakítja a kultúránkat
Következő pub[Kontent Pub LXX.] Nem az anyám hibájaKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.