Kulturális influencereket keresnek, interaktív citylightok lepték el a várost, a Facebook pedig elkezdi monitorozni a politikai híreket és nagyobb transzparenciát nyújt.
Hogyan kapcsolódik mindez a te marketingedhez? Épp erről beszélünk a Kontent Pub 66. adásában:
Kulturális influencerek születnek
A Kortárs PR nevű kultúrkommunikációs cég pályázaton keres kulturális influencereket.
Az ügynökség a képzőművészet, a színház, a film, a könny- és komolyzene, a tánc és egyéb kulturális témakörök kapcsán szeretne aktívan szereplő személyeket találni, akik 23-35 év közöttiek, ismerik a hazai kulturális életet alapszinten, valamint rendelkeznek alap technikai ismeretekkel (videókészítés). Az ügynökség támogatást adna a kiválasztottaknak, valamint nemcsak kapcsolati tőkét ígér, de azt is, hogy bejuttatja a nyertes influencereket egy-egy kulturális eseményre.
Partihangulat a villamosmegállóban?
A Coca-Cola új kampányt indított, amelynek keretében Budapest egyes megállóiban interaktív citylight posztereket telepítettek, így az arra járók a fülhallgatójuk csatlakoztatásával a nyárhoz és a napszakhoz illő slágereket hallgathatnak. A kampány ötletét a Mito dolgozta, a megvalósításért a JCDecaux felelt.
Az interaktív poszterek a Széll Kálmán téren, a Margit híd budai hídfőjénél, a Nyugati Pályaudvarnál és az Erzsébet téren találhatók.
A Facebook elkezdi monitorozni a politikai kampányokat
Az új szabályozás értelmében májustól minden politikai hirdetőnek jóvá kell hagyatnia magát a Facebooknál, illetve minden politikai hirdetésnél meg kell jeleníteni a háttérben álló szervezetet vagy személyt. Hogy ezt hatékonyan be tudják tartatni, a közösségi média mesterséges intelligenciája folyamatosan figyeli a hirdetéseket és kulcsszavak alapján keresi azokat, akik megpróbálnak kibújni a szabályozás alól.
Ismerd fel a siker mintáit
Egyre-másra halljuk azokat az eseteket, amikor valaki az előfizetéssel elérhető anyagokkal fejlesztve magát sikeresebbé tette a kampányait, sikerrel megpályázott egy jobb állást vagy épp szabadúszó szakemberként növelni tudta a szolgáltatásminőségét.
Ők az elköteleződés miatt szívesen ajánlják az előfizetést kollégáknak és üzleti ismerősöknek. Van, aki csak legyint azzal, hogy neki erre (az önfejlesztésre) nincs ideje. Hónapok és évek után visszanézve a legyintő emberek ugyanott tartanak, míg az előfizetők folyamatosan fejlődnek.