Új évaddal jelentkezik a Kontent Pub!
A mostani adásban Sipos Zoltán, Vavrek Balázs, Berze Márton és Jasik Szabolcs átbeszélik a Content Plage-zsal kapcsolatos élményeiket (kitérve a víziónkra és a magyar konferenciapiacra), majd megnézünk egy érdekes felmérést (amelyet a marketingszakma felsővezetői nem tesznek ki az ablakba), ejtünk pár szót az Artisjus #mutimithallgatsz hashtaggel futtatott kampányáról is.
A marketingkonferencia, amelyről mindenki beszél
Titokban legalábbis.
Nem lehetett nem észrevenni azt, hogy Siófokon 2 nap alatt 15 tréningmélységű előadást és egy szakmai vitát csináltunk úgy, hogy a buli hajnalig tartott, a medence lágyan csobogott, a nap is jól konvertált, a koktélok megnyitási aránya is jól alakult.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés,
A Content Plage arról szólt, hogy igenis lehet olyan marketingkonferenciát csinálni Magyarországon, amely mély tudást a marketing élvonalából és nyaralással felérő élmény egyszerre.
Érdemes megnézned a #ContentPlage hashtag alatti képeket.
Ha követed az Instagram-profilunk, akkor a legfrissebb képeket elsők között láthatod.
2019-ben is lesz Content Plage.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés,
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
@martonberze kezdi a Plage színpadán. #Contentplage
Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés,
Néhány lesújtó statisztika a szakmáról
Ha eddig azt gondoltad, hogy a magyar marketingszakma többéves lemaradásban van a nemzetközi piachoz képest, most közlünk néhány megmosolyogtató – vagy inkább elkeserítő számadatot.
A CIM (Chartered Institute of Marketing) kutatása szerint ugyanis az Egyesült Királyságban tevékenykedő marketingigazgatók hiányát szenvedik a szakma szerves részét képező digitális készségeknek. Bár munkatársaikhoz képest részletesebb ismeretekkel rendelkeznek az általános és digitálismarketing-stratégiákkal kapcsolatban, gyakorlati tudásban alulmaradnak a kollégákkal szemben.
A kutatás az analitikai készségek mellett a PPC-hirdetésekkel kapcsolatos, illetve az e-kereskedelmi ismereteket vizsgálta. Marketingigazgatók, executive-ok, managerek és osztályvezetők vettek részt a felmérésben, a marketingért felelős szakemberek mindhárom területen alul maradtak.
„Köszi a dalt”
A tavaly évben Prizma-díjjal jutalmazott #mutimithallgatsz kampány után az Artisjus idén is fókuszba állítja a dalszerzőket néhány hét erejéig. Október 12-én esedékes ugyanis a Dalszerzők Napja, amely a sikeres dalok mögött lévő ember munkáját hivatott dicsérni.
Az alapgondolat az, hogy a dalokat általában az előadókkal azonosítjuk, miközben ezeknek a legtöbb esetben van zeneszerzőjük, szövegírójuk, producerük stb. Ezért a kampány kreatívjain és videóin együtt jelennek meg a szerzők és előadók.
Facebookon és Instagramon bárki csatlakozhat a kezdeményezéshez azzal, hogy a kösziadalt hashtaggel posztol a saját oldalán. A kezdeményezést népszerűsítő különleges videoklipekben olyan előadók vállaltak szerepet, mint Péterfy Bori, Radics Gigi, Freddie és a Margaret Island zenekar – áll a sajtóközleményben.
Content Plage „afterparty” egész évben
Ami a Content Plage-on szakmailag történt, annak bizony van előzménye és van folytatása. Az online magazinunk előfizetői egy olyan marketingközösségben dolgoznak a marketingjük hatékonyabbá tételén, amely több száz szakmai cikkel és egy aktív belső csoporttal segíti őket. Ez áll a legközelebb a Plage szakmaiságához és hangulatához, ráadásul egész évben elérheted.