Kiderült, hogy a CBA Icuka-reklámja volt a legemlékezetesebb májusi videó. A Facebook Cristiano Ronaldóval készít közös realityt, jönnek az új funkciók a közösségi oldalra és megtudhatják az iPhone-használók, hogy mennyit használják egy nap az okostelefonjukat.
Hallgasd magad naprakész marketingessé a Kontent Pub 65. adásával:
A CBA Icuka-videója volt a legemlékezetesebb
A Synetiq felmérése szerint ez a videó volt a legjobban rezonáló idén májusban.
A cég rendszeresen közzéteszi a legemlékezetesebb reklámfilmek listáját: a mérések szerint Icuka olyan sikeresen keltette fel a nézők figyelmét, hogy a májusi reklámpalettán ez maradt meg leginkább a teszten résztvevők emlékezetében.
„… a reklám csúcspontja egyértelműen a refrén volt, ami egyszerre tudott szimpátiát ébreszteni a karakter és a márka iránt. A márkaüzenet megértését ugyan kicsit megnehezítette az autotune, a tavalyi évben tapasztalt irritációnak idénre nyoma sem maradt.”
Cristiano Ronaldo a Facebook Watchon
Bár C. Ronaldo számára véget ért a focivébé, de egy új projekttel lekötheti magát: több iparági forrás szerint a Facebook Watchon fog debütálni a saját realityje. A közösségi média VOD-felületének legnagyobb dobása lehet ez, úgy tudni, a Facebook a 13 részes sorozatért 10 millió dollárt adna a futballsztárnak.
Egyes források szerint még zajlanak a tárgyalások, mások úgy tudják, már egymás kezébe csaptak a felek. A Facebook Watch eközben berendelt egy New York-i focicsapatról szóló fikciós szériát attól a stúdiótól, melyben Ronaldónak érdekeltsége van (a 2 projekt különbözik).
Zárj ki kulcsszavak szerint posztokat a Facebookon
A Facebook új funkciót üzemelt be: a Keyword Snooze segítségével bármit eltüntethetünk az üzenőfalről, amivel nem akarunk találkozni, a némítás automatikusan 30 napig lesz érvényes. Felhasználóként megadhatjuk, hogy milyen keresőkifejezéseknek megfelelő találatokkal nem akarunk találkozni, hogy tovább növeljük azt a bizonyos buborékot, amiben élünk.
A Facebook nem innen közelíti meg, hanem kiemelik, hogy milyen rossz érzés, amikor elspoilereznek egy filmet a neten, mielőtt te látnád az adott alkotást.
„Hogy megelőzzük a jövőbeli szívrohamot, elkezdtük tesztelni a hírfolyam szabályozásának soron következő bővítését, a Keyword Snooze-t”
Mindeközben kiterjesztették a közösségi média elleni szövetségi vizsgálatot. A The Washington Post szerint alaposan tanulmányozni fogják, hogy a közösségi média mit tudott a Cambridge Analytica-ügyről, illetve a Facebook kijelentései megfeleltek-e a valóságnak és a cég által kiadott tájékoztatás tartalmának.
Megmutatta az iPhone, hogy mennyit használjuk a készülékeit
Sokat.
Az Apple júniusban bejelentette, hogy elérhető lesz egy új telefonos funkció, ami visszajelzést ad a felhasználónak arról, mennyit is használja pontosan a készülékét. A Screentime nevű app csak szeptemberben lesz elérhető a nagyközönségnek, de béta verzióban a korai kipróbálok már megismerkedhettek a fejlesztéssel.
A szóban forgó felhasználók pedig posztolgattak is büszkén képernyőfotókat: látszik, hogy rengeteget lógnak az érintettek a készülékükön. Ha okostelefon-használatod mértékét te is felmérnéd, itt tudsz regisztrálni a programba.
Előfizetőnk volt, most kampányokat bízok rá
Van, aki évek óta ugyanott tart.
És van, aki energiát, időt és olykor pénzt fektet be a fejlődésébe. Berze Márton anno előfizetőnk volt, most kollégám, nagy nyugalommal bízok rá teljes kampányokat.
Lehet, hogy pár hónap múlva veled is együtt dolgozunk?
Próbáld ki az előfizetést. Szakmai életed egyik legjobb döntése lesz.