Másodpercenként 100 szabálysértő hirdetés – ennyit szűrt 2017-ben a Google AdWords. Az e-mail-marketingnek jó éve volt tavaly (30 milliárd hírlevél kielemzése alapján), a YouTube pedig új funkciókat tesztel.
Ha a marketingben dolgozol, akkor minden hét izgalmas.
Töltsd le a Kontent Pub applikációját, hogy mindig elsőként értesülj az új adásról és az extra felvételekről.
Kép a képben módot tesztel a YouTube
A YouTube-nál úgy döntöttek, hogy nagyon nekiesnek a fejlesztéseknek: bejelentették, hogy a mobilalkalmazáson is használhatók lesznek a sötét témák, majd hamarosan jöhet a kép a képben üzemmód is. A funkciót jelenleg tesztelik – lényege, hogy a felhasználó a videók megtekintése közben is szabadon böngészhet, a lejátszás az újabb oldalak betöltése ellenére sem szakad meg.
Újdonság még, hogy az összeesküvés-elméletes videók linkjei mellett megjelennek az érintett téma wikis linkjei. Ettől azt várják, hogy a nézők hatékonyabban tájékozódhatnak így. A YouTube erről amúgy nem értesítette a Wikipédiát, melynek üzemeltetői is csak a sajtóból értesültek a hírről.
Az Apple, a Samsung és a BMW a legnépszerűbb márka a magyar neten
A különböző márkák online jelenlétének minőségét mérő social listening módszer segítségével elkészült egy index, amely 3,5 évre visszamenően elemzi az összes olyan publikus szöveges online tartalmat, amely bizonyos kulcsszavakat, kulcskifejezéseket tartalmaz, mint pl. divat, nasi, mobil, celeb stb.
A 2017-es magyar index szerint az autómárkák kontextusában közel 1,1 millió egyedi online említés történt, a mobilokról bő 650 ezer, a celebekről 330 ezer. A nők körében a nasi és a divat volt a kedvenc, a férfiaknál az autók és a mobiltelefonok. A győztes márkák pedig említettség és pozitív érzelmi kötődés szerint: az Apple, a Samsung és a BMW. Top 20-as még: Huawei, Nike, Mercedes, Ferrari, Audi, Opel, Sony, Ford, Adidas, LG, Suzuki, Honda. Nem autó- vagy informatikai eszközöket gyártó cégként egyedül a Nutella került fel a ranglista élére.
A Google 2017-ben másodpercenként száz szabálysértő hirdetéstől szabadult meg
Az óriáscég egyre nagyobb erőbedobással dobálja ki a rossz hirdetési élményeket okozó reklámokat, így például az adathalászattal kapcsolatosakat vagy a félrevezető és felhasználói élményt romboló anyagokat.
Az összesítés szerint tavaly több kártékony szereplőt és hirdetést távolított el a Google a rendszereiből, mint korábban bármikor.
Jó éve volt az e-mail marketingnek
A Lifecycle Marketing elemzése 2017-ben 30 milliárd hírlevelet fürkészett, hogy utánanézzen, milyen megnyitási arányokkal kalkulálhatunk vagy hogy milyen tárgymezőkkel dolgoztak az iparági szereplők.
A cég szerint a kiküldött hírlevelek mértéke tavaly 18 százalékkal emelkedett a korábbihoz képest, de a feliratkozók száma csökkent.
Az elemzés végeredményképp megszületett egy benchmark riport, amit itt olvashatsz.
[msz_checklist_59_urlap title=”59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez” body=”Nem az számít, hogy elvileg és más piacon mi működik, hanem az, hogy a te listádon a te hírleveidben mi adja el a te termékeidet. Viszont az alábbi lista azonnal megnöveli a hatékonyságodat. Hová küldhetem?” notice=”*A csekklista megrendelésével egyben elfogadod, hogy a továbbiakban e-maileket fogadj a marketingszoveg.com-tól. A további e-mailekről való leiratkozás bármikor lehetséges. Adataidat harmadik félnek nem adjuk ki. Adatkezelőként a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH-61059/2012. számon tart nyilván minket.” image=”https://www.marketingszoveg.com/wp-content/uploads/2016/10/ebook_kep_1.png”]