Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LXV] A Pokémon Go a kor kaleidoszkópja

Spotify
Soundcloud

Kiderült, hogy a CBA Icuka-reklámja volt a legemlékezetesebb májusi videó. A Facebook Cristiano Ronaldóval készít közös realityt, jönnek az új funkciók a közösségi oldalra és megtudhatják az iPhone-használók, hogy mennyit használják egy nap az okostelefonjukat.

Hallgasd magad naprakész marketingessé a Kontent Pub 65. adásával:

A CBA Icuka-videója volt a legemlékezetesebb

A Synetiq felmérése szerint ez a videó volt a legjobban rezonáló idén májusban.

A cég rendszeresen közzéteszi a legemlékezetesebb reklámfilmek listáját: a mérések szerint Icuka olyan sikeresen keltette fel a nézők figyelmét, hogy a májusi reklámpalettán ez maradt meg leginkább a teszten résztvevők emlékezetében.

„… a reklám csúcspontja egyértelműen a refrén volt, ami egyszerre tudott szimpátiát ébreszteni a karakter és a márka iránt. A márkaüzenet megértését ugyan kicsit megnehezítette az autotune, a tavalyi évben tapasztalt irritációnak idénre nyoma sem maradt.”

Cristiano Ronaldo a Facebook Watchon

Bár C. Ronaldo számára véget ért a focivébé, de egy új projekttel lekötheti magát: több iparági forrás szerint a Facebook Watchon fog debütálni a saját realityje. A közösségi média VOD-felületének legnagyobb dobása lehet ez, úgy tudni, a Facebook a 13 részes sorozatért 10 millió dollárt adna a futballsztárnak.

Egyes források szerint még zajlanak a tárgyalások, mások úgy tudják, már egymás kezébe csaptak a felek. A Facebook Watch eközben berendelt egy New York-i focicsapatról szóló fikciós szériát attól a stúdiótól, melyben Ronaldónak érdekeltsége van (a 2 projekt különbözik).

Zárj ki kulcsszavak szerint posztokat a Facebookon

A Facebook új funkciót üzemelt be: a Keyword Snooze segítségével bármit eltüntethetünk az üzenőfalről, amivel nem akarunk találkozni, a némítás automatikusan 30 napig lesz érvényes. Felhasználóként megadhatjuk, hogy milyen keresőkifejezéseknek megfelelő találatokkal nem akarunk találkozni, hogy tovább növeljük azt a bizonyos buborékot, amiben élünk.

A Facebook nem innen közelíti meg, hanem kiemelik, hogy milyen rossz érzés, amikor elspoilereznek egy filmet a neten, mielőtt te látnád az adott alkotást.

„Hogy megelőzzük a jövőbeli szívrohamot, elkezdtük tesztelni a hírfolyam szabályozásának soron következő bővítését, a Keyword Snooze-t”

Mindeközben kiterjesztették a közösségi média elleni szövetségi vizsgálatot. A The Washington Post szerint alaposan tanulmányozni fogják, hogy a közösségi média mit tudott a Cambridge Analytica-ügyről, illetve a Facebook kijelentései megfeleltek-e a valóságnak és a cég által kiadott tájékoztatás tartalmának.

Megmutatta az iPhone, hogy mennyit használjuk a készülékeit

Sokat.

Az Apple júniusban bejelentette, hogy elérhető lesz egy új telefonos funkció, ami visszajelzést ad a felhasználónak arról, mennyit is használja pontosan a készülékét. A Screentime nevű app csak szeptemberben lesz elérhető a nagyközönségnek, de béta verzióban a korai kipróbálok már megismerkedhettek a fejlesztéssel.

A szóban forgó felhasználók pedig posztolgattak is büszkén képernyőfotókat: látszik, hogy rengeteget lógnak az érintettek a készülékükön. Ha okostelefon-használatod mértékét te is felmérnéd, itt tudsz regisztrálni a programba.

Előfizetőnk volt, most kampányokat bízok rá

Van, aki évek óta ugyanott tart.

És van, aki energiát, időt és olykor pénzt fektet be a fejlődésébe. Berze Márton anno előfizetőnk volt, most kollégám, nagy nyugalommal bízok rá teljes kampányokat.

Lehet, hogy pár hónap múlva veled is együtt dolgozunk?

Próbáld ki az előfizetést. Szakmai életed egyik legjobb döntése lesz.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LXIV.] Sipos Zoli megmondja
Következő pub[Kontent Pub LXVI] Kalandorok kíméljenek!Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.